Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laittakkaas mullekkin invitee: tlor123@gmail.com
Kiitos.
mihis se "pidän ratiot kunnossa" slogani on hävinnyt ??
Amen... väittäisin että 90% täällä jaetuista inviteistä päätyy alle 0.5 ratioisiksi.. :(Ei ole aikaa kirjoittaa edes sitä
Itsen reilu kymmenen invitea pysyy tallessa jakamatta kunnes porukka alkaa tosissaan yrittämään ja funtsimaan mikä suljettujen trakkereiden idea on.
En myöskään ymmärrä miksi porukka liekeissä kutsuu varmoja paskaratioisia tältä palstalta.
No juu. jatkakaa.:dance2:
Joo todennäkösesti näin, mutta onko teillä ollu jotakin ongelmia saada jokin tietty pätkä tämän takia? Mä en oo huomannu mitään vaikka kuinka invitoin porukkaa. Täydeltä laidalta tulee melkee file ku file 24megasellakin. Itteehä siin jalkaan ampuu ku ei jaa ja sit potkitaan mäkee, eikö näin?Amen... väittäisin että 90% täällä jaetuista inviteistä päätyy alle 0.5 ratioisiksi.. :(
Meneehän siinä maku kun jotkut vain ottavat haluamatta antaa :(Joo todennäkösesti näin, mutta onko teillä ollu jotakin ongelmia saada jokin tietty pätkä tämän takia? Mä en oo huomannu mitään vaikka kuinka invitoin porukkaa. Täydeltä laidalta tulee melkee file ku file 24megasellakin. Itteehä siin jalkaan ampuu ku ei jaa ja sit potkitaan mäkee, eikö näin?
Käy ihmettelemässä meilit.jos ois ylimääräsiä invitejä niin yks kelpais. urpiainen92@hotmail.com
Totta tämäkin. Itse en vaan jaksa ottaa tästä hikee sen enempää. Niin kauan kun träkkeri toimii mä oon tyytyväinen. Sitte jos tää rupeis tuntumaan latauksissa ni eri juttu.waakku sanoi:Meneehän siinä maku kun jotkut vain ottavat haluamatta antaa
Ne liiskarit antanu syyn epäillä jokaista invin pyytäjää...
joo mulle on pääasia et käyttää sitä..
Totta tämäkin. Itse en vaan jaksa ottaa tästä hikee sen enempää. Niin kauan kun träkkeri toimii mä oon tyytyväinen. Sitte jos tää rupeis tuntumaan latauksissa ni eri juttu.
Nii kyl siinä sitten näkee kuka on MMA fani ja kuka ei. Pienellä vaivalla träkkeriltä saa kaikki eventit ja enemmän. Ite oon laittanu vielä saitin pyörittäjille kai yhteensä 60 dollaria hyvästä duunista + gigoista tietenki. ;D Halpaa ku saippua sanoisin.Mulla on vielä ratio alle 0.8. Nyt sen saan yli 1 menemään kun tuo uusi UFC tulee.
Tiedän miten rasittavaa on tuhlata invitejä ja nähdä ettei kaveri tee muuta kun imee sen mitä ehtii.
Btw. Voin laittaa pari inviteä jos jollakin on tarvetta. Vaihdossakin voin antaa, mutta kyllä ilmankin lähtee. Kattokaakin että ratiot pysyy kunnossa jos joku nyt ottaa.
Mulle kelpais jos vaan viitit nakata -> juiha(a)luukku.com