Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Laitettu.
Jos ratiosi ei pysy kunnossa,tämä on viimeinen invite mitä täällä jaan.

Jees, kiitän.

Outoa muuten, että lataa mitä vaan niin upload on nollissa. Omia tiedostojakaan ei voi uppia ennen tiettyä rajaa. Kuinkahan tästä noustaan :E

Jees, kiitän.

Outoa muuten, että lataa mitä vaan niin upload on nollissa. Omia tiedostojakaan ei voi uppia ennen tiettyä rajaa. Kuinkahan tästä noustaan :E

Joku kirjoittikin tässä ketjussa jo, että TUF:t ja eventit, heti niiden ilmestymisen jälkeen, nostaa ratioita hyvin. Eli to-aamuna ennen kasia uusi TUF tulemaan ja jättää viikoksi koneen auki. Nyt UFC91:estä luulis kans ratiot nousevan. Kandee pitää ratiot heti alusta asti yli 1:n, niin voi vapaammin latailla muitakin pätkiä.

Ite sain inviten kans vasta vähän aikaa sitten ja hyvin on ratiot noussu, pääasiassa TUF:n ja viimeisimpien eventien ansiosta.

Joku kirjoittikin tässä ketjussa jo, että TUF:t ja eventit, heti niiden ilmestymisen jälkeen, nostaa ratioita hyvin. Eli to-aamuna ennen kasia uusi TUF tulemaan ja jättää viikoksi koneen auki. Nyt UFC91:estä luulis kans ratiot nousevan. Kandee pitää ratiot heti alusta asti yli 1:n, niin voi vapaammin latailla muitakin pätkiä.

Ite sain inviten kans vasta vähän aikaa sitten ja hyvin on ratiot noussu, pääasiassa TUF:n ja viimeisimpien eventien ansiosta.

Pidinkin hetken tuota UFC:n 91:stä auki mutta meni vaan siihen, että itse latasin koko kaistan täydeltä, mutta uploadissa oli 0. Sitä ihmettelen. Pitäiskö vaan kokeilla uusiksi :rolleyes:

Pidinkin hetken tuota UFC:n 91:stä auki mutta meni vaan siihen, että itse latasin koko kaistan täydeltä, mutta uploadissa oli 0. Sitä ihmettelen. Pitäiskö vaan kokeilla uusiksi :rolleyes:

Saman neuvon annan, ku itekki sain: Maltti on valttia. Ei ne ratiot ekan päivän aikana yli yhen välttämättä mene..

Jätä toi UFC91 jakoon, niin kyllä sitä upitaan. Kyllä ne ratiot sieltä nousee.. ja kannattaa hakea perussetit (mitä kaikki on jo hakenu) sitten vasta, kun on ratiot kohillaan ja mielellään vähän yli.

Saman neuvon annan, ku itekki sain: Maltti on valttia. Ei ne ratiot ekan päivän aikana yli yhen välttämättä mene..

Jätä toi UFC91 jakoon, niin kyllä sitä upitaan. Kyllä ne ratiot sieltä nousee.. ja kannattaa hakea perussetit (mitä kaikki on jo hakenu) sitten vasta, kun on ratiot kohillaan ja mielellään vähän yli.

Joo huomasin tuon, ei se uppi heti lähtenyt mutta sitten alkoi vähän nousta. Lataan ensin itse loppuun vaikka vauhti olisi kaistan täydeltä ja jätän päälle? Eikös näin ole hyvä, tai ainakin ennen toiminut.

Joo huomasin tuon, ei se uppi heti lähtenyt mutta sitten alkoi vähän nousta. Lataan ensin itse loppuun vaikka vauhti olisi kaistan täydeltä ja jätän päälle? Eikös näin ole hyvä, tai ainakin ennen toiminut.

Juurikin näin! Viime yön UFC kandee jättää uppimaan melkeempä viikoksi..

Voi harmi, juuri kun meinas lähteä uploadi nouseen niin "permission denied", tästä ufc 91:stä

Lataan vielä toista vilmiä, mutta siitä ei kasva kyllä uploadi.

Pitääkin säätää niin tulee tännekkin turhaa postia :/ kaikki kunnossa. "luvan hylkääminen" johtui omasta säätämisestä. Täytyy nyt ahkeraan pitää tuo päällä.

seuraavalle joka pistää sähköpostin voisin inviten pistää.
katson nytten leffan sen jälkeen laitan jos on joku halukas

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
e.

laitankin itseasiassa privalla

Osaako kukaan sanoa että missä vika kun yhtäkkiä upload on max. 2 KB/s? Tännepäin tulee kyllä koko kasimegasen kaistan leveydeltä, mutta uppi kusee pahasti. 8/1 ADSL, uTorrent 1.8.1, softamuuri ja XP alla. Ratio tippuu... :/

Minulla heitti päivityksen jälkee utorrent 10kb uppirajan asetuksiin, eli kannattaa katsoa onko sielä mitää rajoituksia.

Mites se on nyt kun oon reissuun lähdössä, saako tota tiliä heitettyä jotenkin "lomamoodiin"?

Joskus muistan ainakin, että käyttämättömät tilit hävitettiin ja siitä nousi jotain porua. Mutta ainakaan nyt en löydä mistään ruksia tahi nappia josta ittensä voisi heittää tilapäisesti poissaolevaksi.

2-3kk jos oli kirjautumatta tilille lähti se poistoon. Laita vaikka sinne ylläpidolle viestiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom