Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on tuollainen nykyajan vyölaukku, Gollan kännykkäpussi. Saa tarpeen tullen kiinnitettyä vyöhön tai laitettua kaulaan roikkumaan (jälkimmäinen tosin ei ole musta toimiva vaihtoehto). Kännykän lisäksi siihen mahtuu kortit ja vähän käteistäkin. Kolikot kun jättää pois, niin varmasti menee avainkin. Musta noitten valikoimassa on ihan miehekkäitäkin malleja (löytyy nimellä mobile bags tai music bags). Ja naisillekin etenkin baarireissuilla tosi kätevä vaihtoehto, ei tarvi miettiä mihin sen käsveskan hävittää siks aikaa kun on tanssilattialla. :dance2: Ei kai nykyaikana kukaan enää uskalla jättää sitä lattian reunallekaan?Mulla on vyölaukku! :D Se on sellanen ihan littee ja musta, olen käyttänyt sitä kisareissuilla heppojen kanssa. Kun ei tavarat välttämättä taskussa pysy.. Pitäiskö valjastaa se ihan arkikäyttöön ;)
edit. Siitähän vois tulla muoti-ilmiö! Minkä takia niin helvetin käytännöllinen asia ku vyölaukku, on julistetty tyylittömyyden huipuks? Pls Paris Hilton, pue vyölaukku päälles!
Huomautettakoon että mitään miesten olkalaukkuahan ei ole olemassa. On vain käsilaukkuja, ja miehethän eivät käytä käsilaukkuja. Siksi sellaista on turha edes mainita.
Olis kyllä aika huikea näky nähdä joku karmea bodykarju tällaisen veskan kanssa, olis NIIN tiedostavaa.
Noi kaasunaamarilaukut näyttää olevan aika suosittuja sekä miesten että naisten käytössä.Olkalaukku... vaikka miehistä sukupuolta edustankin. On aavistuksen army henkinen malli, joten ei pistä edes pahasti silmään.
Noi kaasunaamarilaukut näyttää olevan aika suosittuja sekä miesten että naisten käytössä.
http://www.swat-team.fi/images/products/296_big.jpg
Joko sulla ihan saatanan kireet housut tai sitten on vaan niin vitusti roipetta mukana.