Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Minkä takia jengi vänkää inviteitä kun sinne voi rekisteröityä ihan noin vaan ilman mitään invitee? Ainakin mä pystyin pari päivää sitten...

Ja miksi jengi pyytelee muihin mestoihin inviteja, tää on omistettu mma-trackerille, ei muille.

Minkä takia jengi vänkää inviteitä kun sinne voi rekisteröityä ihan noin vaan ilman mitään invitee? Ainakin mä pystyin pari päivää sitten...
Rekisteröinti on suljettu.

Kiitos.

Mitä sillä donationilla siis saa? Perskele, kattelin tossa taas, että hemmett, nyt ois kova torrentti. Lataajia 25 ja jakajia, iso tiedosto. Imin sen koneelle ja kun lataus oli valmistunut niin suhde olikin päinvastainen. 25 jakajaa ja 1 lataaja. Juu...

trackerilla netti-yhteydelläkin on oma osansa mulla oli 10/3 sain inside mma ja eventit upittua 2 ratiol nyt 1/1 oon parhaillaan saanut sen 0.500 ratioo..
onneks oli vanhasta yhteydestä noin 100GB plussalla. nyt oon pitänyt hommaa
kasassa hyvien betsien voitoilla tänä vuonna +38.86GB ;)
mut jos on hidas nettiyhteys ni pitää olla valmis heittää donatee alkuun :eek:
plus tietenkin siinä vaatii vähän tietämystä ja päivystystä koska torrentteja tulee ja sitten samantien pistää lataukseen .. :whip:

Mieleni halajaa nähdä muutakin MMA:ta kuin UFC:tä eikä trackerilla, jossa nykyisin olen, ole muita torrentteja kuin UFC:tä ja satunnaisesti WEC:tä, joten jos joku kiltti sielu viitsisi lahjoittaa minulle yhden inviten jollekin mma-trackerille. Osoite on tzei-em(at)luukku.com.

Kiitos :)

EDIT: Niin, sen verran vielä, että ratiot on tällä toisella trackerilla aina pyörineet 1,1 ja 1,9 välillä, joten siitä ei jää kiinni!

Mieleni halajaa nähdä muutakin MMA:ta kuin UFC:tä eikä trackerilla, jossa nykyisin olen, ole muita torrentteja kuin UFC:tä ja satunnaisesti WEC:tä, joten jos joku kiltti sielu viitsisi lahjoittaa minulle yhden inviten jollekin mma-trackerille. Osoite on tzei-em(at)luukku.com.

Kiitos :)

EDIT: Niin, sen verran vielä, että ratiot on tällä toisella trackerilla aina pyörineet 1,1 ja 1,9 välillä, joten siitä ei jää kiinni!
laitoin

0.093 on vissiin hyvä ratio...
:D:D:D

Tuolla pitäs olla toiminto millä potkia helvettiin pelkät leecherit. En tosin ole varma onko jopa.
Noi ratiot muuten saattaa näkyä väärin, mulla ainakin välillä näky väärin ja sit korjaantu jossain vaiheessa.
Ylenin Power Useriks vähän aikaa sit. :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2/3 invitestä jotka annoin, vetää <0.3:n ratiolla. Onneks tää yks vetää sentään päälle 2:lla.

2/3 invitestä jotka annoin, vetää <0.3:n ratiolla. Onneks tää yks vetää sentään päälle 2:lla.

toi on juuri tuo syy siihen miksen ite välitä jaella noita invitejä kelle tahansa.. oma "maine" ja power user titteli tullut ahkeran seedin ansoista enkä halua yhtään liiskaavaa luuseria sponssia sivustolle

Parhaitenhan tuota suhdetta saa parannettua uppimalla tuoreita tapahtumia. Esim. Jenkeissä tapahtuvat UFC-eventit ilmestyvät trackerille n. klo. 9.00 lauantaina. Näihin pitää iskeä heti, jotta ratiot säilyvät kuosissa.

Tä on hankala juttu monella tavoin. Joku sanoi aiemmin, että samahan se miten sitä annettua inviteä käytetään. Totta osin, ei kait siitä oma maine mene vaikka inviten saanut ei hoitaisi accounttian? Mä koen että invite kannattaa sijoittaa siten että se trackerin toiminnallisuus paranisi. Mulla vain viimeisin täällä annettu puurtaa ansiokkaasti, mistä olen jo iloinen. Samanlaisen kun löytäisin niin antaisin pois viimeisenkin.

Haluaisko joku laittaa mulle inviten? Pystyn seedaamaan kyllä suurimman osan vuorokaudesta, eli ratet pysyvät kunnossa.

ott4321@gmail.com

Haluaisko joku laittaa mulle inviten? Pystyn seedaamaan kyllä suurimman osan vuorokaudesta, eli ratet pysyvät kunnossa.

ott4321@gmail.com
Siellä lepää, ei muuta ku lujaa ajoa. Muista varmistaa se mailiin lähettämästäni linkistä.

Noniin siinä ei kauaa menny :D thx

ja heti sengoku tulemaan :dance:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom