Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos kutsun lähettäneelle, mutta kuinkas hitossa mä saan pidettyy ton ration hyvänä, kun Azureus lataa, vaan ei lähetä. Musiikkia ja muuta shittiä se kyllä jakaa, mut ei mma-trackerin kamaa???

Jätä torrentit päälle. Se kyllä lähettää niitä ajan kanssa.

Joo mäki kohta 3 viikkoo pitän yhtäjaksosest azureusta päällä ja ratio on tuskasesti noussut 0.6:n asti peräti. Kuhan eivät potkase..

Kiitos kutsun lähettäneelle, mutta kuinkas hitossa mä saan pidettyy ton ration hyvänä, kun Azureus lataa, vaan ei lähetä. Musiikkia ja muuta shittiä se kyllä jakaa, mut ei mma-trackerin kamaa???

Se on välillä aika hankalaa. Uusimmat tapahtumat pitää ehtiä imuttaa heti kun ne tulee, jotta saisit pidettyä ration hyvänä. Parin päivän päästä on paljon jakajia ja vähän imuttajia, eikä ration nostaminen silloin onnistu. Pitää löytää sellaista jaettavaa mikä kiinnostaa porukkaa pitemmän aikaa, esimerkiksi vanhemmat UFC:t ja hyvät opetusvideot.

Se on välillä aika hankalaa. Uusimmat tapahtumat pitää ehtiä imuttaa heti kun ne tulee, jotta saisit pidettyä ration hyvänä. Parin päivän päästä on paljon jakajia ja vähän imuttajia, eikä ration nostaminen silloin onnistu. Pitää löytää sellaista jaettavaa mikä kiinnostaa porukkaa pitemmän aikaa, esimerkiksi vanhemmat UFC:t ja hyvät opetusvideot.

Alku oli hyvä neuvo, mutta loppu ei mun mielestä.

Niin, just kannattaa tehdä, että imuttaa jonkun tuoreen eventin mahd. aikaisin, sen jälkeen jättää seedaamaan. Kyllä se Azureus jakaa, niitä eventtejä vain ei kukaan oo lataamas, jos ei seedaa.

Jos lataat jonkun vanhan eventin, niin voit kyllä joutua odottaan pirun kauan ennen ku saat ration 1.0:aan. Ja sit voi tulla kenkää...

Meikä kun on ladannu uuden eventin aina seuraavana aamuna, niin parin päivän päästä on ratio jo 2.0 luokkaa.

Ladatkaa muualta ja seedatkaa mma-trackerilla.
Jos on hidas tai perus yhteys joutuu hengailla seedailemassa kaaauan

Alku oli hyvä neuvo, mutta loppu ei mun mielestä.

Jos lataat jonkun vanhan eventin, niin voit kyllä joutua odottaan pirun kauan ennen ku saat ration 1.0:aan. Ja sit voi tulla kenkää...

Kaverini sai ratiot kohilleen kun latasi vanhat UFC:t ja jakeli niitä. Itselläni on nyt Marcelo Garcian instructionals jaossa, jossa ratio on jo 6.0. Kyseessä on 7 GB tiedosto. Aikaa kyllä vierähtää... Ei välttämättä auta akuuttiin ongelmaan, mutta pitemmällä aikavälillä kannattavaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tienasin sitten varoituksen.:itku:

Viritin Azua siten että ladattavien tiedostojen lataaminen on minimissään ja jakaminen maksimina. Valmistuneet tiedostot taidan sitten pitää jaossa hippasen aikaa.

Ratio on nyt 0.05. Eilen kävi 0.004:ssä.
Saas nähä ehtiikö banni napsahtaa..

Perkeleen perkele kun olisi tajunnut ottaa asioista selvää ennen kun meni sohlaamaan.:curs:

Mäkin sain heti melkein varoituksen. Tosin nyt oon saanu jo ration yli ykkösen, eli pahin paniikki on ohi ja varoituskin lähti kävelemään.

Huomenna on UFC Fight Night, eli keskiviikko-aamuna oottelet että joku uppaa sen eventin jakoon. Sitten alat samantien lataan sitä niin pääset jakamaan hyvin sitä. Perjantai-aamuisin sama homma TUF-jaksojen kanssa. Alkaa se ratio paranemaan. :) Parin viikon sisään tulee kolme eventtiä.

Sitten alat samantien lataan sitä niin pääset jakamaan hyvin sitä.

Miten ihmeessä saan niitä ladattua, kun oikeuteni on varoituksen ansiosta väliaikaisesti poissa pelistä?

Laitoin postia eräälle foorumin modelle ja se kerto että ei hätää, kunhan ratio vaan nousee. On se noussutkin "jo" 0.06:een, mut pirun hitaasti se noilla parilla mitä mul on lähettää, kohoaa.

Ei varoituksesta mulla lähteny oikeudet mihinkään. Helpoiten ja nopeiten saat ration ylös lataamalla uudet eventit nopeasti ja sitten seedaten. Ratiohan pitää olla vähintään 0,75. Kun saat nostettua yli tuon sen ration, lähtee se varoituskin samalla kävelemään.

Mun täytyy luovuttaa ja ruinata uudemman kerran. Tosin tällä kerralla huomattavasti viisastuneena.

Olisiko joku siis NIIN kiltti, että antaisi tällaiselle pässille uuden mahdollisuuden ja inviteisi mut uudemman kerran?

Tilanne on siis nyt se että olen saanut varoituksen ja mun latausoikeudet on poistettu. Seedaan ikivanhaa kakkaa, joka ei tunnu kiinnostavan muun muassa ketään. Ratio nousi jonkun tovin, mut on nyt pidemmän aikaa ollu 0.2. En saa nykyisellä tunnuksellani nostettua sitä millään.

Laitoin modeillekin postia, mut sieltä tuli vastaukseks no problem. Niin. Eihän ongelmaa ole, jos ei halua katsoa uusia matseja..:hyper:

Virheistä viisastuneena aion jatkossa (jos siis joku mut invitee) pitää torrentit seedissä aivan vitun kauan!

Antakaa joku kiltti mulle toine tilaisuus! Mä olen hulluna kontaktiurheiluun, eikä noita matseja voi olla näkemättä!

Auttakee!!!!

tomi.kataja@stadilainen.com

Mun täytyy luovuttaa ja ruinata uudemman kerran. Tosin tällä kerralla huomattavasti viisastuneena.

Olisiko joku siis NIIN kiltti, että antaisi tällaiselle pässille uuden mahdollisuuden ja inviteisi mut uudemman kerran?

Tilanne on siis nyt se että olen saanut varoituksen ja mun latausoikeudet on poistettu. Seedaan ikivanhaa kakkaa, joka ei tunnu kiinnostavan muun muassa ketään. Ratio nousi jonkun tovin, mut on nyt pidemmän aikaa ollu 0.2. En saa nykyisellä tunnuksellani nostettua sitä millään.

Laitoin modeillekin postia, mut sieltä tuli vastaukseks no problem. Niin. Eihän ongelmaa ole, jos ei halua katsoa uusia matseja..:hyper:

Virheistä viisastuneena aion jatkossa (jos siis joku mut invitee) pitää torrentit seedissä aivan vitun kauan!

Antakaa joku kiltti mulle toine tilaisuus! Mä olen hulluna kontaktiurheiluun, eikä noita matseja voi olla näkemättä!

Auttakee!!!!

tomi.kataja@stadilainen.com

Mitä sä seedaat? Voin varmaan imuttaa sulta jotaan paskaa, tai no... kuhan ei nyt mitään kymmeniä gigoja tarvii... :lol2:

Mitä sä seedaat? Voin varmaan imuttaa sulta jotaan paskaa, tai no... kuhan ei nyt mitään kymmeniä gigoja tarvii... :lol2:

Siinä mulla on reilu jätkä! Kiitos!! Ei tartte miitään älyttömiä määriä. Äkkiäkös tuo 0.75:n saavuttaa, jos joku vaan menisi jakoon.

Eli näitä seedaan:

W.Silva fighting for pride the climb to the top

CageRage18

Vovchanchyn_most_violent_fights

Pride fc final conflict absolute 2006

Siinä mulla on reilu jätkä! Kiitos!! Ei tartte miitään älyttömiä määriä. Äkkiäkös tuo 0.75:n saavuttaa, jos joku vaan menisi jakoon.

Eli näitä seedaan:

W.Silva fighting for pride the climb to the top

CageRage18

Vovchanchyn_most_violent_fights

Pride fc final conflict absolute 2006

Selvä, tarkistan tilanteen ku menen kotiin! Toivottavasti muita seedaajia ei ole kauheesti! Oma ratio ei ole viel niin hyvä (tein acounttini tossa pari-kolme päivää sitte) että kauheesti pystyisin imuttamaan, mutta ehkä jos joku toinenki vaivautuis ni toihan menis ihan kädenkäänteessä!

PS. Pakkohan sitä nyt on vähä jeesattava kaveria mäessä mun mielestä! Että eipä kestä!

Selvä, tarkistan tilanteen ku menen kotiin! Toivottavasti muita seedaajia ei ole kauheesti! Oma ratio ei ole viel niin hyvä (tein acounttini tossa pari-kolme päivää sitte) että kauheesti pystyisin imuttamaan, mutta ehkä jos joku toinenki vaivautuis ni toihan menis ihan kädenkäänteessä!

PS. Pakkohan sitä nyt on vähä jeesattava kaveria mäessä mun mielestä! Että eipä kestä!

Helvata! Jos tällasia jätkiä ois maailma pullollaan, niin maailma ois snadin parempi paikka.:rock:

Jos ei haulla löydy ni käy väijyy profiili nimeltä trainee2006, niin löytyy seedattavat kohteet viimeistään sieltä. Mul on pari leechattavaa kohdetta, kun niissä on hitosti imuttajia, muttei yhtäkään seedaajaa. Asetukset on sillai et Azu jakaa täydellä teholla ja imuroi minimillä.

EDIT: Älä liikaa leechaa ettet kohta oo täällä munlailla ruikuttamassa elämän epäreiluutta=)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom