Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei alkanu pelittää vaikka hain uusimman utorrentin. Mitä vielä voin tsekata että sais toimimaan??

Ei alkanu pelittää vaikka hain uusimman utorrentin. Mitä vielä voin tsekata että sais toimimaan??
Ellet oo tsekannut, niin mä luulen myös, että koneen palomuurissa piilee ratkaisu. Tai sitten kun joskus jotkut operaattorit ja yhteisöt missä yhteinen liittymä(taloyhtiöt, opiskeluasuntolat yms) rajoittavat torrent-liikennettä.

Ellet oo tsekannut, niin mä luulen myös, että koneen palomuurissa piilee ratkaisu. Tai sitten kun joskus jotkut operaattorit ja yhteisöt missä yhteinen liittymä(taloyhtiöt, opiskeluasuntolat yms) rajoittavat torrent-liikennettä.
Mutta jos esim. piratebaysta saa ladattua edelleen? Voikohan mma-trackeri käyttää eri portteja...tsekkaa että portti 2710 on muurista auki ja lue täältä lisää: http://compnetworking.about.com/od/bittorrent/qt/bittorrentports.htm. Jos Windows käytössä, komentorivillä netstat -a näyttää yhteyksiä ja käytettäviä portteja.

Paikkakunnan vaihdoksen jälkeen tuli muutaman kuukauden katos MMAT:n käyttöön ja lensin pellolle :curs:. Tällä olisi siis yksi alan harrastaja vailla kutsua. Etukäteen kiittäen :worship: ja 24/24M yhteydellä ratiot kunnossa edelleen pitävä armaspaakkonen@windowslive.com

Mäkin voisin ottaa tollasen inviten. *puppyeyes* En voi tilanpuutteen takia imutella juuri nyt, mutta voihan mä aina laittaa omat filut jakoon. :)

Uusi kovo on hankinnassa. :offtopic: Tietääkö joku mistä saisi noin 1 teran ulkoisen kovon, jossa olisi torrent clientti? Buffalo vissiin ainakin valmistaa moisia vehkeitä...

Mulla teki Vistassa aivan samalla tavalla, kun asensin uudet windowsin päivitykset. Sitten poistin nämä ks. päivitykset ja taas toimi niin kuin ennenkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitämitä...mitä tuossa utorrentissa pitikään oikein säätää ja miten (mistä löytyy ohjeet) jotta alkaa tavara liikkumaan, lähinnä siis omalta konellta maailmalle.

0n 24/24M yhteys (testitulokset ~24/14...17), mutta uppipuolella tavaraa ei lähe koneelta ulos juuri ollenkaan :eek:. Downpuolella tulee sitten sisään älyttömällä höngyllä ->hetihän siinä on ratio perseellään.....
W Vista myllyssä.

Mitämitä...mitä tuossa utorrentissa pitikään oikein säätää ja miten (mistä löytyy ohjeet) jotta alkaa tavara liikkumaan, lähinnä siis omalta konellta maailmalle.

0n 24/24M yhteys (testitulokset ~24/14...17), mutta uppipuolella tavaraa ei lähe koneelta ulos juuri ollenkaan :eek:. Downpuolella tulee sitten sisään älyttömällä höngyllä ->hetihän siinä on ratio perseellään.....
W Vista myllyssä.
Sama vika. Vista ja uTorrent käytössä.

Mulla nyt ei ole kuin 4M/832 linja, mutta upload on maksimissaan 75kB/s.

TPB:stä tulee ja lähtee tavara ihan toiseen malliin...

Seedaajia enemmän ku leechereitä. Eipä siinä muuta.

Onko joillain heittää invitea?:)
edit. ratiot on kunnossa monessa torrent sivustossa.

Tuota tuota, Mahtaiskohan jollakin olla heittää intivee johonki suomalaiseen paikkaan? (Ration osaan pitää kohillaan!) Tosiaan (malce-@hotmail.com <- tuo nyt varoiks jos joku vois vipata ) ISO kiitos jos joku olisi niin kiltti :D :kippis1:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom