Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Joensuussakaan mitään vikaa ole, mutta kiitotie huonommassa kunnossa(pikipaikkoja paljon jotka sulaa kesähelteellä ja on liukkaita) sekä harjakoneen lankoja jotka puhkoo herkästi pyörästä renkaat. Ja toki Halli on ehkä hiukan nopeampikin kenttä, ainakin Hallissa itse pääsin pienempitehoisella "set-up":lla suunnilleen samat mitä Joensuussa, molemmissa oli sivumyötäinen tuuli.
Mites muut pakkiksen urhot toimii, kun pikkupojat näyttää kaasukahvaa? Itse paukautan rajottimelle tai jos on hyvä tilanne saatan vetää pienen kiihytyksen
Olenko ainoo joka toimii näin, vai onko vaan lapsellista :D
^Onko tuo sun ratapyörä? Muistelin että sulla olis ollu joku semmonen. Onko toi R1 ja millasia aikoja oot ajanu Alastarolla jos saa udella?
Buujaa 400km isin kanssa kaahailua tänään takana ja nyt tulin hakee kaiken varalta yhen paidan lisää iltaa varten. Mihinkähän sitä sit suihkasis? :D
On se vaan hullu tuo ukko laskemaan! :lol2:
Vasaralla ja tuurnalla jotakin metallimöhkälettä vasten. Vähän malttia vaan niin onnistuu kyllä näin itse aina homman tehnyt eikä vielä (*koputan puuta) ole mennyt pieleenItellä ensimmäiseen pyörään sitten piikkisen jälkeen tulossa ketjujen vaihto. Miten porukka on vaihtanut niitattuja ketjuja eli saako jotenkin kotikonstein niitattua?
Jos vähän enempi epätasapainossa johon yleensä liittyy jo ilmavuotojakin niin sitten asia näin toki. Mutta yleensä tilanne on niinkuin minunki kohdalla se että tyhjäkäynnillä ovat vähän epätasapainossa mutta kun vähän antaa urkua niin käyvät kyllä tasanEikös epätasapainossa olevat kaasarit yleensä kuormita toista sylinteriä vähän enemmän kun toista?