Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anteeksi vaaan mutta miks sun pitää juosta se tunti veren maku suussa?hekottaja sanoi:Elikkäs jos treenaa rinnan ja haban maanantaina ja tiistaina juoksee tunnin verenmaku suussa, niin loppuuko rinnan ja haban palautuminen siltä viikolta siihen?
hekottaja sanoi:kyllä pitää juosta
Impe sanoi:Teen 8h päivässä raskasta fyysistä työtä jossa hikivirtaa ja tahtoo muutenki väsyä.
lampunjalka sanoi:Impe,
-Miksi et tee vaikka 5- tai +5jakoisella ohjelmalla.
Dbol sanoi:Pauliina Taluksen mukaan aerobisen "haittavaikutuksia" kehittymiseen liioitellaan suuresti Suomen piireissä. .
IMHO Väittäisin että TUO on jo haitallista sekä kehitykselle että palautumiselle. On siitä täälläkin ollut kai aiemmin juttua mutta kahdet reenit päivän aikana (natuna) ei toimi. Seuraa huono palautuminen=lihaskasvu ja mahd. ylikunto.raggi sanoi:Huh, tuo oli enemmän kuin kaivattu tieto, sillä ite oon usein tehny siller, että teen päivällä esim, rinnan ja haukan ja illalla tunnin salibandy harkat.
Uber-Gott sanoi:Senverran edelliseen postiini vielä tarkennusta että siis aerobinen punttiksen jälkeen ei toimi mutta aamuaerobinen ja iltatreeni onkin eri asia.
Impe sanoi:Mitä tarkoitat tuolla 5- ja 5+ jaolla ja miten se käytännössä jaettaisiin Kun tulee harrastettua paljo muutaki niin ei huvittais joka ilta olla vain salilla.
ringside sanoi:Ei lopu. Mä olen vetänyt paljon sekä juoksua että punttia. Aika hyvin palaudun kovistakin treeneistä, kun vaan syön usein ja vedän älyttömiä määriä proteiinia. Ei se palautuminen mihinkään lopu, jos pitää aminohappovirran tasaisena. Mä näkisin, että ravinnon merkitys korostuu vielä enemmän, jos vedetään aerobista ja anaerobista päällekkäin.
hekottaja sanoi:KOULULIIKUNTA on se syy miks pitää juosta