- Liittynyt
- 23.10.2007
- Viestejä
- 2 732
onko sininen 6-ninja?![]()
Äksöneillä varustettu vielä :evil: Nykyään kaverilla jossain kaakkurin kulmilla..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko sininen 6-ninja?![]()
Kyllä joskus tosiaan luulin, että osaisin muka ajaa. Kyllä eka kerta Busalla laitto pojan ojennukseen aika äkkiä. No, tietääpä ainakin sen, että pienellä sitten lähdetään liikkeelle
PS. Ajoin Busalla kolmosella 120 ja silläkään uskaltanu vääntää kahvaaTuntu, että löytyy löytyy!
PPS: Onks kellään myynnissä vaikka 250 cc? ;)
Prätkällä olen ajanut kymmenisen vuotta.
Perhana että on makian näköinenTällä Ducatin Streetfighterilla tuli kurvailtua viime viikonloppu kun oli koeajossa. Kyllä olikin uskomattoman upea vekotin, huh huh!
http://hlphotography.1g.fi/kuvat/Koneita ja laitteita/Testattuja/duc_sf_01_1400pix.jpg/_medium.jpg
http://hlphotography.1g.fi/kuvat/Koneita ja laitteita/Testattuja/duc_sf_02_1400pix.jpg/_medium.jpg
http://hlphotography.1g.fi/kuvat/Koneita ja laitteita/Testattuja/duc_sf_03_1400pix.jpg/_medium.jpg
- Hans

. Toinen huomionarvoinen asia on että Sigmat näyttävät nopeuksia 299 km/h asti, kun taas kaikkein halvimmat fillarimittarit näyttävät vain 99 km/h asti.

Eihän se busa nyt niin pelottava ole, uudempi ei keulinut edes kakkosella kaasusta. Toi edellisen sivun streetfighter sen sijaan oli parilla ekalla vaihteella oikeasti pelottava, tehoa melkeen yhtä paljon kuin busassa mutta hieman hätäisempi geometria ja painoakin varmaan 100kg vähemmän. Ykkösellä ei voinut yli puoleen väliin vääntää ennen kuin pyörä oli jo eturengas tukevasti taivasta kohden![]()
Toki sitten vaikkapa näiden nakupyörien joukossa MV Agusta Brutale 910 josta myös jonkin verran ajokokemuksia on luonnollisestikin upea pyörä, tosin rivinelkkukoneellaan sitten ihan eriluontoinen eli kierroksia pitää käyttää jos haluaa edetä nopeammin. Benellin Café Racer & Triumph Speed Triple kolmepyttyisinä myös samaa osastoa.
12R:n luonteen eli tehojen majailemisen siellä tosi korkeilla kierroksilla ymmärtää paremmin mutta se että ZZR1400 on luonteeltaan aika lailla samanluonteinen oli itselleni yllätys aikanaan. Kawa se tykkää tehdä kierroskoneita. 
Kyllä SIGMA 800:n ainakin saa näyttämään yli 400km/h lukemia kun vaan laittaa pyörän kehäksi tarpeksi ison lukeman. Kauan sitten kokeiltu juttu![]()
Toki tuo matalien kierrosten vääntö on yleensäkin sitä tehokkaiden twinien "juttua" mutta esim. KTM Superduke R jolla olen aikaisemmin kurvaillut (ja joka myös on todella makea laite) ei tarjoa kyllä ihan sellaista kokemusta kuin tuo Streetfighter.
:provo: Mistä ihmeestä tämä twinien kovan väännön legenda oikein tulee? Kun jos numeroita ja käyriä katsoo (ja omia koeajokokemuksia), niin ei siellä sitä vääntöä mitenkään erikoisesti ole. Ducati SF 100Nm menee rikki jossain 7-8000rpm tienoilla, allekirjoittaneen busassa 2500rpm ja 100Nm. Niin ja kyllä siinä on virejä vaikka kuinkka, vakiohkossakin busassa reilusti alle 4000rpm lyö yli 100Nm. :endprovo:
Toki se että kampe on ihan helkkarin kevyt (ja alustan suunnittelussa on myös onnistuttu vimpan päälle hienosti vaikkei se nyt tähän vaikutakaan) tekee asiaa.Ei helevata, onko tossä faitterissakin yli 150 heppaa![]()
En tiedä, onko kaikki mopojen rivikoneet "pareittain ampuvia", mutta jos sytytysjärjestys olisi vaikka autoista tuttu 1,3,2,4 niin silloinhan tuo väännön tuntu selittyisi sillä, että rivikoneessa olisi samassa ajassa puolet enemmän työtahteja samoilla kierroksilla. Vähän sama homma kuin 2t vs 4t.:provo: Mistä ihmeestä tämä twinien kovan väännön legenda oikein tulee?
En tiedä, onko kaikki mopojen rivikoneet "pareittain ampuvia"
pyörä pysyi ehjänä ja kuski. Renkaan reunat nyt on vähän röpelöllä, mutta se nyt ei taida kovin vakavaa olla.Vaikea sanoa mistä se legenda tulee, siltä se vaan ajossa tuntuu.Toki se että kampe on ihan helkkarin kevyt (ja alustan suunnittelussa on myös onnistuttu vimpan päälle hienosti vaikkei se nyt tähän vaikutakaan) tekee asiaa.
