Jos jollakin ylimääräinen invite niin mikaman45@hotmail.com =)
Laittakaa invite myös trbngr666@gmail.com
kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos jollakin ylimääräinen invite niin mikaman45@hotmail.com =)
Invitoitu.Jahas, ikivanha akko on mennyt vanhaksi...
smassenalle(a)hotmail.com Kiitos
Kuin myös. Riippuen trackereistasi, voisin jonkin inviten ottaa tännekin suuntaan.vois kans inviten tonne haluta, acco menny umpeen jo, löytynee invitejä myös johonkin jos vaihtoa haluaa... kondis82@gmail.com
Viittisitkö laittaa minulle, pyysin kyllä jo tuossa aikaisemmin, mutta ei ole keneltäkään vielä vastakaikua kuulunut :pvoisin seuraavalle sähköpostinsa laittaneelle pistää inviten. laitan huomen aamulla kun heräilen
joo pistän edit. ei mennyt perille joku voisi neuvoo mitä tarkoitaa: That doesn't look like a valid email address.Viittisitkö laittaa minulle, pyysin kyllä jo tuossa aikaisemmin, mutta ei ole keneltäkään vielä vastakaikua kuulunut :p
Laitoin tulemaan. Käy kurkkaa meilit.Viittisitkö laittaa minulle, pyysin kyllä jo tuossa aikaisemmin, mutta ei ole keneltäkään vielä vastakaikua kuulunut :p
Öö kai sä muutit sen circoll@hotmail.com muotoon? :D Tai sit siellä ollu joku katkos taas träkkerillä...hartsajartsa sanoi:joo pistän edit. ei mennyt perille joku voisi neuvoo mitä tarkoitaa: That doesn't look like a valid email address.
Ei tosiaan hajuakaan tuosta, mutta miksipä ei toimisi? Onko siinä bitlordissa jotain erikoista sitten? Noh, jokatapauksessa anna sun meili ni laitan inviten ni saat itse katsoa...Ois kiva saada inviteä, voin antaa kuvaa ratiosta toiselta trackerilta, mutta pitäs vielä kysyä et toimiiko bitlord siellä?
Ois kiva saada inviteä, voin antaa kuvaa ratiosta toiselta trackerilta, mutta pitäs vielä kysyä et toimiiko bitlord siellä?
Juuri näin. Halpaa ku saippua. Pidähän ratiot kunnossa. :DKiitos invitestä. Ja oonko nyt ymmärtänyt oikein, että aina dollarin lahjotuksella saa 3 gigaa ratioonsa? Eli sitten kympillä saisi 30?
joo pistin oikein ei vaan mennyt perilleÖö kai sä muutit sen circoll@hotmail.com muotoon? :D Tai sit siellä ollu joku katkos taas träkkerillä...