Miten kuljetatte pikkutavarat (känny, avaimet, lompakko etc.) kesällä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatan kuulostaa tyhmältä, mutta eikö käsilaukku ole just sellainen, mitä EI pidetä olalla? Siitä sitten en tiedä että onko mikä tahansa laukku (paitsi mahalaukku) vain naisten laukku , mutta itse kuitenkin käytän olkalaukkua kesät talvet. Useimmiten sen verran isoa olkaputkikassia, että mahtuu salikamppeet mukaan, joskus pienempää.

Ei kyllä se on käsilaukku. Putkikassit sun muut ovat sitten asia erikseen. Mutta käsilaukku mikä käsilaukku. Naiset käyttävät käsilaukkua.

Ei siihen tarvita kuin kukkaro jossa on kahden edellisen vuoden kuitit ja 1500 bonuskorttia. muistuttaa enemmän pokkaria kuin kukkaroa.

Oon kans törmännyt vastaaviin. Tollaiset nyt paistaa läpi vaikka olisi pukeutunut merikonttiin.

Vaan eipä tuohon mitään taikatemppuja juuri ole, jos ei tee mieli käyttää minkään tyylistä laukkua. Ei reppua eikä mitn.

Ja vaikka en mitään hopparihenkisiä housuja pidäkkään, niin ihan mukavasti avaimet, pankkikortti ja puhelin kulkevat taskuissa sen kummemmin pullottamatta. Olin tosin kaukaa viisas(?) viimeisintä puhelinta ostaessani ja ostin markkinoiden litteimän mallin juuri tämän taskujutun takia;)

vyölaukku tai sit tosi kireät speedot joihin pännää kännykän aivan kuin seisokiksi :hyper: ja avaimet & lompakon kepeksiksi.

Ei siihen tarvita kuin kukkaro jossa on kahden edellisen vuoden kuitit ja 1500 bonuskorttia. muistuttaa enemmän pokkaria kuin kukkaroa.
Jep. Jos kaikkea roinaa raahaa mukanaan, kannattaa ottaa esim. auto mukaan.

Kynä ja paperia on ihan hyvä olla mukana, aika pieneen tilaan mahtuvat.
Tollanen pieni mikä lie alumiinikorttihässäkkä menee kyllä helposti esim. rintataskuun eikä pullotakaan yhtään. Kätevältä näyttää, pitäsköhä hommata. :)

Tollanen pieni mikä lie alumiinikorttihässäkkä menee kyllä helposti esim. rintataskuun eikä pullotakaan yhtään. Kätevältä näyttää, pitäsköhä hommata. :)
Mulla on tommonen ja olen ollu tosi tyytyväinen. Sinne saa taiteltua vielä seteleitäkin väliin niin on tarvittaessa käteistäkin mukana. Ite olen vielä karsinu avainnipusta kaikki turhat avaimet pois, ja jos mahdollista jätän vielä kotiavaimet vaikka autoon.

Olen ratkaissut asian hommaamalla naisen kainaloon/vierelle. Alussa sen käsilaukussa meni kaikki mun kamat, kuten kännykkä, lompakko, nuuskat ja avaimet.

Nyt olen kehittänyt käytännön niin pitkälle, ettei edes vaimokkeen käsilaukkua tarvita minun tavaroille.

Vaimo maksaa kaiken, en tarvitse lompakkoa.
Vaimo päättää kaiken, en tarvitse puhelinta. Kaverit soittavat vaimolle ja kysyvät onko minulla aikaa olla niiden kanssa.
Vaimo kielsi nuuskaamisen, en kanna enää nuuskaa mukana.
Vaimolla on aina avaimet mukana, mihin minä niitä tarvitsen.

Eli enää ei ole mitään kannettavaa.
Voin vuokrata tilaa taskuistani tarvitseville.

Ite olen tapellut myös tän ongelman kanssa, kun kyllähän se tyhmän näköstä on ku taskut on turvoksissa tavaroista. Olen korvannut laukut sillä että otan takin tai mahdollisesti taskullisen hupparin mukaan, johon sitten sulloa tavarat. Kulkee kätevästi olkapäällä tai kädessä ja jos ilmat viilenee voi laittaa päälle(luonnollisesti).

Olen ratkaissut asian hommaamalla naisen kainaloon/vierelle. Alussa sen käsilaukussa meni kaikki mun kamat, kuten kännykkä, lompakko, nuuskat ja avaimet.
Mä heitän kanssa joskus muijan laukkuun joitain tavaroita, yleensä avaimet ja kukkaro. Kännykän pidän omassa taskussa. Tosin usein iskee paniikki, kun jotain niistä ei ole heti käden ulottuvilla niin tarvii ottaa ne takas omaan taskuun.
Vaimo maksaa kaiken, en tarvitse lompakkoa.
Vaimo päättää kaiken, en tarvitse puhelinta. Kaverit soittavat vaimolle ja kysyvät onko minulla aikaa olla niiden kanssa.
Vaimo kielsi nuuskaamisen, en kanna enää nuuskaa mukana.
Vaimolla on aina avaimet mukana, mihin minä niitä tarvitsen.
Aika hyvä.. :lol2:

Ostakaa vähän löysempiä huosuja ja jättäkää ne juoksutrikoot kaupan hyllylle, niin ei näy tavarat kilometrien päähän, jos se kerran niin kauheasti ahistaa.

Ööööööö, entäs naiset? En minä ainakaan missään boyfriend-farkuissa viihdy. Ja hameesta puhumattakaan, niissä tosi harvoin on taskuja ja kun on, niin ne on sellaisia, joihin ei todellakaan voi mitään tavaraa laittaa tai koko hameen olemus muuttuu...

:lol2:

Naisille ei missään nimessä mitään löysiä housuja tavaroita varten...:hyvä:

Osta ohut lompakko, minne mahtuu jopa se kotiavainkin. Erilaiset seteliläpykät ja metallikotelot ovat käteviä kanssa.

Kännykkää ostaessasi mieti sen kätevyyttä ja kokoa. Vaikka saatkin Assemblyssä kunnioitusta siitä että pystyt hi-tech Apple Linux Quake Edition WOW -kännykälläsi käyttämään 10-sormi järjestelmää ja sivusta lähtee täysikokoinen hiiri, webbicamera ja joystickki, niin farkkujen taskkuun tungettuna se näyttää lähinnä pahalaatuiselta kasvaimelta.

Arvopuhelimet, jonne on työnnetty kelpo osuus kuukausipalkasta ja jonka kantaminen vaatii vielä suojalaukun, on kanssa aika turhaa. Ohuita, tyylikkäitä ja pieniä puhelimia löytyy myös kalliimmasta päästä.

Muuta ei sitten tarvitakkaan.

Ööööööö, entäs naiset? En minä ainakaan missään boyfriend-farkuissa viihdy. Ja hameesta puhumattakaan, niissä tosi harvoin on taskuja ja kun on, niin ne on sellaisia, joihin ei todellakaan voi mitään tavaraa laittaa tai koko hameen olemus muuttuu...

Käytät sitten sitä vyölaukkua mikä sulla on, jos ei veskat nappaa.

Seuraava potilas.

Kysytäänpäs tässä samalla, että mistä löytys metallisia kortin säilytys "lompakkoja"? Eli minne mahtus vain esim. pankkikortti ja ajokortti. Ja metallia mieluiten, et ei ainakaan taitu taskussa.

Kysytäänpäs tässä samalla, että mistä löytys metallisia kortin säilytys "lompakkoja"? Eli minne mahtus vain esim. pankkikortti ja ajokortti. Ja metallia mieluiten, et ei ainakaan taitu taskussa.

näissä kello/kultasepänliikkeissä luulis olevan.

E. samalla sit kaiverruttaa nimensä siihen ;)

Dressmannilla ainakin on tuollaisia näkynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom