Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Hei,

tarvitsisin inviten.

Ratiot pysyy kunnossa lahjoituksilla, koska itsellä ei ole onneksi muutamasta kympistä kiinni. Ilmaisuuden sijaan kiinnostaa itse lajit. Ja onhan tämä kotiläppäri tosin kokoajan päälläkin, eipä silti.

narrowcape@gmail.com

Kiitos,
Pekka

Jahas, ikivanha akko on mennyt vanhaksi...

smassenalle(a)hotmail.com Kiitos :)

Olisin kiitollinen jos joku pistäisi tähän suuntaan inviten myös: circoll at hotmail.com
Kiitos.

Toimiikos bitlordi tuolla?

voisin seuraavalle sähköpostinsa laittaneelle pistää inviten. laitan huomen aamulla kun heräilen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
voisin seuraavalle sähköpostinsa laittaneelle pistää inviten. laitan huomen aamulla kun heräilen
Viittisitkö laittaa minulle, pyysin kyllä jo tuossa aikaisemmin, mutta ei ole keneltäkään vielä vastakaikua kuulunut :p

Viittisitkö laittaa minulle, pyysin kyllä jo tuossa aikaisemmin, mutta ei ole keneltäkään vielä vastakaikua kuulunut :p
joo pistän edit. ei mennyt perille joku voisi neuvoo mitä tarkoitaa: That doesn't look like a valid email address.

Laitoin tulemaan. Käy kurkkaa meilit.

hartsajartsa sanoi:
joo pistän edit. ei mennyt perille joku voisi neuvoo mitä tarkoitaa: That doesn't look like a valid email address.
Öö kai sä muutit sen circoll@hotmail.com muotoon? :D Tai sit siellä ollu joku katkos taas träkkerillä...

Ois kiva saada inviteä, voin antaa kuvaa ratiosta toiselta trackerilta, mutta pitäs vielä kysyä et toimiiko bitlord siellä?

Ois kiva saada inviteä, voin antaa kuvaa ratiosta toiselta trackerilta, mutta pitäs vielä kysyä et toimiiko bitlord siellä?
Ei tosiaan hajuakaan tuosta, mutta miksipä ei toimisi? Onko siinä bitlordissa jotain erikoista sitten? Noh, jokatapauksessa anna sun meili ni laitan inviten ni saat itse katsoa...

Kiitos invitestä. Ja oonko nyt ymmärtänyt oikein, että aina dollarin lahjotuksella saa 3 gigaa ratioonsa? Eli sitten kympillä saisi 30?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom