Sinne lähti ja kyllä saa HD:na
kiitos
vielä ei HD:ta haluta ladata, isokokosia ku ovat eli aluksi näin otankin vaan muutaman irto matsin
kiitos vielä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinne lähti ja kyllä saa HD:na
Ellet oo tsekannut, niin mä luulen myös, että koneen palomuurissa piilee ratkaisu. Tai sitten kun joskus jotkut operaattorit ja yhteisöt missä yhteinen liittymä(taloyhtiöt, opiskeluasuntolat yms) rajoittavat torrent-liikennettä.Ei alkanu pelittää vaikka hain uusimman utorrentin. Mitä vielä voin tsekata että sais toimimaan??
Mutta jos esim. piratebaysta saa ladattua edelleen? Voikohan mma-trackeri käyttää eri portteja...tsekkaa että portti 2710 on muurista auki ja lue täältä lisää: http://compnetworking.about.com/od/bittorrent/qt/bittorrentports.htm. Jos Windows käytössä, komentorivillä netstat -a näyttää yhteyksiä ja käytettäviä portteja.Ellet oo tsekannut, niin mä luulen myös, että koneen palomuurissa piilee ratkaisu. Tai sitten kun joskus jotkut operaattorit ja yhteisöt missä yhteinen liittymä(taloyhtiöt, opiskeluasuntolat yms) rajoittavat torrent-liikennettä.
laitoinPaikkakunnan vaihdoksen jälkeen tuli muutaman kuukauden katos MMAT:n käyttöön ja lensin pellolle :curs:. Tällä olisi siis yksi alan harrastaja vailla kutsua. Etukäteen kiittäen ja 24/24M yhteydellä ratiot kunnossa edelleen pitävä armaspaakkonen@windowslive.com
laitoin
Ei alkanu pelittää vaikka hain uusimman utorrentin. Mitä vielä voin tsekata että sais toimimaan??
Sama vika. Vista ja uTorrent käytössä.Mitämitä...mitä tuossa utorrentissa pitikään oikein säätää ja miten (mistä löytyy ohjeet) jotta alkaa tavara liikkumaan, lähinnä siis omalta konellta maailmalle.
0n 24/24M yhteys (testitulokset ~24/14...17), mutta uppipuolella tavaraa ei lähe koneelta ulos juuri ollenkaan . Downpuolella tulee sitten sisään älyttömällä höngyllä ->hetihän siinä on ratio perseellään.....
W Vista myllyssä.
Onko joillain heittää invitea?
edit. ratiot on kunnossa monessa torrent sivustossa.
Siellä lepää.