Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaikka erittäin onnahdellen edistyvä virallinen tutkimus on edelleen kesken, olen itse itseltäni diagnosoinut ongelman sekä konsultoinut kylmäkirurgia aiheesta. Mikäli siitä edelleen puuttuvasta kakkanäytteestä ei löydy riittävästi kolonoskopiaan oikeuttavaa verta (indikaatio tutkimukseen on juuri muuttunut: enää ei riitä vaikeat, ennenkokemattomat oireet sekä yli 50-v ikä -mikä lisää suolistosyöpien riskiä - kuten aiemmin, vaan lääkärien ammattitaito tehdä luotettavia diagnooseja ilman kudoksellisen maligneteetin poissulkua on ihmeellisesti kohentunut - ehkäpä tämä näkyy tulevaisuudessa myös kaikenlaisissa muissakin kuvantamistutkimuksissa) voidaan diagnoosi antaa pelkästään oireiden perusteella.

Lopputulos lienee siis IBS-C.
Screenshot_20250122_073406_Samsung Internet.webp

Poikkeuksena se, että mainittu transit-aika on kohdallani pidentynyt noin sadan vuoden mittaiseksi.

IBS on kaikkien hörhö- ja mututeorioiden hedelmällinen kasvualusta. Tähän mennessä olen esim lukenut, kuinka syynä on Wi-Fi. Parannuksena on ayurvedisten öljyjen hierominen vatsan alueelle.
🥳

No sanoppa muuta!

Sitä kun luulee tekevänsä järkeviä asioita tuntitolkulla...Tai päiviä ja viikkoja. Nappuloita kiva väännellä.

En musiikista tiedä mutta valokuvauksessa tunnistaa yleensä "aloittelijan" siitä että aina on ihan liikaa kontrastia ja clarityä. Tähän itsekin sortui kun alkoi järkkärillä ja photarilla leikkimään. Nykyisellään paljon hillitympää jos laisinkaan mitään käsittelyä, eli kerralla purkkiin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom