Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jos vielä ylimääräisiä invitejä löytyisi niin tänne päin vain: ky6772[at]gmail.com

Kiitoksia etukäteen!

mihis se "pidän ratiot kunnossa" slogani on hävinnyt ??

Ei ole aikaa kirjoittaa edes sitä :rock:

Itsen reilu kymmenen invitea pysyy tallessa jakamatta kunnes porukka alkaa tosissaan yrittämään ja funtsimaan mikä suljettujen trakkereiden idea on.

En myöskään ymmärrä miksi porukka liekeissä kutsuu varmoja paskaratioisia tältä palstalta.

No juu. jatkakaa.:dance2:

Ei ole aikaa kirjoittaa edes sitä :rock:

Itsen reilu kymmenen invitea pysyy tallessa jakamatta kunnes porukka alkaa tosissaan yrittämään ja funtsimaan mikä suljettujen trakkereiden idea on.

En myöskään ymmärrä miksi porukka liekeissä kutsuu varmoja paskaratioisia tältä palstalta.

No juu. jatkakaa.:dance2:
Amen... väittäisin että 90% täällä jaetuista inviteistä päätyy alle 0.5 ratioisiksi.. :(

Amen... väittäisin että 90% täällä jaetuista inviteistä päätyy alle 0.5 ratioisiksi.. :(
Joo todennäkösesti näin, mutta onko teillä ollu jotakin ongelmia saada jokin tietty pätkä tämän takia? Mä en oo huomannu mitään vaikka kuinka invitoin porukkaa. Täydeltä laidalta tulee melkee file ku file 24megasellakin. Itteehä siin jalkaan ampuu ku ei jaa ja sit potkitaan mäkee, eikö näin?

Joo todennäkösesti näin, mutta onko teillä ollu jotakin ongelmia saada jokin tietty pätkä tämän takia? Mä en oo huomannu mitään vaikka kuinka invitoin porukkaa. Täydeltä laidalta tulee melkee file ku file 24megasellakin. Itteehä siin jalkaan ampuu ku ei jaa ja sit potkitaan mäkee, eikö näin?
Meneehän siinä maku kun jotkut vain ottavat haluamatta antaa :(

Ne liiskarit antanu syyn epäillä jokaista invin pyytäjää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos ois ylimääräsiä invitejä niin yks kelpais. urpiainen92@hotmail.com
Käy ihmettelemässä meilit.

waakku sanoi:
Meneehän siinä maku kun jotkut vain ottavat haluamatta antaa

Ne liiskarit antanu syyn epäillä jokaista invin pyytäjää...
Totta tämäkin. Itse en vaan jaksa ottaa tästä hikee sen enempää. Niin kauan kun träkkeri toimii mä oon tyytyväinen. Sitte jos tää rupeis tuntumaan latauksissa ni eri juttu. :)

.
Totta tämäkin. Itse en vaan jaksa ottaa tästä hikee sen enempää. Niin kauan kun träkkeri toimii mä oon tyytyväinen. Sitte jos tää rupeis tuntumaan latauksissa ni eri juttu. :)
joo mulle on pääasia et käyttää sitä.

Mulla on vielä ratio alle 0.8. Nyt sen saan yli 1 menemään kun tuo uusi UFC tulee.
Tiedän miten rasittavaa on tuhlata invitejä ja nähdä ettei kaveri tee muuta kun imee sen mitä ehtii.

Mulla on vielä ratio alle 0.8. Nyt sen saan yli 1 menemään kun tuo uusi UFC tulee.
Tiedän miten rasittavaa on tuhlata invitejä ja nähdä ettei kaveri tee muuta kun imee sen mitä ehtii.
Nii kyl siinä sitten näkee kuka on MMA fani ja kuka ei. Pienellä vaivalla träkkeriltä saa kaikki eventit ja enemmän. Ite oon laittanu vielä saitin pyörittäjille kai yhteensä 60 dollaria hyvästä duunista + gigoista tietenki. ;D Halpaa ku saippua sanoisin.

Jees, mutta ei perkkule kun on vaikeeta tuo ration ylläpito jos ei ole kone päällä yötäpäivää. Olen maltillisesti lataillut ja siidannut ajallisesti helvetisti enemmän, mutta yleensä lataajat loppuvat erinopeasti ja ei hommasta mitään tule.

Helppo ymmärtää tuo samuellon viesti. Kyllä se aluks onkin vaikeaa ja ehkä helpointa on ostaa vähän lisäaikaa, eli vähän gigoja. Sitten kun pääsee juoneen kiinni ja lataa vaikka tiedostoja mistä ei välittäisikään, jakamis mielessä niin kyllä se siitä. Itsekkin yhtä melkein 4gb pätkää tässä jakanut melkein yötä päivää jo reilun 10gb:n edestä.

Btw. Voin laittaa pari inviteä jos jollakin on tarvetta. Vaihdossakin voin antaa, mutta kyllä ilmankin lähtee. Kattokaakin että ratiot pysyy kunnossa jos joku nyt ottaa.

Jeps, pitää jatkaa kuikuilua ja yrittämistä. Latasin tuossa juuri torrentin, jossa oli 30 lataajaa ja 1 siidaaja. Kun sain sen valmiiksi olikin suhde jo päinvastoin : D. Noh, pitää vissiin joku massiivinen pläjäys heittää kehiin.

Btw. Voin laittaa pari inviteä jos jollakin on tarvetta. Vaihdossakin voin antaa, mutta kyllä ilmankin lähtee. Kattokaakin että ratiot pysyy kunnossa jos joku nyt ottaa.

Mulle kelpais jos vaan viitit nakata -> juiha(a)luukku.com

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom