Miten vedät painoja kisaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En usko, että kamppailu-urheilun painonpudotusmetodeista on sinulle juuri hyötyä. Meillä kun painonpudotuksen idea on päästä tiettyyn painoon punnituksessa ja sitten tankata mahdollisimman paljon otteluun mennessä. Paino saattaa lisääntyä tässä välissä useita kiloja ja tarkoitus on saavuttaa optimisuorituskyky nimenomaan tankanneena, ei kuivana vaa´alla.

Hei!

Minulla on kisat 25. päivä enkä ole varma miten suorittaa tämä painonpudotus ennen kisoja. Painan 67 kiloa ja olen 16 vuotias.
Lajina on nyrkkeily ja tarkoituksena olisi osallistua 64 kiloisten sarjaan. Punnitus on klo 9 ja kisat alkavat pari tuntia punnituksen
jälkeen. Mikä on paras tapa pudottaa nämä 3kg (vähän alle 5% normipainosta) ennen kisoja sillä tavoin ettei suorituskyky
kärsi. Tarkoituksena olisi vetää nesteistä, koska olen aika pieni 67 kiloiseksi.

Paljonko tolla vesikikkailulla porukalla noin suurin piirtein lähtee painoa?
(tarkotan siis tota missä alkuviikko vedetään 8l vettä+suolaa,sitten suola pois ja runsaasti vettä ja päivää ennen juominen kokonaan pois)

Lisäksi kiinnostas porukoiden kokemukset paljonko saunassa lähtee nestettä?
Tänään leikilläni kokeilin niin lähti noin 1kg/1h.

Paljonko tolla vesikikkailulla porukalla noin suurin piirtein lähtee painoa?
(tarkotan siis tota missä alkuviikko vedetään 8l vettä+suolaa,sitten suola pois ja runsaasti vettä ja päivää ennen juominen kokonaan pois)

Lisäksi kiinnostas porukoiden kokemukset paljonko saunassa lähtee nestettä?
Tänään leikilläni kokeilin niin lähti noin 1kg/1h.

Tuolla "vesidieetillä" lähti, kun lopetti juomisen, viimeisen päivän aikana n. 4kiloa sisältäen hieman saunaa yms. jumppaa illalla. viikkoa ennen vaakaa 7kiloa yli painon ja normaali ruokavalio(paljon hiilaria). Ja kyseessähän ei ollut mikään kärpässarja... Ruokahommat melkein normaalilla tolalla vielä viimeiseen 48h ennen vaakaa asti.

Suositut

Back
Ylös Bottom