Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
en suosittele et annatte, sai jo monoa mun invitesta.

Juu, mää myönnän et pyysin joskus alkuinnostuksen ajoilta eikä se oikee paljoa kiinnostanut joten lopetin koko accountin käytön. Mut mä pyydän nyt uutta, ei sitä oo pakko antaa mut voin mm. screeniä antaa ratiosta jne.

Juu, mää myönnän et pyysin joskus alkuinnostuksen ajoilta eikä se oikee paljoa kiinnostanut joten lopetin koko accountin käytön. Mut mä pyydän nyt uutta, ei sitä oo pakko antaa mut voin mm. screeniä antaa ratiosta jne.
sähköpostiosoite?

moro! mulle kelpais invite kans, torrentteja kyllä osaan käyttää (löytyy azureus 2.5). konetta voin käyttää päällä suht. paljon, ehkä noin 6 vuorokautta viikossa (jätän yleensä yhden päivän koneelle vapaata milloin se on vain vähän auki)

netti 2mb.

Kiitoksia paljon:)

Ääh? Tää sanoo että "You cannot invite yourself!" :/ Kokeilin normaalisti firefoxilla ton rekkaamisen ja toi tuli. Sitten poistin cookiesit ja sama tuli. Kokeilin jopa IE ja sama tuli...

http://www.aijaa.com/v.php?i=3216912.jpg

moro! mulle kelpais invite kans, torrentteja kyllä osaan käyttää (löytyy azureus 2.5). konetta voin käyttää päällä suht. paljon, ehkä noin 6 vuorokautta viikossa (jätän yleensä yhden päivän koneelle vapaata milloin se on vain vähän auki)

netti 2mb.
Laita ihmeessä se meiliosoite. Helpottaa kummasti kutsumista. ;D

Eih!:itku: Kyllä nyt osaa vastustaa tämän trackerin kanssa. Tunnuksia tehdessä tulee ilmoitus:

"Error
You cannot invite yourself!"

Testailin parilla eri selaimella ja eri koneella ja samaa valittaa. Pitää vielä myöhemmin päivällä koittaa, jos tuo nyt lähtisi toimimaan.
Saksalaisella proxylla lähti toimimaan. Hyvä homma, tili tehty.
tossa olisi don-hessulle

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos jollain on vielä ylimääräinen invite tarjolla, niin mulle vois laittaa, kiitos. Rupee vähän ottaa päähän torrenteilla jurnuuttaminen mma-pätkiä, kun porukka ei seedaa...

Osoite: pyry1@hotmail.com

No vähän jokapaikasta noi UFC:t kyllä saa mutta ei kyllä välttämättä kaikkia muita eventtejä ja videoita

pyralid sanoi:
Jos jollain on vielä ylimääräinen invite tarjolla, niin mulle vois laittaa, kiitos. Rupee vähän ottaa päähän torrenteilla jurnuuttaminen mma-pätkiä, kun porukka ei seedaa...

Osoite: pyry1@hotmail.com
wigga sanoi:
Voisiko joku pistää mulle, olen ollu fani pitkän ajan ja nyt vasta huomasin tämän. Kiitos etukäteen

pekkaruoska@yahoo.com
Laitoin kutsut tulemaan. Käykää ihmettelemässä s-postit.

No vähän jokapaikasta noi UFC:t kyllä saa mutta ei kyllä välttämättä kaikkia muita eventtejä ja videoita

MMA Trackerissä on kyllä ne hyvät puolet, että kun jotain haluaa, niin sieltähän LÖYTYY, ja se tulee VAUHDILLA! Eikä tarvi pelätä että onko viruksia tai tunnussanan vaativia pakkauksia tms paskaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom