- Liittynyt
- 22.6.2005
- Viestejä
- 4 702
- Ikä
- 47
Jeps, muistelin, että nimen omaan TM:stä luin, mutta en varma ollu niin en laittanu. Esim. oli jätetty metallinen (terävä) palkeenkieli tai muita teräviä reunoja katonrajaan (kuskin tai matkustajan pään viereen) korjaamatta kun meni verhoilun tms. alle niin siististi. Sanomattakin selvää auttaako se verhoilu mitään jos pää niihin onnettomuustilanteessa osuu, eikä tarvii iso onnettomuus olla ku tulee pahaa jälkeä.... tekniikan maailmassa muutaman kerran ollut juttua näistä kun ovat tutkineet näitä autoja ...
Myyjät selittää lisäks ummet ja lammet paskaa miten nykyään auto menee lunariin niin helposti kun on nää "lunastusturva"-vakuutukset ja että ei siinä ollu ku pieni peltivaurio takapuskurissa -vaikka konehuoneessa on kaikki pinnat maalattu pensselillä uusiks.
Jos on epäilys että auto on mällätty niin kannattaa kattoa konehuoneesta ja auton alta muoviosat (sekä myös muut muoviosat) ja onko niissä halkeamia tai naarmuja, niitä kun ei vaihdeta kolarikorjauksessa jos ne vaan on riittävän ehjiä. Kannattaa kiinnittää huomiota myös huonoon maalausjälkeen; varsinkin konehuoneen puolella ja muissa kohdissa mihin ei näe päällisin puolin autoa tarkistettaessa.