Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rekisteröinti on suljettu.Minkä takia jengi vänkää inviteitä kun sinne voi rekisteröityä ihan noin vaan ilman mitään invitee? Ainakin mä pystyin pari päivää sitten...
No problemo.Kiitos.
Oliskos tännekin suuntaan inviteä ntech@vituttaa.net
Kokemusta on useammalta trackerilta, joten hyvän ration ylläpitäminen on tuttu homma.
laitoinMieleni halajaa nähdä muutakin MMA:ta kuin UFC:tä eikä trackerilla, jossa nykyisin olen, ole muita torrentteja kuin UFC:tä ja satunnaisesti WEC:tä, joten jos joku kiltti sielu viitsisi lahjoittaa minulle yhden inviten jollekin mma-trackerille. Osoite on tzei-em(at)luukku.com.
Kiitos
EDIT: Niin, sen verran vielä, että ratiot on tällä toisella trackerilla aina pyörineet 1,1 ja 1,9 välillä, joten siitä ei jää kiinni!
:D:D:D0.093 on vissiin hyvä ratio...
2/3 invitestä jotka annoin, vetää <0.3:n ratiolla. Onneks tää yks vetää sentään päälle 2:lla.
Siellä lepää, ei muuta ku lujaa ajoa. Muista varmistaa se mailiin lähettämästäni linkistä.Haluaisko joku laittaa mulle inviten? Pystyn seedaamaan kyllä suurimman osan vuorokaudesta, eli ratet pysyvät kunnossa.
ott4321@gmail.com