Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, jos sä vaikka seedaisit jonkun noista ni sä saisit ne ratiot pelkästään itelles! Ku mä oletin että oisin saanu tosta UFN seiskasta enemmän upittua, mutta ei oo ilmeisesti maistunu pojille niin hyvin, ja ku tossa on kans niin perkeleesti seedaajia ja leechejä. Mutta kyllä mä sen verran jeesaan ku voin...

Trainee uppaa joku torrentti tuonne niin saat ration kuntoon.

Mistä voi bongata sellaisia torrentteja, joita trackerilla ei jo ole?

Nimim. Erittäin tietämätön

No eihän sinne ole tietenkään listattu sellaista, mitä siellä ei ole.

Käytä vaan searchia hyväksi ja katsele mitä sieltä löytyy ja jos jotain ei ole mitä sulla on, niin uppaa ihmeessä. Toki jos joku torrent on vanha kuin mikä niin sen voi ihan hyvin uppia "uudestaan".

Osaaks kukaan sanoo mikä ongelmana ku yritän uploadata, niin valittaa`"dictionary is missing key(s)"?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oletko sä jo upannut jotaan? Vai lahjotitko rahnoo mahdollisesti :D ?

Odotan et saan ton yhteyden kuntoon ja sit otan uuden nousun. Nyt käy niin et jonkin aikaa sekä uppi että loadi toimii, mut sit kun jätän koneen auki päiväks niin illalla on sellanen ylläri vastassa et uppi on nolla ja loadattuja tiedostoja on gigakaupalla. Et tälleen täällä.:rolleyes:

Odotan et saan ton yhteyden kuntoon ja sit otan uuden nousun. Nyt käy niin et jonkin aikaa sekä uppi että loadi toimii, mut sit kun jätän koneen auki päiväks niin illalla on sellanen ylläri vastassa et uppi on nolla ja loadattuja tiedostoja on gigakaupalla. Et tälleen täällä.:rolleyes:

Ooolrait, no mut pyydä invitee jos tarviit! Ehkä sulla on parempi onni tällä kertaa matkasas, heh! Kannattaa muuten ostaa vaikka joku MMA tai joku muu kamppailu DVD ja ripata se ja uppia torrentti siitä ni saa aika kivat ratiot. Ite pistin King of the Cage 5 DVD tonne, ja ku se oli reilut pari gigaa ja kumminski aika moni imutti se ni tuli ihan kivasta uploadattua :thumbs:

Oiskohan jollain sen verran hyvät ratiot, et kehtais imuroida Renzo no gi 1-2:n??

Se on tällä hetkellä niitä ainoita, jota saan upattua. Ja tietenkään sillä ei ole yhtään leechaajaa..:curs:

Ooolrait, no mut pyydä invitee jos tarviit! Ehkä sulla on parempi onni tällä kertaa matkasas, heh! Kannattaa muuten ostaa vaikka joku MMA tai joku muu kamppailu DVD ja ripata se ja uppia torrentti siitä ni saa aika kivat ratiot. Ite pistin King of the Cage 5 DVD tonne, ja ku se oli reilut pari gigaa ja kumminski aika moni imutti se ni tuli ihan kivasta uploadattua :thumbs:

Millä ohjelmalla toi rippaus onnaa? Mulla on WinRAR. En tiedä tekeekö sillä tossa asiassa mitään. Mulla löytyis pari Cagee.

LISÄYS:

Sain Renzo no gi 3-4:n myös jakoon. Ladatkaa, jos jaksatte, kiitos.:worship:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huoh, vanha tunnus poistettu ilmeisesti kesän aikana, kun olin suorittamassa yleistä asevelvollisuutta. Suuri MMA-fani täällä, paljon tavaraa jaettavana. Nöyrä pyyntö saada inviteä:

electrified@suomi24.fi

Kiitos paljon!

Voisko joku iskeä kutsun tännekin. Koneella on monia kymmeniä gigoja matseja, dokkareita, opetusvideoita jne. Pitäisi saada tavaraa kiertoon. Kiitos etukäteen!

tomi.siren@gmail.com

Wow

Olisiko joku ystävällinen ja kutsuisi myös minut tuonne. Multa löytyy kanssa MMA-videoita jaettavaksi vaikka kuinka. Pitkään olen tämän kaltaista trackeria etsinyt jossa saattaisi löytyä myös pienempien organisaatioiden matseja. :hyper:
sentenced@suomi24.fi

Melko paljon aikaa siitä kun olin trackerilla mutta sinne (ja hulongille, onko tuota enää olemassa?) aikanaan laitetut ja sieltä aikanaan imutellut instructionalit on kaikki tallessa ja niitä kyllä riittää. Joku muistanee samaisen käyttäjänimeni sieltä, jos kiinnostaa niin inviteä helpmeaj@gmail.com

näitä kyselijöitähän on täällä paljon :D näyttää siltä et ootte tainnu kirjautuu tänne inviten takia :) .Itseänikin kyllä kiinnostaa erittäin paljon kyseinen trackkeri ja atte.lind@gmail.com jos joku vois heittää.onko tuolla muuten ultimate fighter sarjan valmentajien tappeluita? ois kiva nähdä tito vs ken

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom