Miten kannattaisi reenata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
Nyt on työajat sellaiset ettei jaksa millään lähtä illalla salille. :( Tulee käytyä vain 2kertaa viikossa pe ja su. Lähinnä kiinnostais lihasmassan lisääminen riittääkö 2kertaa? Ja miten kannattaisi treenata? Kaikki treenivinkit tervetulleita. :kippis1:

.

no kaks kertaa ei kyllä riitä...mut tee se kaks treeniä pelkkiä perus liikkeitä.penkki ,mave,kyykytym....ja ku sulla tulee enemmän aikaa,ni sulla on hyvä perusta jo alla.......
...ja saa tolla ainakin paineita purettua jos nyt ei ihan massiivista lihaskasvua..:D

Re: .

Originally posted by jpr
no kaks kertaa ei kyllä riitä
En ole samaa mieltä. En ymmärrä mistä on lähtenyt käsitys, että pitäisi treenata PALJON jos haluaa kunnolla tuloksia.

Yksikin kerta riittäisi massan hankintaan, esim. perinteinen breathing squat -kokovartalotreeni. Kaksi kertaa on kylläkin parempi, siinä voi jo jakaa hieman.

Tee lähes pelkkiä yleisliikkeitä ja jos pakko on heitä mukaan 1-3 eristysliikettä. Esim:

Pe - Jalat
1. Kyykky
2. Jalkaprässi
3. Suorin jaloin veto
4. Pohkeet

Su - Yläkroppa
1. Leuat
2. Dippi tai penkki
3. Soutu
4. Pystypunnerrus
5. Supersarjana kädet

Re: Re: .

Originally posted by Hulkki
En ole samaa mieltä. En ymmärrä mistä on lähtenyt käsitys, että pitäisi treenata PALJON jos haluaa kunnolla tuloksia.

Yksikin kerta riittäisi massan hankintaan, esim. perinteinen breathing squat -kokovartalotreeni. Kaksi kertaa on kylläkin parempi, siinä voi jo jakaa hieman.

Tee lähes pelkkiä yleisliikkeitä ja jos pakko on heitä mukaan 1-3 eristysliikettä. Esim:

Pe - Jalat
1. Kyykky
2. Jalkaprässi
3. Suorin jaloin veto
4. Pohkeet

Su - Yläkroppa
1. Leuat
2. Dippi tai penkki
3. Soutu
4. Pystypunnerrus
5. Supersarjana kädet

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol2:

jeesus, mitä juttuja, joo 1 kerta riittää :lol2:

Re: Re: Re: .

Originally posted by vapaudenpatsas

vapaudenpatsas et kai vaan ole tommih? Itse olen hulkin kanssa samoilla jäljillä, että kyllä yksikin kerta viikossa voi riittää, jos treeni on hyvin suoritettu. EI sillä mihinkään hirveisiin tuloksiin pääse, mutta kyllä se jotakin tekee!!!
Ja jos kaksi kertaa viikossa treenaa, niin tulokset ovat jo paljon paremmat verrattuna kerran viikossa treeniin.
Tekee joko tuohon tyyliin mitä hulkki ehdotti tai sitten 2 kertaa viikossa koko kroppa (vrt. topic 3kertaa viikossa koko kroppa).

Itse asiassa vain kerran viikossa treenaamalla on saatu erittäin hyviäkin tuloksia, kaksi kertaa viikossa voi riittää jo vaikka mihin. Minä tekisin kokovartalotreenin kaksi kertaa viikossa muutamalla perusliikkeellä, mutta en tekisi samoja liikkeitä molemmilla kerroilla. Esim. toisena päivänä dippi ja toisena penkkipunnerrus jne.

Tuohon (MINUN :D ) kroppa 3 kertaa viikossa -topicciin ja HST treeniin saisi mielestäni kaikki tutustua. Ärsyttää kun niiiin monia tapoja pidetään aivan väärinä. Esim. "Ei lihasta voi treenata 2 kertaa viikossa mitenkään!!" jutut on vähän...

Samoin ikuinen "monesti viikossa vatsat?" -kysymys. Minä en ainakaan tykkää vetää vatsoille kovinkaan montaa sarjaa / treeni, näin ollen ne varmasti kestää ainakin 3 kertaa viikossa treenaamisen.

Jos 2 kertaa viikossa ei riitä niin sitten ei originelli Mentzerin Heavy Duty systeemi voi toimia koska siinä on 3 päivän palautusajat? Jooh. Sam225 on hyvä esimerkki miten voi kyllä hyväksyä monet erilaiset treenitavat, ja hänellä on sentään hieman kokemustakin treenaamisesta, epäilemättä monella tyylillä.

Tämä vastaus nyt ois voinu mennä mihin topicciin tahansa mutta tuli nyt tässä just vuodatuksen tarve.

Et ole tainnut koskaan "ehtinyt" tutustua 20 toiston breathing squat -ohjelmaan?

vapauden patsaalla on paljon hymiöitä ja tilan puutteen takia hänen on ollut pakko jättää perustelut pois ?

en halua kettuilla mutta perusteluja ois kivempi kuulla :lol2: merkkien sijasta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by jjj84
Jotenki on mulla kans pistäny silmään VAPAUDENPATSAAN vittuilu onkkelma.. eikä ainoastaan täs threadis:mad:
Huomannu saman, pitäis turpansa tukossa jos ei oo mitään asiallista sanottavaa.

sori, tuli vuodattamisen tarve mutta jos vapaudenpatsas ei vaihda tyyliänsä niin tulen vetoamaan ylläpitoon et homma muuttuis..

vapaudenpatsaan kannattais varmaan lukea oma sigunsa enne kuin kirjoittelee noita lollottelu viestejä, missä ei ole mitään perusteluja.

Reenaahan kortetjärvikin vain 2 kertaa viikossa ja on tehnyt yli melkosen kovia rautoja 90kg sarjaan.

Re: Re: Re: Re: .

Originally posted by fullpower
Reenaahan kortetjärvikin vain 2 kertaa viikossa ja on tehnyt yli melkosen kovia rautoja 90kg sarjaan.
luuleks et se on aina reenennu 2/vko? nois bodaukse jutuis on jonku verra showmeisinkii mukana.

Re: Re: Re: Re: Re: .

Originally posted by pori1980
luuleks et se on aina reenennu 2/vko? nois bodaukse jutuis on jonku verra showmeisinkii mukana.

No en luule eiköhän sitä jokainen eläissään ole aikaa monta reeni ohjelmaa kokeillu. Meinaan vaan ,että voi varmasti kehittyyä 2 x viikkoon reenillä jos nyt ei mistään huippu urheilijasta ollut kyse. Ite reenaan tällä hetkellä 3krt viikkoon enkä sillonkaan täysillä kun yhen viikon reenit kuussa. Mielummin keskittyy loput 4 päivää kevyeen venyttelyyn pysyy vetreys ja nopeus tallella. En ainakaan ole vielä pystynyt itselleni perustelemaan miksi ei 2 kertaa viikossa riittäs alottelevalle tai jo kokeneemmallekin? Itse olen ainakin sitä mieltä treenin laatu on tärkeempää kun treenien määrä.

Joku viisaampi voi varmaan perustella miksi ei?

Re: Re: Re: Re: Re: .

Oikeesti jo 1 kerran viikossa ja massaa...En halua kettuilla

Mutta :lol2: :lol2:

Mikäs vitun totuuden torvi sä oot? onko ainoa oikea tapa treenata se tapa jolla itse treenaat? Kyllä 1 kerta viikossa voi riittää jos todella tietää mitä tekee ja käyttää aikansa tehokkaasti. Ei se niin hirveen suuri ongelma ole. Ja 2 krt viikossa on jo aivan ongelmaton suorastaan.

Hulkki sanoi:

Pe - Jalat
1. Kyykky
2. Jalkaprässi
3. Suorin jaloin veto
4. Pohkeet

Su - Yläkroppa
1. Leuat
2. Dippi tai penkki
3. Soutu
4. Pystypunnerrus
5. Supersarjana kädet

Hitto tätä viesti mä etsinkin juuri, kun meinasin alkaa treenaamaan sellasella ohjelmalla missä tehdään lihat läpi 4 päivän välein. Periaattessa toi riittää aika hyvin treeniksi tuo 2 treeni kerran viikossa.

BTW: Paras "testosteroni boosteri" taitaa olla naturaalille juuri toi takakyykky vapaalla tangolla.

Iron addictin, The Cheapest Anabolic artikkeli(tuolta löytyy myös muuta mukavaa):
http://www.ironaddicts.com/articles/cheapest anabolic.htm

Hulkki sanoi:
Pe - Jalat
1. Kyykky
2. Jalkaprässi
3. Suorin jaloin veto
4. Pohkeet

Su - Yläkroppa
1. Leuat
2. Dippi tai penkki
3. Soutu
4. Pystypunnerrus
5. Supersarjana kädet

:thumbs:
Tää on aika lähelle mun tämänhetkinen ohjelma, enkä voi väittää että kehitys olisi ollut millään muulla ohjelmalla parempaa.

Paitsi että jaloille teen tavallisen vedon, sekä prässin sijasta etu- ja takareidet koneessa.
Yläkropalle teen dipin ja penkin (2 sarjaa molempia) + vinopenkki käsipainoilla. Kädet saa pärjätä vähemmällä.

Juu, kyllä kahdella treenikerralla/viikko on luotu erittäin paljon lihasta ja voimaa niin voimanostossa, heittolajeissa kuin jenkkifutiksessakin. Siinä ajassa ehtii hyvin tekemään neljäkymmentä sarjaa raskaita perusliikkeitä, lepäämään hyvin ja kun syö yli kulutuksen, niin... - olisi mielenkiintoista lukea, mitä skeptikkojen mukaan tapahtuu jos ei lihaskasvua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom