Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Toimiiko muilla normaalisti?

Tänään ei yllättäen mennyt tunnuksilla sisään. Recoveryllä sain salasanat, joten tuskin accounttia on delattukaan? Ei vaan mene niillä resetoiduilla passuillakaan sisälle:C

Kyllä ainakin mulla toimii normaalisti.

Helvetin helvetti.. Yritin hankkia tollaselta Survey rahasivulta rahaa... Noh ideana oli kerätä yhteensä 75 dollaria (sillon saa siirtää rahat paypal tilille) ja sitten pyytää inviteä ja lahjoittaa heti aluksi 30dollaria mutta eipä oo viikkoon nyt tullu rahoja ja sivulla luki että "rahat lähetetty <paypaltili>. Rahat tulee 1-5 päivässä."

Perrrrkele.

Noh, ei se näemmä vaan sit toimi toi systeemi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oisko kellään antaa inviteä? Lupaan pitää ratiot kunnossa.

Toimiiko muilla tällä hetkellä mma-tracker? Selain herjaa lataamisvirhettä.

Trackerin ISP:llä oli kuulemma jonkinmoinen tulipalo aika nopsaan alkoi kuitenkin toimimaan :p.

Jos joku voisi inviteä laittaa niin yksityisviestiä kiitos :)

Invite olis mahtava.

Olen uusi sivulla (en salilla käy, kamppailulajit kiinnostaa kuitenkin), toivottavasti se ei nyt laske mitään. Toki tulen silti täällä postailemaan, mutta aika lailla jää yleinen keskustelu/kamppailulajit.

uTorrent 1.8 löytyy koneelta, kone voi olla päällä 24/7. Ratiot aion pitää hyvänä sillä tuo bet kiinnostaa kovasti =)

Email on Lonelywolf88@live.com

Invite olis mahtava.

Olen uusi sivulla (en salilla käy, kamppailulajit kiinnostaa kuitenkin), toivottavasti se ei nyt laske mitään. Toki tulen silti täällä postailemaan, mutta aika lailla jää yleinen keskustelu/kamppailulajit.

uTorrent 1.8 löytyy koneelta, kone voi olla päällä 24/7. Ratiot aion pitää hyvänä sillä tuo bet kiinnostaa kovasti =)

Email on Lonelywolf88@live.com

Laitoin tulemaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom