Itse väsään kamoista hivakan ja heitän perseeseen
Ei shatan:hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse väsään kamoista hivakan ja heitän perseeseen
Saatan kuulostaa tyhmältä, mutta eikö käsilaukku ole just sellainen, mitä EI pidetä olalla? Siitä sitten en tiedä että onko mikä tahansa laukku (paitsi mahalaukku) vain naisten laukku , mutta itse kuitenkin käytän olkalaukkua kesät talvet. Useimmiten sen verran isoa olkaputkikassia, että mahtuu salikamppeet mukaan, joskus pienempää.
Ei siihen tarvita kuin kukkaro jossa on kahden edellisen vuoden kuitit ja 1500 bonuskorttia. muistuttaa enemmän pokkaria kuin kukkaroa.
Jep. Jos kaikkea roinaa raahaa mukanaan, kannattaa ottaa esim. auto mukaan.Ei siihen tarvita kuin kukkaro jossa on kahden edellisen vuoden kuitit ja 1500 bonuskorttia. muistuttaa enemmän pokkaria kuin kukkaroa.
Mulla on tommonen ja olen ollu tosi tyytyväinen. Sinne saa taiteltua vielä seteleitäkin väliin niin on tarvittaessa käteistäkin mukana. Ite olen vielä karsinu avainnipusta kaikki turhat avaimet pois, ja jos mahdollista jätän vielä kotiavaimet vaikka autoon.Tollanen pieni mikä lie alumiinikorttihässäkkä menee kyllä helposti esim. rintataskuun eikä pullotakaan yhtään. Kätevältä näyttää, pitäsköhä hommata.
Mä heitän kanssa joskus muijan laukkuun joitain tavaroita, yleensä avaimet ja kukkaro. Kännykän pidän omassa taskussa. Tosin usein iskee paniikki, kun jotain niistä ei ole heti käden ulottuvilla niin tarvii ottaa ne takas omaan taskuun.Olen ratkaissut asian hommaamalla naisen kainaloon/vierelle. Alussa sen käsilaukussa meni kaikki mun kamat, kuten kännykkä, lompakko, nuuskat ja avaimet.
Aika hyvä.. :lol2:Vaimo maksaa kaiken, en tarvitse lompakkoa.
Vaimo päättää kaiken, en tarvitse puhelinta. Kaverit soittavat vaimolle ja kysyvät onko minulla aikaa olla niiden kanssa.
Vaimo kielsi nuuskaamisen, en kanna enää nuuskaa mukana.
Vaimolla on aina avaimet mukana, mihin minä niitä tarvitsen.
Ostakaa vähän löysempiä huosuja ja jättäkää ne juoksutrikoot kaupan hyllylle, niin ei näy tavarat kilometrien päähän, jos se kerran niin kauheasti ahistaa.
Vaimo päättää kaiken, en tarvitse puhelinta. Kaverit soittavat vaimolle ja kysyvät onko minulla aikaa olla niiden kanssa.
Vaimo kielsi nuuskaamisen, en kanna enää nuuskaa mukana.
Ööööööö, entäs naiset? En minä ainakaan missään boyfriend-farkuissa viihdy. Ja hameesta puhumattakaan, niissä tosi harvoin on taskuja ja kun on, niin ne on sellaisia, joihin ei todellakaan voi mitään tavaraa laittaa tai koko hameen olemus muuttuu...
Kysytäänpäs tässä samalla, että mistä löytys metallisia kortin säilytys "lompakkoja"? Eli minne mahtus vain esim. pankkikortti ja ajokortti. Ja metallia mieluiten, et ei ainakaan taitu taskussa.
Kysytäänpäs tässä samalla, että mistä löytys metallisia kortin säilytys "lompakkoja"? Eli minne mahtus vain esim. pankkikortti ja ajokortti. Ja metallia mieluiten, et ei ainakaan taitu taskussa.