Miten kuljetatte pikkutavarat (känny, avaimet, lompakko etc.) kesällä?

Urheiluhousuja lukuun ottamatta kaikissa käyttämissäni housuissa on kaksi etu- ja kaksi takataskua.

Tärkeimmät mukana kuljetettavathan ovat avaimet, kännykkä ja lompakko. Jokaiselle voi vaikka omistaa oman taskunsa ja tilaa jää vielä vaikka nenäliinoille, purkalle yms.

Vaikea nähdä ongelmaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kännykkä, korttikotelo ja avaimet menee aina johonkin taskuun, mutta useimmiten on myös laukku kaikkialla mukana, koska mun koko elämä käytännössä on siellä.

Lähikauppan mennessä tartte mukaan nyt kun avaimet ja korttikotelon, mutta siis esim duuniin tulee roudattua joka aamu laukku ja salikassikin vielä erikseen. Arkipäivinä mä oon just sitä kassialmatyyppiä, ja se vituttaa itseäänkin, mutta kun on paljon tavaraa mitä pitää olla mukana :D

Vaikka se joidenkin mielestä urpoa on niin miehenä mielummin pidän matkassa reppua kuin jotain laukkua jos on enemmän kamaa. Toki se on kaupassakin ihan hyvä niin ei tartte pusseja ostella.

Shortsien taskussa of course!
Harvoissa käyttöshortseissa on 0kpl taskuja, ellei jotain speedoja tai urheilushortseja lasketa.

Voi helvetti mikä ketju! :hyvä:

Taskut on tosiaan aika näppäriä pikkutavaroita varten! Toimii yllättävän hyvin myös talvella, kannattaa koittaa.

Mutta täähän on ainoa oikea vaihtoehto, jota itekkin suosin: lompakko vasempaan takataskuun, kännykkä oikeaan etutaskuun, tupakat ja tulentekovälineet oikeaan takintaskuun(jos ei takkia niin sitten housujen vasempaan etutaskuun), mahdolliset avaimet + muut pikkuhilut oikeaan etutaskuun.

Kyllähän ne aika mallikaasti tulee taskuihin upotettua. Välillä vähän kiehahtaa, kun joissain mun shortseissa ei oo vetoketjullisia taskuja tai mitään muutakaan tapaa laittaa taskua kiinni. Sitten kun istuu autoon/tuoliin/nurmikolle niin johan on kännykkä sun muut leväällään kuin jokisen eväät.
Ja kun mulla on vielä se pakkomielle, että aina on oltava lompakko vasemmassa taskussa ja kännykkä sekä avaimet oikeessa. Mihinkään ei voi myöskään lähteä ilman näitä kolmea.

Jatketaan tätä vanhaa ketjua...
Itselläni menee oikeastaan aina kaikki tavarat taskuissa. Lompakko, puhelin ja avaimet, harvemmin mitään muuta kannan mukanani.

Nyt kuitenkin pitäisi hankkia jokin laukku tai vastaava.
Rinkan kanssa olen lähdössä Australiaan parin kuukauden päästä. Ja siellä olisi varmaan ihan kätevää olla jokin pienempi laukku mukana tuon rinkan lisäksi, koska tuskin se rinkka on jatkuvasti kuitenkaan mukana :)
Yksi vaihtoehto voisi olla jonkin sortin olkalaukku, joka kuitenkin sopii miehille.
Kriteereitä mitä pitäisi täyttää:
-semmoisesta materiaalista tehty, että sen saa helposti tungettua rinkan sisälle kun sitä ei käytä.
-sen verran iso että sinne saa jotain pientä tilpehööriä. Esim: juomapullo, pyyhe ja jotain muuta pientä.
-siinä olisi jokin vetoketjullinen pieni lokero/tasku johon saisi laitettua vaikka kolikoita tai jotain pieniä arvoesineitä.
-tyylikäs että sen kans kehtaa kävellä.

Reppu olisi varmaan paras vaihtoehto muuten, mutta siinä epäilyttää tuo koko, että mahtaako sitä saada kätevästi tuonne rinkkaan, joka muutenkin on varmaan aika täynnä tavaraa. Sen takia ajattelin vähän jotain olkalaukkua.

Vinkkejä ja linkkejä kiitos :)

Haltin Streetpack oli aikoinaan reilillä vastaavassa käytössä mukana. Saa pieneen tilaan, kevyt, sisällä pikkutasku.

Sellaista olalla roikotettavaa laukkua olen reppureissuilla kantanut, ja toiminut ihan hyvin. Jos nyt uutta kassia pitäisi lähteä ostamaan, niin katselisin jotain tämän kuvan kaltaista. Ruma kuin mikä, mutta pitää kamat kuivana, jos meinaa vesillä liikkua. Tyhjänä ei vie oikeastaan yhtään tilaa.
5L_PVC_Tarpaulin_Dry_Bag.jpg

mun miehellä on vyölaukku; just semmonen karmee ysäri. ARGH!! muuten se kulkis takki päällä helteelläkin, mitä se on tehnytkin. sekin on aika ällöö. ei ton ukon housun taskuihin kyl mitään mahdu; se käny korkeintaan...
täytyy varmaan ostaa ens kesäksi sille reisitaskushortsit, jättitaskuilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom