Miten tähän kuntoon?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähtökohtasesti 50kg on kuitenkin niin pirun vähän, että siihen ei mahdu rasvaa tolla pituudella juuri nimeksikään, joten näkyviä tuloksia on odotettavissa erittäinkin nopeasti, eli lähtökohta on varsin kiitollinen. Ruokailutottumukset on noilla specseillä kyllä punttailuun ihan hanurista, eli siihen puoleen pitää panostaa eniten, toki treeniä unohtamatta. Voisin väittää että jo kesällä on ulkomuoto huomattavasti omaa(ja vastakkaisen sukupuolen;)) silmää miellyttävämpi, eli innolla vaan sinne salille.

reenit ja safkat sun muut sää vetää todella päin P:tä jos ton kunnon saavuttamiseen saa käytettyä kolmekin vuotta

True dat. Huomioidaan silti realismi siinä määrin, että useimpien junnujen elämäntavat ovat seuraavat pari vuotta sellaiset ettei optimaalisia olosuhteita olla lähelläkään. Kunnon panostusta harvemmin näkee. Semmoisella perusheiluttelulla 3-7 vuotta.

Tarviiko sitä "perusheiluttelua" harrastaa vaikka käykin ottamassa kuppia?

Oon lähes joka viikonloppu stadin yössä ja tulokset on ollut reilussa puolessa vuodessa sellasia mitä täällä luvataan vuodessa saavutettavan.

Näitä ei voi painottaa tarpeeksi: syö PALJON ja treenaa kovaa. Ja tuossa järjestyksessä niin tulosta kyllä tulee.

Toiki perusheiluttelu on pitkälti henkilökohtaista. Monet pystyy hyvin kuppi-illan jälkeen lähtemään seuraavana päivänä salille, ja syömään itsensä vielä pluskaloreille, kunhan ei aivan övereitä ole viime iltana vetäny. Hyvänä esimerkkinä toimi eiline ittellä, aamutuiman pieni jälkitauti oli hyvin unohtunu jo illalla, ja rauta nousi normaaliin malliin.

Toinen homma onkin, jos lähetää salin jälkeen heiluttelemaa, sillohan se reeni menee suoraa kaivoon. Eli kannattaa jättää se rilluttelu niille lepopäiville.

E: Kohtuus niin ryyppykertojen määrässä kuin ligumentinkin määrässä. Kaks kertaa viikonlopussa tuntuu kyllä varmasti, muttei se kerran parissa viikossa.

Toiki perusheiluttelu on pitkälti henkilökohtaista. Monet pystyy hyvin kuppi-illan jälkeen lähtemään seuraavana päivänä salille, ja syömään itsensä vielä pluskaloreille, kunhan ei aivan övereitä ole viime iltana vetäny. Hyvänä esimerkkinä toimi eiline ittellä, aamutuiman pieni jälkitauti oli hyvin unohtunu jo illalla, ja rauta nousi normaaliin malliin.

Toinen homma onkin, jos lähetää salin jälkeen heiluttelemaa, sillohan se reeni menee suoraa kaivoon. Eli kannattaa jättää se rilluttelu niille lepopäiville.

Ja mä kun oon vetänyt kaikkein kovimmat treenit perjantaisin ennen keittoilua ja kahta lepopäivää :hyper: Hyvin on rauta maanantaina taipunut tahtoon miinuskaloreilla, keittoilulla ja seonneella unirytmilläkin viime aikoina (varmaan pienten ohjelmamodausten ansiota) Painoa nyt ei oo tullut viimeaikoina vaan pikemminkin rasvaa lähtenyt mutta kyllä se tästä kun taas saan vähän elämään rytmiä.

En tiedä oonko joku poikkeus mutta jos rajoittaisin holismia, söisin jatkuvasti kunnolla plussalla ja nukkuisin niinkuin normaalit ihmiset kuten tein "urani (lol)" alkuaikoina niin 20kg puhdasta lihaa vuodessa (tarkotan nyt siis lihat+hiilarivarastot+vedet) ois saattanut olla mahdollinen. En siis usko että tällä äijällä tulee vuodessa edes kiire jos vaan treenimoraali, lepo ja ruokavalio on paikallaan mutta yleensähän kai joku noista kusee heti alkuunsa.

Mutta pidemmän päälle rupeaa kyllä tuntumaan stadin yö treeneissä. Joinhan mäkin ekalla dieetilläni, nyt ei tulis enää mieleenkään.
Ilman muuta, mutta noob gainien voimalla tässä vielä mennään :D

No huh huh... 20kg lihaa vuodessa on kyllä aikamoista yliampumista jo.

No huh huh... 20kg lihaa vuodessa on kyllä aikamoista yliampumista jo.
No voihan se tietty olla. Mun pitusen kundin päällä se ei vaan edes näytä mitenkään erikoiselta (193cm 70kg-> 194cm 90kg) ja helpompi mun on varmaan just saada lisää kiloja kuin senttejä hauikseen. Threadin alottajalla voi olla kilojen keruu vähän hitaampaa mutta tulokset näkyy nopeammin silmämääräisesti. Edelleen oon sitä mieltä että tuo kuosi vuodessa ei ole mikään taikatemppu vaan yksinkertaisesti oikeiden valintojen ja työn tulos.

Olen aloittelemassa punttisalilla käyntiä ja lenkkeilyä siinä sivussa. Haluaisin kysyä kuinka monta vuotta menee saavuttaakseen tällaisen kunnon kun alan käymään 3x viikossa aktiivisesti puntilla. Olen todella laiha, joten massaa nyt ainakin pitää saada (175cm, 50kg), enkä ole aikaisemmin puntilla käynyt.

Tässä siis linkki, jollaista kroppaa tavoittelisin: http://img6.imageshack.us/my.php?image=jjiijv.jpg

Ei tommonen kroppa pitkää treeniä vaadi, vuodessa tai parissa pitäis hoituu. Tuolla jannulla ei ole erityisen isot lihakset, mutta niiden muoto erottuu, kun läskiä ei ole.

Sitähän tälläkin foorumilla aina tolkutetaan, että aloittelijalla lihakset kasvavat hyvinkin nopeasti, jo muutamassa kuukaudessa. Kunhan treenaa tarpeeks ja syö tarpeeks. Netissä on video, jossa rimppakintusta Tyler Durden kolmessa kuukaudessa: http://www.youtube.com/watch?v=-UXaS67tT2s

Voi toi olla kusetustakin, jos se esim. oikeasti treenasi paljon pidempään ja näyttää siinä viimesessä kuvassa vuoden vanhaa sanomalehteä :D

Mutta mäkin olen nähnyt, kuinka laiha ja hintelä kaveri saa sixpackin näkyviin muutamissa viikoissa. Ja tuonne mun lähisalille ilmestyi viime syksynä yksi nuori jannu, yläaste- tai lukioikäinen, ihan surkeen laiha kynäniska. Se treenaa usein, koska se on siellä salilla melkein aina kun mäkin käyn. Nyt, muutaman kuukauden jälkeen, sillä on jo ihan selkeet rinta- ja vatsalihakset, ja käsiinkin on tullu massaa. Jotenkin sen ruumiinkielikin näyttää muuttuneen itsevarmemmaksi. Näin siinä käy.

Ei tommonen kroppa pitkää treeniä vaadi, vuodessa tai parissa pitäis hoituu. Tuolla jannulla ei ole erityisen isot lihakset, mutta niiden muoto erottuu, kun läskiä ei ole.

Sitähän tälläkin foorumilla aina tolkutetaan, että aloittelijalla lihakset kasvavat hyvinkin nopeasti, jo muutamassa kuukaudessa. Kunhan treenaa tarpeeks ja syö tarpeeks. Netissä on video, jossa rimppakintusta Tyler Durden kolmessa kuukaudessa: http://www.youtube.com/watch?v=-UXaS67tT2s

Voi toi olla kusetustakin, jos se esim. oikeasti treenasi paljon pidempään ja näyttää siinä viimesessä kuvassa vuoden vanhaa sanomalehteä :D

Mutta mäkin olen nähnyt, kuinka laiha ja hintelä kaveri saa sixpackin näkyviin muutamissa viikoissa. Ja tuonne mun lähisalille ilmestyi viime syksynä yksi nuori jannu, yläaste- tai lukioikäinen, ihan surkeen laiha kynäniska. Se treenaa usein, koska se on siellä salilla melkein aina kun mäkin käyn. Nyt, muutaman kuukauden jälkeen, sillä on jo ihan selkeet rinta- ja vatsalihakset, ja käsiinkin on tullu massaa. Jotenkin sen ruumiinkielikin näyttää muuttuneen itsevarmemmaksi. Näin siinä käy.

Rasvaprosentti 14,6:sta 4,7:ään ja lihasmassaakin varsin reippaasti kolmessa kuukaudesta? Ei mene kyllä läpi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite oon suunnilleen nytte tuommosessa kunnossa :) Ja oon reenannu noin sen vuoden. Ja oon panostanu tähän sali hommaan paljon. Ensin ei kehittyny kunnolla, mutta heti kun alko syömään erillain ja nukku riittävästä tulokset parani.

Joillakin mahdollista todella lyhyessä ajassa, salikaveri on nyt tuosta kunnosta jo ohi, kummatkin aloitimme suurinpiirtein nollasta reilu vuosi sitten. Itsekkin olen kyllä lihaksikkaampi kuin tuo jamppa, mutta fläsää on hieman kanssa niin ei ole ihan niin näyttävä kunto vielä ennen diettiä. Auttaa myös aika paljon jos ei ole liian pitkä, itse olen n. 190/95 ja kaveri on selvästi lihaksekkaampi koska on lyhyempi (175, painoa en tiedä mutta paljon vähemmän). Pitkällä jampalla vissiin vaan kestää kauemmin kasvaa isoksi kun kaikki lihakset ovat pidempiä, ja voi sitä ruokamäärää mitä pitää ison pojan vetää että ees vähän kasvaisi :(

Jos geenit kohillaa ja treeni/ruokailu kohillaan nii ei siinä paljoa 1½vuotta pidempää pitäs mennä

Komppaan tätä, itse olisin vuotta veikannut(kun en kehdannut vähempää ettei joku vedä herneitä nenuun, mutta vuosi aloituksesta pitäisi olla jo tuollaisessa kunnossa helposti).
Ensin lähdet + kaloreilla tuonne~80kg:hen(ei luulisi olevan paha rasti, oletettavasti olet murrosiässä ja urheilematon joten tuossa on helposti suurin osa lihasta noin 6-8kk:ssa). Sitten vedät dieettiä takas tuonne 65-70kg:hen ja voila, kunto on siinä.

Tässä oletuksena että jaksat/pystyt omaksumaan paljon tietoa ravinnosta, liikunnasta ja kaikesta treeniin liittyvästä. Sekä myös toteutat tätä tietämystä(eli syöt hyvin = paljon mutta silti terveellisesti, lepäät aina kun mahdollista[ts. ei kaljoittelua vaan kotiin nukkumaan] ja treenaat kovaa sekä järkevästi. Itselläni meni tuollaiseen(vähän tosin tiukempaan) kuntoon 15 vuotiaana ~9kk (aloitin joskus helmi-maaliskuussa treenit, bulkkasin kesän yli 73->86 ja vedin syksyllä dieetin 86->73 ). Niin ja pituutta oli jotain 3cm enemmän.

Tsemppiä treeneihin :thumbs:

Komppaan tätä, itse olisin vuotta veikannut(kun en kehdannut vähempää ettei joku vedä herneitä nenuun, mutta vuosi aloituksesta pitäisi olla jo tuollaisessa kunnossa helposti).
Ensin lähdet + kaloreilla tuonne~80kg:hen(ei luulisi olevan paha rasti, oletettavasti olet murrosiässä ja urheilematon joten tuossa on helposti suurin osa lihasta noin 6-8kk:ssa). Sitten vedät dieettiä takas tuonne 65-70kg:hen ja voila, kunto on siinä.

Öhh?... Jos ketjun aloittaja painaa nyt 50kg, niin tuohon kahdeksaankymppiin vaaditaan 30kg lisää. Onko jonkun mielestä 30kg sikabulkki alle vuodessa oikeasti hyvä idea täydelle vasta-alkajalle:confused:?

Ja "tuossa on helposti suurin osa lihasta noin 6-8kk:ssa", ei vitussa ole. Tuon perusteella pitäisi saada saada about 20kg lihasta reilussa puolessa vuodessa, uskokoon ken tahtoo...

Öhh?... Jos ketjun aloittaja painaa nyt 50kg, niin tuohon kahdeksaankymppiin vaaditaan 30kg lisää. Onko jonkun mielestä 30kg sikabulkki alle vuodessa oikeasti hyvä idea täydelle vasta-alkajalle:confused:?

Ja "tuossa on helposti suurin osa lihasta noin 6-8kk:ssa", ei vitussa ole. Tuon perusteella pitäisi saada saada about 20kg lihasta reilussa puolessa vuodessa, uskokoon ken tahtoo...

Veijari ei vain luultavasti huomannut että kyselijä painaa vain 50kg ;)

2-3 vuotta menee, jos kaikki kolme aluetta on kunnossa: treeni, ruokavalio ja lepo. Mutta geeneistäkin se on vähän kiinni.

Itsekkin aloitin samoissa mitoissa. Voit saadaa ensimmäisen kahden kuukauden aikana lihasta/nesteitä varmaan useammankin kilon.

Sitten vedät dieettiä takas tuonne 65-70kg:hen ja voila, kunto on siinä.

Joo, 175cm/65 kilosena ollaankin tosi lihaksikkaita :rolleyes:

Pitkällä jampalla vissiin vaan kestää kauemmin kasvaa isoksi kun kaikki lihakset ovat pidempiä, ja voi sitä ruokamäärää mitä pitää ison pojan vetää että ees vähän kasvaisi :(
95 kg kaveri pääsee vielä helpolla ruokien kanssa jos ollaan lihaksia hakemassa. Vasta kun ollaan yli 120 kg niin alkaa olemaan vaivalloista.

No ei sitä ole ilmeisesti kovin moni muukaan huomannut päätellen siitä, monenko mielestä tavoitteeseen pääsee helposti alle vuodessa:rolleyes:.

No varmasti pääsee vuodessa 50 kiloinenkin kuntoon. Eihän treenaamisessa olisi muuten mitään järkeä :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom