Kävin hetki sitte prätkällä kattomassa josko kilon k-superissa olisi Buffalo Wing saucea! Nopeesti pyörähdin kaupassa ja palasin pyörän luokse ni mitä vittua... kypärä pöllitty.
Haiseva krossipotta kelvannu jollekki kusipäälle sitte. Ei voi ymmärtää.
Kävin hetki sitte prätkällä kattomassa josko kilon k-superissa olisi Buffalo Wing saucea! Nopeesti pyörähdin kaupassa ja palasin pyörän luokse ni mitä vittua... kypärä pöllitty.
Haiseva krossipotta kelvannu jollekki kusipäälle sitte. Ei voi ymmärtää.
V*ttu ku sais tuollaisen pellen kiinni itse teosta, niin voisi vähän koputella sitä pääkoppaa nyrkillä ellei nyt sitten ihan kakarat sattuneet olemaan asialla.. Kypärä kyllä kannattaa nykyään kiinnittää pyörään tai sitten ottaa mukaan, kun poistuu pyörän luota.
Ajokausi avattu, 50km tuli mittariin. Ekat 2km oli sohjoista jäätietä, oli melkoinen jumppaaminen asfalttitien varteen :D Nyt joku kipin kapin ostamaan tuo CBR pois kuljeksimasta, niin saan motoa tilalle!
Mä oon luullu, et jotkuu asiat on pyhiä ja toisen kypärä on yksi näistä. Mihin tää nykymaailma on menossa? Vähän teki itellä mieli lähtee ajaa, mut on noi tiet nii kauheet ja kylmäkii et mukavuuden halunen paskiainen suuntas salille autolla. Mut lähipäivinä korkkaillaan...ajokautta
Itse en jätä kypärää hetkeksikään sarven nokkaan jos ei nyt ympärillä satu olemaan useita muitakin pyöriä samalla periaatteella. Onhan se veemäistä kantaa ympäriinsä mutta haitta on aika paljon suurempi jos joku sen källii sen sijaan että roikottaa matkassa. Olishan tossa penkin alla noi kypäräkoukut mutta harvassa paikassa siihenkään jättäisin roikkuun (saa säätää takapenkin irti ja takas).
Varmaan joku teini napannut matkaan ohimennen tms. Pitäs muiluttaa kunnolla :fuckyeah:
Eilen tuli mopoiltua jo toisenkin kerran tälle keväälle kun kurvailin salille ja takaisin pyörällä. Melko liukas on vielä takarengas + 2 asteessa, vaikka tie olikin kuiva. Tässä vaiheessa kevättä tuntuu, että pyörän teho olisi tuplattu edellisestä kesästä. :D
Vaijerilukolla pyörään kiinni jos jätän pyörän luo. Tarina kertoo (toivottavasti olisi urbaanilegenda) kaverista joka oli jättänyt pottansa samalla tavalla vaijerilla kiinni pyörään ja kun palasi takaisin, veti potan päähänsä....*lits läts* Joku mulkku oli kussut sinne...
Vaijerilukolla pyörään kiinni jos jätän pyörän luo. Tarina kertoo (toivottavasti olisi urbaanilegenda) kaverista joka oli jättänyt pottansa samalla tavalla vaijerilla kiinni pyörään ja kun palasi takaisin, veti potan päähänsä....*lits läts* Joku mulkku oli kussut sinne...
Mjaaha, lähtipä hyvin tämä ajokausi käyntiin. Tänään aamupäivällä päätti joku keikata peilit ja tangonpääpainot irti Banditista. Oli vielä näkyvällä paikalla parkissa vain muutaman tunnin. Pitänee pistää harkintaan joku tärinästä laukeava hälytin.
Nyt ois täälläkin viimein korkattu (kevyt)moottoripyöräkausi! Pirun kylmä oli aamulla ajaa, mutta oli se vaan mukavaa taas talven jälkeen. Onneksi Yamahassa tuntui olevan edes ne vähäiset tehot suurinpiirtein tallessa.