^ Autocomin vanha, langallinen systeemi. Toimii aina, akkuja ei tarvi ladata, kuuluu aina.
Mut sulla on se pelkääjä aina mukana... ajattelin sellaista että on joku toinen motoristi messissä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Autocomin vanha, langallinen systeemi. Toimii aina, akkuja ei tarvi ladata, kuuluu aina.
En enää pudottele pyörästä hintaa kun ajaminen onkin niin kivaa ;) Onko monella pakkislaisilla ratapyörää, pelkästään. Nyt kun joudun myymään ton pyörän niin ajattelin ostaa parin tonnin ratavehkeen tilalle. Kuinka paljon ratavehkeellä tulee kuluja verrattuna normipyörään, radalla voisin ajella semmosen 500km/kesä. vrt normipyörä jolla ajoa 5000km/kesä.
Riittääkö ratapörräily tyydyttämään ajohalut, vai kasvaako katupyörän nälkä kahta kauheemmaksi ratapyörän jälkeen?
Kuluja tulee 30 litraa bensaa/päivä ja takarengas kahden ratapäivän välein, etunen kestää paremmin. Öljynvaihto 500-700 km välein. Siinäpä ne tärkeimmät kesällä, vanhan ratapyörän jos ostat, niin sitten saattaa olla edessä lisäksi talvella jonkun tonnin remppa. Laakerit, nokkaketju ja varsinkin vaihdelaatikon rattaat on kusiaisissa parin kesän jälkeen todennäköisesti vaihtokunnossa :D
Viime kesänä ajoin kadulla 140 km. V*tun tylsää oli körötellä paskalla ja paskaisella asfaltilla traktoreiden ja sokeiden toyotakuskien seassa.
Välivapaat oli ainoa merkki meillä. Koko remppa lähti kuitenkin siitä, ettei ollut varmuutta milloin nokkaketju oli vaihdettu ja ajatus täydesssä vauhdissa katkeavasta nokkaketjusta on aika pelottava...Tarviipa vähän perehtyä tarkemmin noihin kuluviin osiin pyöräkohtaisesti. Onko noiden vaihtokunnon toteaminen mahdollista korvakuulolla/matalissa nopeuksissa/takarengas ilmassa?. R6 ja GSX-R600, onko suurempia eroja ratakäytön kestävyyden suhteen? suorituskyvyllähän ei varsinaisesti ole väliä, sillä se ei varmasti ole hetkeen se rajoittavin tekijä.
Tämän halusinkin kuulla! Nice ;)
Kuluja tulee 30 litraa bensaa/päivä ja takarengas kahden ratapäivän välein, etunen kestää paremmin. Öljynvaihto 500-700 km välein. Siinäpä ne tärkeimmät kesällä, vanhan ratapyörän jos ostat, niin sitten saattaa olla edessä lisäksi talvella jonkun tonnin remppa. Laakerit, nokkaketju ja varsinkin vaihdelaatikon rattaat on kusiaisissa parin kesän jälkeen todennäköisesti vaihtokunnossa :D
Viime kesänä ajoin kadulla 140 km. V*tun tylsää oli körötellä paskalla ja paskaisella asfaltilla traktoreiden ja sokeiden toyotakuskien seassa.
Monet puhuu että radalla ajelun jälkeen katuajo on tylsää. Tämän takia mua ei radalle huvitakkaa lähteä edes kokeilemaan. Kaahaan mielummin yleisillä teillä.Olen tosta täysin samaa mieltä. Kun käy radalla muutaman kerran, niin katu-ajosta tulee todella tylsää.
Mikä sulla on alkuperäinen rengaskoko? Oliko se nyt niin, että tuo 60 on takaapäin katsottuna aavistuksen pyöreämpi, mutta varmista että sulla mahtuu tuo 185 alle..BTW, tuleeko suurta heittoa/muutosta jos vaihtaa 170/60:n kumin 185/55:een?
No nyt sun pitää vasta antaa hyvän kiertää siellä putkistossa! Nuita nillittäjiä riittää, sielläpähän kitisee mun puolesta..Noh täytyypä kattoa jatkossa ettei kierrokset nouse yli 1,5k asuinalueella ettei vaan kukkahattutädit suutu! :jahas:
Eikö rata-ajo käy tylsäksi? Enää voit yrittää parantaa vain aikaa, kun kierrät rinkiä sekä olla nopeampi? Tuolla yleisillä teillä ei tiedä koskaan, että kuka puusilmä ajaa eteen. Siellä ne todelliset kuskit on!!!