Miten kuljetatte pikkutavarat (känny, avaimet, lompakko etc.) kesällä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on muuten paha ongelma... Mäkään en tykkää käyttää laukkua, ellei ole jotain kannettavaa ja sekin menee paremmin repussa :)
Käsilaukkua käytän lähinnä kun asuun ei reppu sovi tai sitten asusteena. Ja se vasta typerältä näyttääkin, kun tiukkojen farkkujen/sortsien taskut on täynnä! Sellanen rannetasku vois olla ihan jees, mutten ole vielä törmännyt nättiin yksilöön, joka pysyis paikallaankin...

Mulla on vyölaukku! :D Se on sellanen ihan littee ja musta, olen käyttänyt sitä kisareissuilla heppojen kanssa. Kun ei tavarat välttämättä taskussa pysy.. Pitäiskö valjastaa se ihan arkikäyttöön ;)

edit. Siitähän vois tulla muoti-ilmiö! Minkä takia niin helvetin käytännöllinen asia ku vyölaukku, on julistetty tyylittömyyden huipuks? Pls Paris Hilton, pue vyölaukku päälles!

itselläni on camoshortseihin integroitu normitaskujen lisäksi reisitasku, mukana kulkee vaivattomasti lompakko, avaimet, kännykkä, röökit, nuuskat, sytkärit, huulirasva...

Osta laukku. Sinne voi miehekkyyden lisäämiseksi lastata vielä avainten, luurin ja lompakon lisäksi niin paljon kaljaa kuin mahtuu.

Lompakon voi heivata ja vaihtaa luottokortti/käyntikorttisysteemiin:
2600576506_5c2de2cb32.jpg

Nahkaisessa olkalaukussa.

Reisitaskuhousut lyhyt- tai pitkälahkeisina on ehdoton nou nou.

Mulla on vyölaukku! :D Se on sellanen ihan littee ja musta, olen käyttänyt sitä kisareissuilla heppojen kanssa. Kun ei tavarat välttämättä taskussa pysy.. Pitäiskö valjastaa se ihan arkikäyttöön ;)

edit. Siitähän vois tulla muoti-ilmiö! Minkä takia niin helvetin käytännöllinen asia ku vyölaukku, on julistetty tyylittömyyden huipuks? Pls Paris Hilton, pue vyölaukku päälles!
Mulla on tuollainen nykyajan vyölaukku, Gollan kännykkäpussi. Saa tarpeen tullen kiinnitettyä vyöhön tai laitettua kaulaan roikkumaan (jälkimmäinen tosin ei ole musta toimiva vaihtoehto). Kännykän lisäksi siihen mahtuu kortit ja vähän käteistäkin. Kolikot kun jättää pois, niin varmasti menee avainkin. Musta noitten valikoimassa on ihan miehekkäitäkin malleja (löytyy nimellä mobile bags tai music bags). Ja naisillekin etenkin baarireissuilla tosi kätevä vaihtoehto, ei tarvi miettiä mihin sen käsveskan hävittää siks aikaa kun on tanssilattialla. :dance2: Ei kai nykyaikana kukaan enää uskalla jättää sitä lattian reunallekaan?
16285.jpg

Huomautettakoon että mitään miesten olkalaukkuahan ei ole olemassa. On vain käsilaukkuja, ja miehethän eivät käytä käsilaukkuja. Siksi sellaista on turha edes mainita.

Olis kyllä aika huikea näky nähdä joku karmea bodykarju tällaisen veskan kanssa, olis NIIN tiedostavaa.

Saatan kuulostaa tyhmältä, mutta eikö käsilaukku ole just sellainen, mitä EI pidetä olalla? Siitä sitten en tiedä että onko mikä tahansa laukku (paitsi mahalaukku) vain naisten laukku , mutta itse kuitenkin käytän olkalaukkua kesät talvet. Useimmiten sen verran isoa olkaputkikassia, että mahtuu salikamppeet mukaan, joskus pienempää.

Olkalaukku... vaikka miehistä sukupuolta edustankin. On aavistuksen army henkinen malli, joten ei pistä edes pahasti silmään. Mahtuu kätevästi kaikki tarpeellinen ja vähemmän tarpeellinen mukaan. Tupakat, vesipullo jne. helposti kaivettavissa vaikka kävellessä... (kätevämpi kuin reppu.) Eikä ainakaan vielä kukaan ole uskaltanut mitään käsilaukku kommentteja heittää.

Olkalaukku... vaikka miehistä sukupuolta edustankin. On aavistuksen army henkinen malli, joten ei pistä edes pahasti silmään.
Noi kaasunaamarilaukut näyttää olevan aika suosittuja sekä miesten että naisten käytössä.

296_big.jpg

En kyllä tiedä muista mutta en ole vielä omistanut yhtään housuja joihin ei sopisi puhelin, lompakko,avaimet ja mp3-soitin. En voi sietää edes ajatusta että nämä esineet olisivat jossain muualla kuin taskussa helposti(=1-2sek.) saatavissa.:D
Kaikenlaiset laukut on vaan edessä ja kahlitsee liikkumista.

Käytännössä kesällä on aina mukana känny, lompakko, iso avainnippu ja aurinkolasien kotelo eivätkä ne mahdu siististi kuin reppuun. Samalla sinne voi survoa myös takin, koska kuitenkin kohta alkaa sade.

Reppua tulee kannettua joka päivä vaikka töissä käynkin. Kesällä tämä aiheuttaa sen ilmiön, että selän ja repun väliin muodostuu komposti ja paita on litimärkä + haisee kuolemalle. Shortseista löytyy valehtelematta 8 taskua, reisitaskut niistä isoimmat. Joten suosin shortseja piensälän kantamisessa kesähelteillä.

Noi kaasunaamarilaukut näyttää olevan aika suosittuja sekä miesten että naisten käytössä.

http://www.swat-team.fi/images/products/296_big.jpg

Ääni tuolle. Kulkee matkassa, jos pitää enemmän tavaraa kantaa. Esitelty "korttikukkaro", kaksi avainta (koti+fillariavain) ja puhelin menee kyllä mukavasti ihan farkkujen/shortsien taskuun.

Jos taas pitää koko omaisuus ahtaa mukaan eli ottaa selkäreppu niin suosittelen
airstripes_400.jpg
. Auttaa hiukan.

Ostakaa vähän löysempiä huosuja ja jättäkää ne juoksutrikoot kaupan hyllylle, niin ei näy tavarat kilometrien päähän, jos se kerran niin kauheasti ahistaa. Tai vaihtoehtoisesti ei niitä kaikkia rahoja tarttee kantaa mukana, saati sitten koko korttelin talonavaimia. Ja se vanha Mobira Cityman "Gorba" kannattaa myös päivittää uudempaan malliin.

Näillä vinkeillä mä lähtisin ratkaisemaan tätä dilemmaa. Ihan oikeasti. Joko sulla ihan saatanan kireet housut tai sitten on vaan niin vitusti roipetta mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom