Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hekottaja sanoi:ja vitut se mikään pieni mutta kireä menetelmä oo, pikemminki käytös on iso ja saatanan ruma menetelmä. KOULULIIKUNTA on se syy miks pitää juosta
Timba79 sanoi:. Mutta paljonhan sitä vedetään punttia ja vaikkapa budolajeja päällekkäin ja ihan hyvin tuloksin. .
Mua vitutti ammattikoulussa liikunta sen verran reilusti, että yliviivasin kylmästi liikunta tunnit lukujärjestyksestä ennen kun oli ensimmäistäkään tuntia pidetty, jouluks siitä tuli sit tietenkin hylätty ja kevät kaudella taisin kerran käydä jollain vapaaliikunta päivällä salilla ja sain sit itteni läpi siitä paskastaJuzz sanoi:Koululiikunta ei ole mikään syy vaarantaa kehitystä ! En ole kuullut että ketään olisi jäänyt liikunnan takia luokalleen. J
Kauan olet ollut noissa hommissa? Alussahan tuo painaa, mutta väitän että totut täydellisesti parissa kuukaudessa. Sitten kun jäät vapaalle tuolta ja siirryt konttorihommiin, niin luulen että jäät jopa kaipaamaan tollasta lievää aerobista päivittäin... Muutenhan siinä veltostuu ihan kokonaan.Impe sanoi:Tässä ois itelläki yks iso seikka jota olen yrittänyt setviä että miten kannattais hommat hoitaa. Teen 8h päivässä raskasta fyysistä työtä jossa hikivirtaa ja tahtoo muutenki väsyä.
gnut sanoi:Kauan olet ollut noissa hommissa? Alussahan tuo painaa, mutta väitän että totut täydellisesti parissa kuukaudessa. Sitten kun jäät vapaalle tuolta ja siirryt konttorihommiin, niin luulen että jäät jopa kaipaamaan tollasta lievää aerobista päivittäin... Muutenhan siinä veltostuu ihan kokonaan.
raggi sanoi:Ainoa asia mikä v****i liikunta tunnilla oli ne laiskat jotka eivät koskaan tehneet mitään ja näin pelitkin menivät usein ketuilleen.Eikä siellä liikunta tunneilla todellakaan tarvi juosta pää kolmantena jalkana, riittää kun on mukana tunneilla.
Dbol sanoi:Itselläni ainakin jalkapäivän jälkeinen lenkki auttaa palautumisessa, tosin sitä ei vedetä "veren maku suussa".
Eli siis käytkö heti seuraavana päivänä lenkillä. Itellä jalkatreenin jälkeen menee vähintään 2-3 päivää ennenkuin pystyy suht normaalisti kävelee.
En usko että kehitys ainakaan nopeutuisi himo lenkeillä, mutta kevyet yöjuoksut on pelkästään hyvästä juuri tuon palautumisen kannalta
Tylerd sanoi:Mua vitutti ammattikoulussa liikunta sen verran reilusti, että yliviivasin kylmästi liikunta tunnit lukujärjestyksestä ennen kun oli ensimmäistäkään tuntia pidetty, jouluks siitä tuli sit tietenkin hylätty ja kevät kaudella taisin kerran käydä jollain vapaaliikunta päivällä salilla ja sain sit itteni läpi siitä paskasta
Timba79 sanoi:Meillä sai amiksessa suorittaa suuren osan liikuntatunneista paikallisen urheilutalon salilla. Ne pakolliset testit nyt oli ja muutaman säbäpelit. Tosin silloin ei ymmärtänyt treenaamisesta mitään, mutta ois pystynyt treenaamaan hyvin koulun piikkiin jos ois viittinyt.
En ymmärrä minäkään koululiikunnan dissaajia, mulkkuja opettajia on varmasti, mutta pääosin ihan mukavaa puuhaa. Ja kuten jo sanottiin, ei tartte osata pelata jotta voi pelata. En ole osannut minäkään ja aina tuli osallistuttua silti.