Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eihän nuo tuplaÄxät niin kauheissa hinnoissa enää ole :) Suosittelen!
 


Honda sais kyllä herätä harmaasta unestaan ja ruveta taas tekemään oikeesti jännittäviä vehkeitä niinku ennen muinoin oli tapana :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä bensaa porukka tankkailee pyöriinsä? 95e10, 98e5 vai v-power? Tuli vaan yht'äkkiä mieleen että onko joku huomannu jotain eroa noilla ?
 
Honda sais kyllä herätä harmaasta unestaan ja ruveta taas tekemään oikeesti jännittäviä vehkeitä niinku ennen muinoin oli tapana :)

Tän päivän pyöräjulkaisuna toiki olis 1000cc supersport ovaalimäntärivinelonen 32valve ja eurooppalaisten päästöstandardien takia vaan 250hp ja 165kg tms :pano:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
98. En nää hirveesti järkeä tankata tota 95E10:tä kun prätkillä ajomäärät pysyy niin pieninä niin ei tuu montaa kymppiä hintaeroa kesän aikana. Ja kun pyörä seisoo välillä pidempään ilman käyttöä, varsinkin jos unohtaa etanolibensat tankkiin talveksi, niin riski siihen että jotain liukenee/syöpyy on turhan iso verrattuna siihen parin kympin säästöön.

Pyörän myyntiajan ja päivän pidentyessä tekis välillä mieli pitää itselläni toi. SV:kin on selkeästi sitä mieltä ettei haluaisi tulla myydyksi kun oikeasti järkevän ostajan tullessa katsomaan esitteli öljyvalon toimintaa sekä virtalukko kiukutteli. Lisäsin öljyä ja ihmettelin vähän virtalukkoa niin kummatkin ok... Perkele kun ei uskalla taloudellisista syistä pitää. Täytyy hyvittää tämä luopuminen sitten 1-2vuoden päästä ostamalla SV1000sZ tai VRSC tai Ducati joka ei pahoinpitele kiveksiä tai Suzuki TL tai joku v2 tai tai tai... äh, onneks työmaatoimistolla on maanantaina hiljasta nii ehtii selaamaan nettimotoa :D
 
Täällä se on taas, JOKA KEVÄINEN mpkuume. HD 883 iron :kuola:

Iron on kyllä ihan siistin näkönen mutta en missään nimessä ostais 883 koneella olevaa sportsteria. En oo itse ajanut metriäkään millään sportsterilla mutta mitä oon kokemuksia omistajilta/ajajilta kuunnellut niin jättäisin kaikki 883-koneet ehdottomasti pois harkinnasta. Ironin isoveli, Nightster sen sijaan on jo ihan mukiin menevä suorituskyvyn suhteen, kunhan pitää mielessä että se on HD eikä GSX-R1000. Noi sportsterit miellyttää omaa silmää olemuksellaan, niissä on sitä nuoren pojan rebel-henkeä mitä softaileista ja dynasta ei löydy.
 
Mitä bensaa porukka tankkailee pyöriinsä? 95e10, 98e5 vai v-power? Tuli vaan yht'äkkiä mieleen että onko joku huomannu jotain eroa noilla ?

95E10 menee tankkiin, pyörä on 2006 Yammi FZ6S. Eri bensoilla en ole havainnut mitään eroa kulutuksessa enkä tehoissa. Tulipa viime kesänä vertailtua myös 95E10:ä ja 95E5:ttä peräkkäisillä tankeilla Saksassa, ei mitään eroa niissäkään. Ei se pyörä tiedä syövänsä premium-bensaa jos se ei jostain syystä satu vaatimaan erityisen korkeata oktaanilukua. Mahdolliset materiaaliyhteensopimattomuudet on sitten toinen juttu, esim. jos ei tiivisteet tai letkut kestä etanolia.
 
95E10 menee tankkiin, pyörä on 2006 Yammi FZ6S. Eri bensoilla en ole havainnut mitään eroa kulutuksessa enkä tehoissa. Tulipa viime kesänä vertailtua myös 95E10:ä ja 95E5:ttä peräkkäisillä tankeilla Saksassa, ei mitään eroa niissäkään. Ei se pyörä tiedä syövänsä premium-bensaa jos se ei jostain syystä satu vaatimaan erityisen korkeata oktaanilukua. Mahdolliset materiaaliyhteensopimattomuudet on sitten toinen juttu, esim. jos ei tiivisteet tai letkut kestä etanolia.

Semmoinen lisähuomio, että talveksi paremman säilyvyyden takia 98E5:ttä tankki täyteen + Motorexin Fuel stabiliseria pikkupullo. Kesällä tuo 95E10 ei ehdi vanheta :)
 
Semmoinen lisähuomio, että talveksi paremman säilyvyyden takia 98E5:ttä tankki täyteen + Motorexin Fuel stabiliseria pikkupullo. Kesällä tuo 95E10 ei ehdi vanheta :)

Aivan :) Erityisen tärkiää kaasuttimilla varustetuissa pyörissä kun muuten haihtuessaan jättääpi töhönää tuonne kaasariin. Eli stabilisaattoria tankkiin ja hyrskyttää konetta sen verran että ehtii kaasuttimiin asti :whip:
 
Pyörä -78 mutta vaihdettu -85 moottori siihen aikoinaan, kilometreistä ei tietoa. Seissyt ulkona pressun alla 5-6 vuotta, joten ei tiiä mitä kaikkia eläimiä siellä on tehnyt pesää...
Ei perkele kun on pyörä karmeassa kunnossa. Kuvia: https://www.dropbox.com/gallery/2828670/1/CX500?h=08c3db

Vaikka ilmaiseksi varmaan saisinkin niin rahaa ja aikaa uppoais varmaan aika mahdottomasti. Mitäs sanotte, uskaltaako tuota runkoa edes lähteä hiomaan vai onkohan se käsittelyn jälkeen ihan reikäjuustoa...

Nimeäisin pyörän Lucky:ksi, nimittäin puu on just kaatunut suoraan sen viereen vahingoittamatta pyörää.. :D
 
Tän päivän pyöräjulkaisuna toiki olis 1000cc supersport ovaalimäntärivinelonen 32valve ja eurooppalaisten päästöstandardien takia vaan 250hp ja 165kg tms :pano:

Kyl. Toki V4 kelpais kanssa. 250hv ilman väännön ja ajettavuuden uhrausta :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom