Tekis niin mieli käydä ostamassa XX alle... Alkaa tuo 1000F tuntumaan "vanhalta"... :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Honda sais kyllä herätä harmaasta unestaan ja ruveta taas tekemään oikeesti jännittäviä vehkeitä niinku ennen muinoin oli tapana
Mitä bensaa porukka tankkailee pyöriinsä? 95e10, 98e5 vai v-power? Tuli vaan yht'äkkiä mieleen että onko joku huomannu jotain eroa noilla ?
Täällä se on taas, JOKA KEVÄINEN mpkuume. HD 883 iron
en missään nimessä ostais 883 koneella olevaa sportsteria.
Mitä bensaa porukka tankkailee pyöriinsä? 95e10, 98e5 vai v-power? Tuli vaan yht'äkkiä mieleen että onko joku huomannu jotain eroa noilla ?
95E10 menee tankkiin, pyörä on 2006 Yammi FZ6S. Eri bensoilla en ole havainnut mitään eroa kulutuksessa enkä tehoissa. Tulipa viime kesänä vertailtua myös 95E10:ä ja 95E5:ttä peräkkäisillä tankeilla Saksassa, ei mitään eroa niissäkään. Ei se pyörä tiedä syövänsä premium-bensaa jos se ei jostain syystä satu vaatimaan erityisen korkeata oktaanilukua. Mahdolliset materiaaliyhteensopimattomuudet on sitten toinen juttu, esim. jos ei tiivisteet tai letkut kestä etanolia.
Semmoinen lisähuomio, että talveksi paremman säilyvyyden takia 98E5:ttä tankki täyteen + Motorexin Fuel stabiliseria pikkupullo. Kesällä tuo 95E10 ei ehdi vanheta
Ei perkele kun on pyörä karmeassa kunnossa. Kuvia: https://www.dropbox.com/gallery/2828670/1/CX500?h=08c3dbPyörä -78 mutta vaihdettu -85 moottori siihen aikoinaan, kilometreistä ei tietoa. Seissyt ulkona pressun alla 5-6 vuotta, joten ei tiiä mitä kaikkia eläimiä siellä on tehnyt pesää...
Tän päivän pyöräjulkaisuna toiki olis 1000cc supersport ovaalimäntärivinelonen 32valve ja eurooppalaisten päästöstandardien takia vaan 250hp ja 165kg tms