Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei perkele, pitäsköhän avata kausi tänää.....
 
Otin cliparit pois ja ostin tilalle katustongan. Parempi ajoasento ja nyt kääntyy keula ääriasentoihin :D

532302_10151434128474807_125873254_n.jpg
 
Hitto syksyllä myin pyörän pois ja nyt taas iski armoton prätkä kuume.

Joo sama täällä. Tosin olen harkinnut seuraavia vaihtoehtoja:

1.) 600 tai 750 kilvetön ratapyörä
2.) joku enduro jopa ihan crossi
3.) joku vanha paska 600 tms. millä ei ois niin väliä vaikka sen keulisikin ympäri

Ajatuksia? Millaköhän kannattaisi vammauttaa itsensä em. vaihtoehdoista? Edelliset pyörät olivat ninja 600 -99 ja cbr 1000 rr -08...
 
Riippuu mitä haluat pyörältä ja missä on ajamisen pääpiste. Osta enduro jossa smotot mukana? Tai ei ihan niin kisanen smoto, jossa vähän pidemmät huoltovälit, mutta tykkejähän nekin tosin on.

Tuo smotolla kikkailu kaupungissa on kyllä ihan ykköspuuhaa. Jos hiljaa ajaminen voi olla hauskaa, niin sillä se on sitä. Tai joku rampin ruohikko näyttää houkuttavalta, niin liinat kiinni ja tieltä ulos kierteleen puskia. Jos työkalut pysyy kädessä, niin vehje jossa on endurokumit mukana vaihtelee vanteita smoto ---> enska --> smoto välillä alle puolen tunnin. Vaikka yllätyin kyllä kuinka hyvin tuollaiset smotokumit pitää soratielläkin. Ei pysy kyllä kyykkymiehet mukana, jos tie on hiekkaa. Ja varmana on itsellä hauskaa!

Niin ja jos kikkailla tykkää niin heitän nyt esimerkkinä, että esim omaan kotarin 530:n kaikki katteet eli muovit maksaa 200 e kierros. Eli ei paljon jännitä, jos vetää ne lipat. Liukupalat vielä akselinpäihin ja kahvasuojat, niin oma mopo on niiden varassa liukunut jo tänä keväänäkin monta metriä :D
 
On se vaan aina yhtä jänskää paukuttaa +200km/h :hyper::hyper::hyper::dance::dance::dance2::pano::wtf::wtf::face:
 
Riippuu mitä haluat pyörältä ja missä on ajamisen pääpiste. Osta enduro jossa smotot mukana? Tai ei ihan niin kisanen smoto, jossa vähän pidemmät huoltovälit, mutta tykkejähän nekin tosin on.

Tuo smotolla kikkailu kaupungissa on kyllä ihan ykköspuuhaa. Jos hiljaa ajaminen voi olla hauskaa, niin sillä se on sitä. Tai joku rampin ruohikko näyttää houkuttavalta, niin liinat kiinni ja tieltä ulos kierteleen puskia. Jos työkalut pysyy kädessä, niin vehje jossa on endurokumit mukana vaihtelee vanteita smoto ---> enska --> smoto välillä alle puolen tunnin. Vaikka yllätyin kyllä kuinka hyvin tuollaiset smotokumit pitää soratielläkin. Ei pysy kyllä kyykkymiehet mukana, jos tie on hiekkaa. Ja varmana on itsellä hauskaa!

Niin ja jos kikkailla tykkää niin heitän nyt esimerkkinä, että esim omaan kotarin 530:n kaikki katteet eli muovit maksaa 200 e kierros. Eli ei paljon jännitä, jos vetää ne lipat. Liukupalat vielä akselinpäihin ja kahvasuojat, niin oma mopo on niiden varassa liukunut jo tänä keväänäkin monta metriä :D

Mä vetäsin oman 530 kotarin viime kesänä parkkihallin rampilta 10m lennolla halliin sisään. Kotarista väänty vaan kytkinvipu vähän, mulla taas osu kyynerpää pultin kantaan.... Muistan että joku vetäs joskus 40-60km/h auton perseeseenki kotarilla ja siinä meni keulaputket vinoon, eli piti oikoa jalkojen välissä vääntäen. Kestäviä pelejä!
 
selvisin viime kaudesta aika helpolla... pari kertaa meinas takaloksu lyhentyä mutta aina kerkes jarrulle... Syksyllä sitten "driftatessa" lipsahti rengas edestä ja nurin, no etuloksussa ainakin kaksi naarmua ja sarvet vähä kieroo.. pikkasen eturenkaasta jaloilla kiinni ja suoraksi. wualaa taas jatkui matka..
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuli sitten sellainen 300kilsaa mittariin...

Paljon oli väkeä liikenteessä, tiet aika hyvässä kunnossa..

Vitun autoilijat vaan tykkää ajaa metrin päästä takarenkaasta.. ei oikein huvita saada mitään Golffin paskaa päälle tilanteessa..
 
Ei ole perkele vieläkään CBR mennyt kaupaksi, vaikein moottorivekotin myydä mitä olen ikinä omistanut. Erehdyin siltikin vilkaisemaan mobile.de:stä supermotoja, voi jumalauta näitä suomen hintoja. Seuraavaksi pyöräksi, mikäli tuosta CBR:stä pääsen koskaan eroon muuten kuin vakuutuspetoksella, voisi olla LC4 KTM. Olen jopa pari iltaa vilkuillut Mz Baghiroita supermotoina, voisi olla ihan mielenkiintoinen laite pienillä ulkonäöllisillä muutoksilla. Tollasia nyt ensialkuun pisti tuolta silmään, mitähän noiden hinnat tulis olemaan tuotuna suomeen, verot maksettuna ja kilvitettynä? Tai ylipäätään minkä verran kuljetuksesta jne suomeen joutuu maksamaan, verot nyt vaihtelee pyöräkohtaisesti.

http://suchen.mobile.de/motorrad-in...&negativeFeatures=EXPORT&categories=SuperMoto

http://suchen.mobile.de/motorrad-in...&negativeFeatures=EXPORT&categories=SuperMoto

http://suchen.mobile.de/motorrad-in...&negativeFeatures=EXPORT&categories=SuperMoto
 
Ei ole perkele vieläkään CBR mennyt kaupaksi, vaikein moottorivekotin myydä mitä olen ikinä omistanut. Erehdyin siltikin vilkaisemaan mobile.de:stä supermotoja, voi jumalauta näitä suomen hintoja. Seuraavaksi pyöräksi, mikäli tuosta CBR:stä pääsen koskaan eroon muuten kuin vakuutuspetoksella, voisi olla LC4 KTM. Olen jopa pari iltaa vilkuillut Mz Baghiroita supermotoina, voisi olla ihan mielenkiintoinen laite pienillä ulkonäöllisillä muutoksilla. Tollasia nyt ensialkuun pisti tuolta silmään, mitähän noiden hinnat tulis olemaan tuotuna suomeen, verot maksettuna ja kilvitettynä? Tai ylipäätään minkä verran kuljetuksesta jne suomeen joutuu maksamaan, verot nyt vaihtelee pyöräkohtaisesti.

http://suchen.mobile.de/motorrad-in...&negativeFeatures=EXPORT&categories=SuperMoto

http://suchen.mobile.de/motorrad-in...&negativeFeatures=EXPORT&categories=SuperMoto

http://suchen.mobile.de/motorrad-in...&negativeFeatures=EXPORT&categories=SuperMoto


Hirveitä malmikasoja noi mz:tat ja toi isompi CCM. Itsellä oli sen sijaan joitakin vuosia sitten CCM 404 supermotona, painoa about sama kuin 525 kotarilla, alustassa samat WP:en romut kuin kotarissakin mutta koneena pommin varma dr400 motti, tosin se punakilpisen versio missä on 10hp enemmän kuin suzukin omissa katupyörissä. Sääli vaan ettei noita ollut kuin yksi ajamaton mobile.dessä nyt, josta siittäkään ei ollut oikeen kuvia tai mitään muutakaan infoa.

http://bikepics.com/members/vuohi/04404e/

Tuolla on pari kuvaa omasta ex.pyörästä, jos supermoton ostaisin kadulle niin penkoisin kyllä tuollaisen jostain väkisin esiin. Mielestäni aivan täydellinen pakettikadulle ja harvinaisuudesta vielä lisä pojot.
 
Nopea kysymys porukalta, miten pesut ym vahaukset hoidetaan?

Itse yleensä käyn vetämässä tuossa TI-hallissa pesut ja päälle Sonaxin snabb-waxi.. ihan näppärä yhdistelmä omasta mielestä.
 
MZ:t on muistaakseni niin aliviritteisiä, että ovat täystehosia jo tehtaalta lähtiessään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom