Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Jatketaan samalla linjalla, jos jollain on invitejä vapaana, mulle kelpais mainiosti. osoite on jjsila ät surfeu piste fi

Mulla on "pari" inviteä jäljellä joten jos olet VIP niin laita privaa, jaan kaikki invitet privaviestien saapumisjärjestyksessä.

EDIT: Vain VIPeille siksi koska privaviestit ei kai toimi kun VIPeillä(?)

Joo, mulla on kanssa kolme (3) invitea jäljellä ja jos sulla on torrentkäytöstavat kunnossa (eli ratio pysyy hyvänä etkä ole mikään leecheri) niin laita privaa. Kolme ekaa saa invitet.

Voisko piipertäjä ystävällisesti laittaa inviten: teskola (at) ulapland.fi .

Olisin myös suuresti kiitollinen, jos joltain liikenisi ylimääräinen invite... Kiitokset ja kumarrukset etukäteen sille, joka vaivautuu. mmamikemoe (at) yahoo.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mma-trackerissa on se huono puoli, että kun lataa jotain vähänkään harvinaisempaa eli ei uusia eventtejä, vaikuttaa se ratioon heti todella ikävällä tavalla. Harvinaisempia ei moni lataa joten ei voi seedatakaan vaikka kuinka haluaisi. Mutta latausnopeudet ovat huippuluokkaa.

Lisäksi joskus tuntuu bugittavan tuo ration päivitys.

Pitää vaan vissiin koittaa seedata muutama viikko, kun napsahti varotusta vaikka tili ollut käytössä vasta muutaman päivän. Ei kiva. :(

Mma-trackerissa on se huono puoli, että kun lataa jotain vähänkään harvinaisempaa eli ei uusia eventtejä, vaikuttaa se ratioon heti todella ikävällä tavalla. Harvinaisempia ei moni lataa joten ei voi seedatakaan vaikka kuinka haluaisi. Mutta latausnopeudet ovat huippuluokkaa.

Samaa olen itsekin tässä manaillut. Imuttelin tuossa noita vanhempia ultimateja (1-10) ja eipä noita moni tunnu ottavan. Ja noille uusille eventeille löytyy seedaajia niin paljon ettei niilläkään nopeasti ratioitaan korjaa varsinkaan kun upstream on vaan 512 Kbps.

Tomppeli!

What ever you want!
Ei saa enää mitään irti Youtuben matseista. Voitko kiltti laittaa mulle privana?

KIITOOOOOSSSSS!!!!

EDIT:
Joku muukin ystävällinen voi laittaa, jos halajaapi.

juu

Itselleni myös maistuisi tuommonen mma-trackerin kutsu, kun tuolta fullcontactzonen trackerista ei saa esim ufc prelim. matseja. ronkonkone ät gmail.com

juu juu

Itselleni myös maistuisi tuommonen mma-trackerin kutsu, kun tuolta fullcontactzonen trackerista ei saa esim ufc prelim. matseja. ronkonkone ät gmail.com

ni ja jos kiinnostaa ni vaihdossa saa toki kutsun fullcontactzonen trackerille jos kelpaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom