Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
UFC,WEC,Dream ja Afflictionin eventit. Ne kun tulee normi koossa ni se on about 1.3gt koko event, senkun lataat heti ku tulee saataville ja jaat sen viikon verran ni pitäis olla jossain 3.0 paikkeilla ratio sen eventin suhteen jos uppaus nopeudet ei kuse aivan täydellisesti.Mikä hitto ku mulla on ratio punasella 0.456 ja latasin joitain uusia eventtejä ja jätin jakoon... kuus gigaa ottanut alas ja kolme ylös, että periaatteen ymmärrän kyllä miksi ratio on noin huono, mutta toihan on käytännön mahdottomuus saada se ees siedettäväksi jos jaossa on abaut 6 uutta tapahtumaa. Mikä avuksi? Donate?
Hoplaa!Olisin hyvin kiitollinen jos tännekkin suuntaan löytys invite ;) ---> janiengberg@hotmail.com
kiitos!
Olis täälläkin tarvetta invitelle! Ratiot pysyy varmasti kunnossa, oon yhen kutsun saanut joskus mutta oon poistanu/hukannu sen inviten :( sposti jarkko.makinen@gmail.com
saisko inviteä nii pääsis kattomaan ton uuden eventin
Wandyfan83@live.com
ja vielä kysyisin jos joku inviten antaa nii voisko vielä vastata että onko siellä eventtejä HD?
Onko vanhentunut versio torrent-softasta? Olisko huollon sedät tukkineet palomuurista torrenttireiän?Onko kenelläkään antaa pientä vinkkiä kun en saa trackerilta ladattua mitään.
Ratio on päälle kolmen, joten se ei voi olla syynä. Esim pirate baylta saan ladattua.
Otan torrentin utorrenttiin mutta ei ala ladata. Alaikkunassa on vaan punainen viiva saatavuus kohdassa.
Ennen sain ladattua, kone kävi huollossa ja sen jälkeen ei ole onnistunut. Missä vika???