Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Muilla ongelmia päästä sivuille? Vai onko taas vaihdettu osoitetta?

Ei ole päässyt sivulle koko päivänä. En usko että osoitetta on vaihdettu. Varmaan jotain väliaikaisia ongelmia tai huoltokatkoja. Niitä on ollut ennenkin. Toivottavasti huomenna kunnossa ja uusimman ufc kera!

Osoite on muuttunut. Uusi osoite on tullut sähköpostiin niille ketkä on sinne rekisteröityny.

Voisiko joku ystävällinen laittaa minulle uuden osoitteen. Olen rekisteröitynyt ko. forumille mutta hotmailin on ollut hetken pois käytöstä enkä ole saanut forumilta uutta osoitetta. Uusi UFC on tulossa enkä saa sitä muuten mistään ladattua..

ron_jeremy_49hotmail.com

Eipä ole ainakaan meikäläiselle uutta osoitetta tullut. Voisiko joku sen saanut pistää vaikka privaa.

Tomppeli sanoi:
Osoite on muuttunut. Uusi osoite on tullut sähköpostiin niille ketkä on sinne rekisteröityny.

Mä luulen, että vain "power userit", "VIPit" ja "uploaderit" sai mailia. Näin oli ainakin PM:ien suhteen.

Mulla ei oo nyt inviteja jakaa valitettavasti.

voi piru. oma tunnukseni on ollut rekattuna hotmail-tiliin, jota en ole käyttänyt aikoihin.

voisiko joku ystävällinen antaa uuden osoitteen? jos jäsenyyteni epäilyttää, maililla saa mun käyttäjätunnuksen, jonka olemassaolon voi sitten tarkastaa foorumilta.

mm@kingrattus.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suuret kiitokset Laurille. Ystävällisyydestä häkeltyneenä voin myös jakaa 3 inviteä ensimmäisille kolmelle, jotka lähettävät mulle mailia: mm@kingrattus.com

No voihan nyt vitura, rekisteröidyin vanhalla maili osotteella ja se oli menny inactives nyt. Ni en oo saanu mitään mailia uudesta osotteesta. Voisko joku lähettää mulle ton mailiin? Kiitti!

benny.ohman@hotmail.com

Tarvis kanssa uuden osotteen. Ratio kyseises mestas kahen paikkella, mutta ei hajuakaan minkä mailin oon rekatessa laittanau.. ezko.morko@gmail.com

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom