- Liittynyt
- 31.1.2005
- Viestejä
- 2 599
Kokeiles googlettaa chevrolet astro 1989 height
No niin nyt se löyty noin selkeesti.. Hain vaan väärillä sanoilla..:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeiles googlettaa chevrolet astro 1989 height
eroaako diesel- ja bensakoneiden turbot jotenkin?
eli toimisikohan naftakoneen turbo bensakoneessa?
ja mistä tietää peltisatsin väännöntuoton, eli meneekö yläkierroksille vai alakierroksille?
1,36
1.34 taitaa olla myös käytössä (autoissa) Jostain syystä riippuu minkä tuottamaa tehoa konvertoidaan.
Onko pakko ajaa miljoonaa jos pelottaa? :jahas:miks mun auto on niin paska ajettava? :urjo:
Normaalisti kun ajelee kaupungilla niin menee kun unelma; reagoi tosi nopeasti ohjaukseen ja menee sinne mihin käsketään, mutta kun ajetaan lujaa, niin on epävakaa. Keula kevenee 170 jälkeen ja muutenkin meno on huteraa. Pelotti ajaa 200 autobahnalla. Kun ajaa lujaa mutkaan niin tuntuu kun yliohjais (juuri sillä hetkellä kun käännetään sisään) ja pelottaa että kohta näkee perän ohittavan keulan.
Joko he puhuvat paskaa tai teillä on erilainen käsitys siitä, mitä sanat "hyvä ajaa" tarkoittavat.Toiset kenellä on samanlainen, niin kehuu että on tosi hyvä ajaa ja menee 220:ssäkin kun juna, vakioalustalla. Ja mulla pitäisi olla parempi kun on sentään tehtaan urheilualusta :itku:
Ei ihme, jos vedät täysillä monttuun.Montun jälkeen tuntuu kuin pyörä jäisi värisemään hiukan liian pitkäksi aikaa.
Jos mutkassa on "hyppyri" niin eikö ole luonnollista, että keula hyppää? Todennäköisesti hyppää "sivulle", koska auto menee suoraan mutkaan nähden, kun renkaat ei osu maahan. Lisäksi monissa autossa ei tarvi olla kuin 205 leveät renkaat ja urat tiessä ovat ikäviä.Jos nopeassa mutkassa on ura/hyppyri koko kaistan poikki niin keula hyppää siinä selvästi muutaman senttiä sivulle.
Tuosta kuvaamastasi ajokäytöksestä:
- keulan keveneminen on suht. normaalia, aerodymiikan lakeja ei pelkällä
markkinointipuheella kumota. Ei välttämättä vikaa
- yliohjautuvuuden tuntu voi olla ihan normaalia, bimmereissä on painojakauma lähellä 50 - 50 suhdetta. Tästä seuraa se, että takana oleva massa myös tuntuu. Olethan varma, että ohjausliikkeesi ovat riittävän hillittyjä etkä vaikeuta tilannetta esim. nostamalla kaasua tai jarruttamalla liian myöhään? Ei välttämättä vikaa. Myös renkailla voi tässä olla yllättävän iso vaikutus.
- Keulan siirtymät ja pyörien värinät voivat myös olla täysin normaalia. Jousituksen vaimennuskyvyn - ensisijainen ja toissijainen - kannalta optimaalinen pyörä-iskari-jousi-kori kombo kun harvoin on se levein matalaprofiili suurimmalla mahdollisella vanteella + madallusjousi
Jos aidosti tuntuu siltä että vankkurisi ajokäytöksessä on jotain
vialla niin kävele rohkeasti pajalle kysymään.
Mikä peli ja millaisella rengastuksella muuten on kyseessä?
miks mun auto on niin paska ajettava? :urjo:
Montun jälkeen tuntuu kuin pyörä jäisi värisemään hiukan liian pitkäksi aikaa. Jos nopeassa mutkassa on ura/hyppyri koko kaistan poikki niin keula hyppää siinä selvästi muutaman senttiä sivulle.
Alkuperäiset renkaat/vanteet on alla ja on käyty liikkeessä tarkastuttamassa ja säädättämässä pyöränkulmat.
Jos olis käytetty auto, niin sanoisin että loppuunkuluneet iskarit, tai jos ne olisi uudet, niin ei sovi yhteen jousien kanssa, mutta ei oikein jaksa uskoa noihin teorioihin nyt. Etenkin kun on kyseessä uusi auto, BMW.
mobile.de:ssä myytävissä autoissa on paljon "VAT reclaimable" -autoja. Mitä se tarkoittaa? Kolarikorjattua (lunastukseen kertaalleen ajettua)?
Jeps, kyllähän keula kevenee, se on vain nopeudesta kiinni. Nyt se tuli kuitenkin yllättävän aikaisin vastaan.
Mitä tulee siihen leveimpään renkaaseen, niin valitsin pienimmän ja kapeimman renkaan mitä autoon saa, eli 205/55/16 peltivanteella ihan sen takia, ettei tulisi ikävä ajettava :curs:
Yleensähän autot tehdään hiukan aliohjaaviksi, ettei lähde käsistä. Tätä ei saa aliohjaamaan millään.
Ohjausliikkeet on hillittyjä, jos ei olisi, niin hullusti kävisi. Saas nähdä miten liukkailla mennään, silloin on kuitenkin vauhdit paljon pienempiä.
Helpoin olisi kun pääsisi ajamaan toista samanlaista...
ainakin ite on tullut opeteltua ajamaan mettäpätkillä mutkat jarrun ja kaasun kanssa että saa ohjautumaan mutkan paremmin, että säilyy pito.
Ellen ole väärässä niin radallahan nimenomaan jarrutetaan iha tosi reilusti että voidaan vetää kaasulla mutka läpi, ja sitten saaa seuraavalle suoralle paremman nopeuden, kun kiihdyttää pidempää, toinen on miten sen selittäisi liimalla ajo, eli vedetään mutkaan jarrun kanssa että saadaan painoa keulalle.. ainakin ite on tullut opeteltua ajamaan mettäpätkillä mutkat jarrun ja
kaasun kanssa että saa ohjautumaan mutkan paremmin, että säilyy pito.
voin toki olla ihan hel"¤¤tin väärässä, kun en ole koskaan kisaa ajanut, amatööri.. rahanpuutteesta