Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vois harkita ens kesälle vaika tuplaputkia tohon pyörään. Jos joku Zetan omistaja ois kiinnostunu ens kesäksi pistää Akran 4-1 koko putkiston, niin mie voisin kyllä myyä. :)

Kyl tuplaputket on cool.

2006-Kawasaki-Z1000b.webp

Noi vanhan zetan alkuperäset on kyl yhet tyylikkäimmät mitä oon putkistoja nähny. Noista ku modais suorat ni aijai :P
 
Itsekkään en tykkää, mutta makujahan on monia. Eivät nuo esteettisesti ole niin kamalat, sopivat tohon ihan hyvin.

Tuosta taas ei voi kukaan järjissään oleva pitää, kuka muka haluaa metrisen halon somistamaan pyörää?
Honda-CBR-954-RR-2002-2.jpg


Ite oon aina digannu GP- tyylisistä vaimentimista:
suzuki-gsxr1000-gp-exhaust-2010.jpg


GP_D70_HON_CB1000R.jpg


Noi iskee aika kovin, joissakin vaan on ihme käärmeenpesä vaimentamassa ääniä ennen tuota "tuuttia", mutta sehän on vaan rälläkän puutetta. :D Tuokin vaiva tosin esiintyy yleensä vakioputkissa, jotka ovat tuon tyylisiä, tuo laserin gp taitaa itessään jopa vaimentaa jotain.
 
Mun mielestä noi nykytyylin tynkätorvet on aina hanurista. Äänet kyllä komiat toisissa malleissa.
 
200km tuli ajettua 5c lämpötilassa ja vesisateessa, käytiin kaverille hakemassa 636 ninja ja lähdin kuskiksi pärrälle. Jumalauta että oli kylmää kyytiä, en kyllä pariin päivään edes katso omaan pyörään päin :D Joutuu juomaan pullon viinaa ja lähtemään värivaloihin, että saa ruumiinlämmön ja elintoiminnot palautettua normaaliksi.
 
Kummasti alkaa taas prätkäkuume nostamaan päätään näin keväisin. Rahatilanne ei tosin vielä ole otollinen pyörän hankinnalle, mutta olen luvannut itselleni että kesän aikana pyörän hankin. Enää pitäis vaan päättää minkä ostaa 5000e budjetilla.

Supermotot kiinnostais kovasti, mutta toisaalta mieli tekis ostaa kyykky. 600cc kyykkyjä sais muutaman vuoden tuoreempia kuin tonnisia tuolla budjetilla. Miksei joku nakukin, mutta ei oikein ole mielenkiintoisia vaihtoehtoja tuohon hintaluokkaan. Bandit mulla on jo ollut eikä toista tule. Vanhan mallista 750 zetaa tuolla rahalla saisi, mutta en halua enää pyörää paskalla alustalla, sain siitä tarpeekseni banditin kanssa.

Lc-4-koneella varustetut KTM:t vaikuttavat suht luotettavilta. Suzuki DR-Z 400 maksaa lähes saman kuin neljä-viis vuotta sitten, ainoastaan kilometrejä on niissä pirusti enemmän kuin silloin.

Vaikea valinta, onneks on aikaa vielä miettiä :D
 
^kyykkyä vaan kehiin. Ne on kivoja pyöriä :D
 
Mööööh mitää bomberi pyöriä!! Tourinkiatourinkia :dance:
 
^Meikä yllätysyllätys suosittelee supermotoa, hauskoja värkkejä :D Lc-4 koneiset kotkat pitäis olla aika varmoja pyöriä, mutta silti itse kallistuin Husqvarnan puolelle. Oon myöskin huomannut että supermotot pitää hintaa pirun hyvin.
 
Tourinkivehkeet ovat pois suljettu vaihtoehto. Ajan mieluummin pitkät matkat autolla ja kyllä sitä kyykylläkin voi matkaa ajaa. Lähinnä mutkapätkien kurvailuun ja kaupunki/taajama-ajoon olis pyörä tulossa.

Tonnisen ja kuussatasen pyörän vakuutuksissa näyttää olevan aika iso ero ainakin Tapiolan vakuutuslaskurin mukaan. Supermotossa vakuutukset olis edullisemmat.

Edit. Mikäs husse sulla on Syrjis? Oon ajanut muutaman kerran kaverin 610 endurolla ja voin vaan kuvitella miten hauska peli se olisi motovermeillä. Tällä hetkellä kaikki nettimoton 610:t on liian kalliita mutta vähän aikaa sitten oli yks myynnissä alle viiteen tonniin joten myös husse on yksi varteenotettava vaihtoehto.

Mitään kisapeliä en halua koska mieluummin ajankin mopolla välillä enkä ole koko aikaa säätämässä venttiileitä ja tekemässä koneremonttia.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tapiolassa oli pirun kalliit vakuutukset kun kävin kilpailuttamassa. Lähivakuutuksessa halvimmat, n.700€ täyskaskolla ;)
 
Minkä hintasia vakuutuksia teillä on ja missä pyörässä?
 
Mitään kisapeliä en halua koska mieluummin ajankin mopolla välillä enkä ole koko aikaa säätämässä venttiileitä ja tekemässä koneremonttia.
Sitten saat melkein motot unohtaa, jollei DR-Z ja muita "laiskempia" huomioida :D kusiaista tai tonnista kyykkyä vaan kehiin.
 
Miun tourinki Hondassa katottiin venttiilit tossa 113tkm nurkilla eikä ollu mittää säätämistä ^^
 
Kisapeleissä saa olla venttiileitä saatämässä varmaan 500-1000km välein. Lc-4 kotkissa säätöväli lienee 5000km luokkaa jota en pidä pahana.

Noo ei välttis tarvii. Omasta "kisa"pelistä ei ole tarvinnu vielä kertaakaan säätää. Ovat palasäädöllä. Ja tarkastusta varten tarvitsee irroittaa 1 tankinpultti ja 4 venttiilikopan pulttia. Ei paha.
 
honda CBR 1100XX -04 liikennevakutuus 621e ja kasko muistaakseni sen verran et yhteissummaks tulee melko tarkkaan osapuilleen pyöree tonni. Eip löytynt wanha kaskolasku
inc. full bonus

Melko komea pyörä bulkvistilla!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom