Miten vedät painoja kisaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Väliaikatietoja;) : pikkuhiljaa oon vähentänyt hiilareista, hieronta tuntui auttavan aineenvaihdunnan suhteen, nyt on noin 3,3 kiloa enää yli ja olen sentään syönyt vielä suhteellisen reilusti. Jes. Mielikin on vielä ihan suhteellisen hyvä, vähän ehkä ärtyneempi kuin normaalisti :D

Venla avautuu, vol 2 : Saatana, paino jumittaa ja flunssakin meinaa olla. Yhä kolmisen kiloa yli. Tosin nesteistä en oo vielä vetänyt pisaraakaan. Tänään syön enää tosi vähän, huomenna juon paljon. Tarvii se laksatiivi kokeilla kanssa. Osaakos joku sanoa montako metalaxia uskaltaa ottaa? Perjantai-illasta sit alan vedellä nesteistä. Lauantaina saunotaan.

Käy lukemassa SSpowerin sivuilta painonpudotusartikkeli. Vaikka onkin voimailijan kirjoittama, on aika hyvä. Metalaxistakin puhutaan. Taisi sanoa että 6 ennen nukkumaanmenoa, ja kehotti nukkumaan housut jalassa.:)

RRKalle sanoi:
Taisi sanoa että 6 ennen nukkumaanmenoa, ja kehotti nukkumaan housut jalassa.:)

Heh, harmi ku ei oo pamppersseja käsillä:D
Mut siis kiitti. Hmm... mietin että oonkohan mä nyt aikeissa ottaa sen liian aikasin, jos otan tänään illalla taikka huomenaamulla.... (Puntari on siis sunnuntaina). Sit ei voi syyä enää mitään oikein sen jälkeen. Heh, huvittavaa täällä foorumissa puhua tällasia. Painonveto on järjetöntä touhua.

RRKalle sanoi:
Taisi sanoa että 6 ennen nukkumaanmenoa

Aloin tätä nyt miettiin vähä tarkemmin, eihän se noin voi siellä sanoa!? Nuohan kuuluu ottaa illalla ennen nukkumaanmenoa ja vaikutus alkaa 6-10 tunnin kuluttua. Muuten voisi jäädä nukkuminen vähiin. Saa nähä joudunko itse sittenkään turvautumaan moiseen, paino onkin taas alkanu kummasti pudota ihan tän päivän sisällä.

Mutta artikkeli löytyi - ja tosiaan, sanoi se sielläkin että ennen nukkumaanmenoa. Vaikutti kyllä hyvältä artikkelilta. Itse tiiän nyt jo kutakuinkin miten toimin tällä kertaa, mutta on hyvä perehtyä vähän muidenkin tapoihin. Kumman vähän aiheesta Pakkotoistossa ollut muuten keskustelua. Vai onko ihmiset niin fiksuja että ne ei joudu tekeen kovia vetoja?

No ihmisistä en tiedä, mutta mä olen ainakin niin apina että kisoihin 10 päivää ja ylipainoa melkein 10 kiloa. Kova on dieetti. Pitänee itse turvautua kanssa tohon metalaxiin jossain vaiheessa.

Ekös sun kannata huomen illalla ne sitten ottaa?

Ps: en käsittänyt hölkästäkään tosta että quottaat "Taisi sanoa että 6 ennen nukkumaanmenoa" ja sitten sanot "eihän se noin voi siellä sanoa!? Nuohan kuuluu ottaa illalla ennen nukkumaanmenoa "

Mutta kyllä mäkin puhuisin välillä höpöjä jos Wahlströmmin alasti näkisin ;)

RRKalle sanoi:
Ps: en käsittänyt hölkästäkään tosta että quottaat "Taisi sanoa että 6 ennen nukkumaanmenoa" ja sitten sanot "eihän se noin voi siellä sanoa!? Nuohan kuuluu ottaa illalla ennen nukkumaanmenoa "

Hö! Kuusi tuntia ennen nukkumaanmenoa on eri asia kuin ennen nukkumaanmenoa! No okei, selvennykseksi, ne on siis otettava kutakuinkin nukkumaan mennessä. Siis levolle laskiessa. Ei Eva mun päätä oo sekottanu, dieetistä se on sekasi:D

4-7 metalaxia aamuyöstä!
Nestettä viimeisen 24 tunnin aikana minimaalisesti ja saunominen mukaan, jolla muutama viimeinen kilo pois.
Saunassa pieni lämpö päällä ja luottokortti, jolla hiki ihon pinnalta pois.

Mä tarkoitin 6 kappaletta niitä lääkkeitä. Mutta 3 siellä neuvottiinkin. Varmaan alle 70-kilosille naisille riittää kaksikin.

Hitto, olisit vetässyt kuusi vaan niin oltais luettu täällä tulikivenkatkuista vuodatusta.;) ja vielä 6 tuntia enne nukkumaanmenoa:D

Heheh. Kyllä taitaa mulle 3-4 tabua piisata, oon alle 60-kilonen. Mietin kans et jos ottais aamuyöllä. Wääntäjän kans aika samoilla linjoilla muutenkin. Kyl tää tästä... Hitto, ois se noloo tuupertua laksatiivien yliannostukseen:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ite otin kans ke tai to jos pe oli punnitus ja la oli kisat.
4kpl enne nukkumaanmenoa.. ja saunomist vasta pari tuntia ennen punnitusta ettei heikko olo tuu.. jumppaamisethan voi alottaa jo edellisena päivänä..
joo on siinä tosiaan aika huvittava olo ku tunti enne punnitusta tunget perseesees microlax peräpuikon että ne viimeset 200g lähtis poies... :rolleyes:

köpöö sanoi:
ite otin kans ke tai to jos pe oli punnitus ja la oli kisat.
4kpl enne nukkumaanmenoa.. ja saunomist vasta pari tuntia ennen punnitusta ettei heikko olo tuu..

Heh, jengi alkaa avautuun;) Oiskin mahdollisuus tuohon viime hetken saunomiseen ja edellisen päivän puntariin, mutta meillä on punnitus kisapäivän aamuna ja saunottava on edellisenä iltana.

Meni vedot ja tankkaus miten meni niin hei kimppahali... no ei ku siis kiitti kaikille ohjeista ja opasteista!

tuon on kyllä persestä jos joutuu illalla jo saunomaa.. mutta tsemppia matseihin :)

Olin aamulla saunomassa ad/hd Kvarnströmin kanssa kun miehellä kolme kiloa silloin vielä yli. Näillä hetkillä cagen punnitus ja nyt painot ok. . Mitä myöhäisemmässä vaiheessa sen nesteen pois ottaa niin sen parempi. Voimat palautuvat äkimmin.

Suosittelen passiivista (saunassa) hikoilua, jolloin ei lihastyön kautta hikoilua tapahdu. Jumppaamalla kun hikoilee niin on mielestäni vaarana totaalinen sippaaminen ja palautuminen vaikeutuu.

Kyllä se 10 % on aika maksimi mitä kannattaa alkaan kehoa kuivattamaaan!

Eli aamusta vasta saunaan? Ite järkeilin niin että aiemmin on parempi saunoa, ei ole saunan uuvuttama kisoissa. Mutta hyvä että tuli ilmi tämä. itellä aamupunnitus ja 1,5 tuntia nostoihin.

aamulla suosittelisin. nopeasti kun lähtee niin nopeasti palautuu... muista pitää se sauna lämpimänä eikä kuumana. 50-60 astetta. eikä mitään välisuihkuja.

Tsemppiä!:thumbs:

Joo, ehdottomasti jos on mahdollisuus aamulla saunoa ja etenkin jos tankkaukseen on lyhyt aika niin aamulla! Hienoo. Tsemppiä sinnekin. Oiskin sauna, ja aikaa... Ja tosiaan, ei suihkua päälle, kroppa voi imeä jopa 800 grammaa nesteitä takasin. Sen sijaan voit käydä välillä kylmällä lattialla loikomassa. 1,5 tunnissa voi hyvinkin lähtee 1,5 kiloa. Meissä pienemmissä ihmisissä se on vaan niin saakelin tiukassa:curs:

Hotellissa pitäis olla sauna, ja ajattelin edellispäivänä tahi heti aamusta käydä kisavaakalla, kattoo sitten paljonko pitää pudotella. Mutta tosi hyvä että tuli nyt esille, mun logiikalla olisin toisinpäin tehnyt. Kiitoksia kaikille. Raportoin miten kävi ja millä konsteilla. kai venla tekee saman ja raportoi myös?

wääntäjä sanoi:
Olin aamulla saunomassa ad/hd Kvarnströmin kanssa kun miehellä kolme kiloa silloin vielä yli. Näillä hetkillä cagen punnitus ja nyt painot ok. .
heräs mielenkiinto et mikä tää cage on? ja minkä painosissa kvarnströmi otteli?

Suositut

Back
Ylös Bottom