Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites muuten kun tuossa 660 SMC:ssä ei ole virtalukkoa. Onnistuuko sellaisen laittaminen jälkeenpäin, vai täytyykö tyytyä hälyttävään levylukkoon ja varkausvakuutukseen?

mulla oli 530 kotarissa ABUS levyjarrulukko mikä hälytti ihan mihin suuntaan tahansa pyörää käänsi. Motonetistä oli joku 130e.
Saahan tohon virtalukonki tehtyä helposti, mutta esim. toi ABUS oli sellanen että vakuutusyhtiö korvasi jos pyörä varastettaisiin.

Eli tällänen:
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/10403

Sähköstarttiahan tossa ei sitten myöskään ole, mutta puolipuristimen käytön ja kicksin kun oppii tuntemaan ni helppo käynnistää. Käy koeajamassa jos pystyt. On aika mahtava papatin.



 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei jumalauta mikä vaimennin laitettu tuohon 660 kotariin :face:

Joo katoin ihan samaa. Ei voi käsittää. :D
 
Tekniikan kyllä osaan polkemiseen isoissa nelareissa, mutta hikihän siinä tällaisella 166cm/70kg ripuliranteella tulee :D Kai sitä levyjarrulukolla pärjää, sitten jos pyörä lähtee niin vakuutusyhtiöstä rahat pois ja alkosta juotavaa :puntti: Täytyy yrittää nyt nopeasti saada tuo oma CBR kaupaksi niin voisin käydä tuota katsomassa. Tuossa kun näyttäisi olevan mittarissa 20tkm, milloin on seuraavia isoja huoltoja luvassa ja mitä niille tulee hintaa? Venojen säädöt, öljyjen + suodattimien vaihdot nyt onnistuu itseltäkin kotiolosuhteissa. Ilmeisesti öljynvaihdoilla 2.5tkm ja venoilla + suodattimella 5tkm huoltoväli?

EDIT: Ja tuo järkyttävä äänenvaimentimen virkaa suorittava pesismaila vaihtuisi välittömästi vakioon :D
 
Tekniikan kyllä osaan polkemiseen isoissa nelareissa, mutta hikihän siinä tällaisella 166cm/70kg ripuliranteella tulee :D Kai sitä levyjarrulukolla pärjää, sitten jos pyörä lähtee niin vakuutusyhtiöstä rahat pois ja alkosta juotavaa :puntti: Täytyy yrittää nyt nopeasti saada tuo oma CBR kaupaksi niin voisin käydä tuota katsomassa. Tuossa kun näyttäisi olevan mittarissa 20tkm, milloin on seuraavia isoja huoltoja luvassa ja mitä niille tulee hintaa? Venojen säädöt, öljyjen + suodattimien vaihdot nyt onnistuu itseltäkin kotiolosuhteissa.

Noi "seuraavat isot huollot" kun on vähän sellasia ennaltaehkäsiä näissä peleissä. Jos haluaa kaiken uusia moottorin sisältä, niin uudet sisuskalut on luokkaa ~700e muistaakseni. Eli laakerit, mäntä ym. Ei tietenkään tarvii ihan heti alkaa uusimaan jos entinen omistaja on noita tehny.
Venat noista on nopea kattoa ja öljyjä kannattaa vaihdella aika usein filtterin kanssa. Olikohan nyt 1000km välein tossa 03 SMC:sä. Öljyjen ja filsun vaihto on sellanen 5-15min homma.
 
Joo vähän kylmäs eilen siltojen alta ajaa kun kunnon jääkaistaleita siellä majaili :hyvä: Kertaalleen tuli testattua takarenkaan pitoa (pidottumuutta) mutkassa sopivalla lähdöllä ja onhan niissä kivasti hiekkaa sekä asvaltti viileetä kaikesta huolimatta. Hauskaahan toi oli vaikka kamat meni heti kuraan (tail tidy ajaa siis asiansa kuran heitossa :D) mutta nyt keskityn ajamisen sijasta hetkeksi pyörän laittamiseen siksi aikaa kun kelit vielä kohenee.
 
Eilen tuli aloitettua ja säätötoimenpiteitä suoritettua. Svidun liukasta..

WP_20130404_006_zpsc79b94f6.jpg
 
Eilen alkoi kausi ja oho, täytyykin hakea uus takakumi ;D No, ajamallahan toi tuli loppuun ajettua viimekautena ja nyt on jo sakoilla ekan ajon jälkeen. Stormissa tais olla vanteelle vaihto 5e ? Täytyy siellä kävästä lähipäivinä. Tänään ajettu 20km koulumatkoja, eikä missään ollut enää jäätä, aamulla oli vaan perkeleen kylmä sormille kun ei oo kunnon talvihanskoja. Nyt voi etelän motoristit lähteä jo turvallisin mielin ajamaan, kun pitää vaan turvavälit kunnossa ja varoo hiekkaa tiellä, eipä täällä turussa ainakaan oo missään teillä enää jäätä :D
 
Mikkelin korkeudella ensimmäinen motoristi bongattu. Taisi olla kiire hakemaan kaupasta maitoa, ainakin ajotyylistä päätellen :)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko se oli tänään itsekkin hakea pyörä talvisäilöstä. Ei hirveitä ajopoltteita vielä ole varsinaisesti mutta kun oli työpaikalla kerrankin melko tyhjää niin kävin tuon hakemassa kun on "vähän hankalassa" paikassa :D

57979_10201674194435759_1591603920_n.jpg


Ajattelin aamulla, että tänä vuonna en enään ylläty kuinka hyvin pyörä kulkee talven jälkeen, Ihan helvetin kovaa se menee eikä siinä ole mitään ihmeteltävää. Mutta pääsi se prkl taas yllättämään, vaikka en edes päässyt kunnolla kiihdyttelemään kun ei ollut kun varusteita päällä ja kylmät renkaat oli niin pirun liukkaat, vissiin 8000rpm tais olla isoin lukema varvikellossa mutta kyllä silti nauratti ja mustaa raitaa jäi :D
 
Eilen oli Jyväskylässä useita mopoja liikenteessä vaikka lämpötila vaan +3, kadut on kuitenkin vielä ihan törkeän hiekkaisia joten ehkä parin viikon päästä...
 
FFFFUUUuuuu!



Sai ihmetellä, että mikäs temppu se tollanen on kun hypätään prätkän taakse ja työnnetään lantio eteen. Useampi tarkastelukerta kuitenkin kertoi että työntö olikin veto... :lol2:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pakko se oli tänään itsekkin hakea pyörä talvisäilöstä. Ei hirveitä ajopoltteita vielä ole varsinaisesti mutta kun oli työpaikalla kerrankin melko tyhjää niin kävin tuon hakemassa kun on "vähän hankalassa" paikassa :D


Ajattelin aamulla, että tänä vuonna en enään ylläty kuinka hyvin pyörä kulkee talven jälkeen, Ihan helvetin kovaa se menee eikä siinä ole mitään ihmeteltävää. Mutta pääsi se prkl taas yllättämään, vaikka en edes päässyt kunnolla kiihdyttelemään kun ei ollut kun varusteita päällä ja kylmät renkaat oli niin pirun liukkaat, vissiin 8000rpm tais olla isoin lukema varvikellossa mutta kyllä silti nauratti ja mustaa raitaa jäi :D

Viikon päästä iihmettelet että onko siinä joku vika, kun ei kulje mihinkään.
 
Viikon päästä iihmettelet että onko siinä joku vika, kun ei kulje mihinkään.
Kadulla voi ilmetä jotain turtumista kun vähän pääsee ajelemaan, mutta radalla ei ole vielä mikään kesä ehtinyt tuon pyörän tehoihin turtumaan. Ja vaikka tuossa ei ole ihan niin paljoa tehoa kuin kaikissa uusimmissa kilokyykyissä niin ainakin radalla sen sijaan haastetta on vähintäänkin tarpeeksi :D
 
Kadulla voi ilmetä jotain turtumista kun vähän pääsee ajelemaan, mutta radalla ei ole vielä mikään kesä ehtinyt tuon pyörän tehoihin turtumaan. Ja vaikka tuossa ei ole ihan niin paljoa tehoa kuin kaikissa uusimmissa kilokyykyissä niin ainakin radalla sen sijaan haastetta on vähintäänkin tarpeeksi :D

Joo. Oma lähti nyt keväällä taas niin VITUSTI. Ampu tulta putkesta ja konekiväärit oli keulilla. Nyt siinä on "vikaa", eli kaasareita ajattelin säätää. Jos sieltä hepan tai kaks sais taijottua niin ois mopo taas "kunnossa" ja syöksis tulta etumaskista.
 
Pakko se oli tänään itsekkin hakea pyörä talvisäilöstä. Ei hirveitä ajopoltteita vielä ole varsinaisesti mutta kun oli työpaikalla kerrankin melko tyhjää niin kävin tuon hakemassa kun on "vähän hankalassa" paikassa :D

Ajattelin aamulla, että tänä vuonna en enään ylläty kuinka hyvin pyörä kulkee talven jälkeen, Ihan helvetin kovaa se menee eikä siinä ole mitään ihmeteltävää. Mutta pääsi se prkl taas yllättämään, vaikka en edes päässyt kunnolla kiihdyttelemään kun ei ollut kun varusteita päällä ja kylmät renkaat oli niin pirun liukkaat, vissiin 8000rpm tais olla isoin lukema varvikellossa mutta kyllä silti nauratti ja mustaa raitaa jäi :D

Onko kuvassa 1st Gen 10R?

- - - Updated - - -

Viikon päästä iihmettelet että onko siinä joku vika, kun ei kulje mihinkään.

Ainut tilanne missä kilokyykky on tuntunut laiskalta on se, kun on ajanut pidemmän aikaa nätisti kaupungissa ja taajamissa jossa moottori ei ole ollenkaan tehoalueella. Sitten kun sen vie taas välillä sinne +10krpm niin tuntuu kuin aivot litistyisivät takaraivoon ja näkökenttä sumenee skriimerisaundin säestäessä menoa. Ou fukin jea. Joskus miettii, että miten kukaan voi käskyttää moista tehoreserviä esim. radalla punarajan tuntumassa..
 
Onko kuvassa 1st Gen 10R?

- - - Updated - - -



Ainut tilanne missä kilokyykky on tuntunut laiskalta on se, kun on ajanut pidemmän aikaa nätisti kaupungissa ja taajamissa jossa moottori ei ole ollenkaan tehoalueella. Sitten kun sen vie taas välillä sinne +10krpm niin tuntuu kuin aivot litistyisivät takaraivoon ja näkökenttä sumenee skriimerisaundin säestäessä menoa. Ou fukin jea. Joskus miettii, että miten kukaan voi käskyttää moista tehoreserviä esim. radalla punarajan tuntumassa..

Joo vm.04 kymppiärrähän se. Saa tosiaan olla radalla(kin) aika tosissaan tuon kanssa. Eka päivä menee aina kaudesta siten, että huomaa vaihtavansa isompaa pykälää siinä 9000rpm kohdalla kun rupeaa jänistämään, mutta kyllä se siittä sitten aina rupeaa kulkemaan kun saa vähän tuntumaa pyörään. Kadulla tuntuu joskus siltä, että voisi olla enemmänkin tehoa kun pystyy kuitenkin kolmosella jo laskemaan kaasupohjassa ilman kummempia keulimisia tai vatkaamisia :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom