Miten kannattaisi reenata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse treenaan nyt kesällä vain kaksi kertaa viikossa neljään osaan jaetulla ohjelmalla, elikkä koko kroppa treenataan läpi kahdessa viikossa. Saas nyt sitten nähdä onko se liian harvoin, mutta tuollaistakin ohjelmaa voi ajan puutteen sattuessa tesmailla ja saahan siinä ainakin kunnolla palautua, eikä tarvitse reenata mitään, jos jokukaan lihasryhmä on vielä kipeenä...

Itse treenaan nyt kesällä vain kaksi kertaa viikossa neljään osaan jaetulla ohjelmalla, elikkä koko kroppa treenataan läpi kahdessa viikossa. Saas nyt sitten nähdä onko se liian harvoin, mutta tuollaistakin ohjelmaa voi ajan puutteen sattuessa tesmailla ja saahan siinä ainakin kunnolla palautua, eikä tarvitse reenata mitään jos jokukaan lihas ryhmä on vielä kipeenä...

Kyllä mä uskon vakaasti, että tolla Hulkin ohjelmalla lähtee lihat kasvamaan tai sitten on miehessä vika. Kaikki on ymmärtääkseni kiinni siitä, miten kovaa sarjan tekee. Kiitos munkin puolesta Hulkille ja kaikille muille, ketkä antavat vinkkejä treenistä ja ravinnosta :thumbs: .

Mitä taas Vapaudenpatsaaseen tulee = :david:

]{aitsu sanoi:
Kyllä mä uskon vakaasti, että tolla Hulkin ohjelmalla lähtee lihat kasvamaan tai sitten on miehessä vika.
No tuo mun aikoinaan antama ohjelma toimii todennäköisesti parhaiten, jos teet sarjat loppuun saakka. Voit myös kokeilla treenata molemmilla kerroilla koko kropan läpi, jolloin sarjoja ei tosin ainakaan yritettäisi ottaa aivan loppuun saakka vaan yksi toisto olisi aina hyvä jättää varalle.

Tässä ohjelmaesimerkki (koko kroppa 2 kertaa viikossa). Treenipäivät pe ja su (mitkä tahansa 2 ei-peräkkäistä päivää kelpaavat, vaikkakin parasta olisi että välissä olisi 2 ja 3 päivää lepoa).

Treeni 1
- Kyykky
- Vinopenkki
- Mave
- Kulmasoutu
- Pohkeet seisten
- Vatsa

Treeni 2
- Jalkaprässi
- Reisikoukistus
- Dippi
- Leuat
- Pystypunnerrus
- Pohkeet istuen

Sarjoja 2 (korkeintaan 3) per liike. Pääpaino on yleisliikkeissä; jos tosin haluaa tehdä esimerkiksi hauista voi treenin loppuun ottaa sarjan tai kaksi.

Kyllä tuo Hulkin neuvoma ohjelma näyttää enemmän kuin hyvältä mun mielestä. Itse vedän HST-treeniä 3 kertaa viikossa ja jos nuo Hulkin antamat liikkeet tekee kunnon intensiteetillä, niin siinä on varmaasti tarpeeksi treeniä viikolle. HST-llä sarjoja ei voi viedä ihan finaalin justiinsa tuon treenitiheyden takia, mutta kun treenaa samat lihat vain 2 kertaa viikossa, niin voi intensiteettiä nostaa. Kokeilemisen arvoinen juttu itse kullekin.

Tässä vielä esimerkki kokovartalotreenistä NFL:stä. Sarjat tehty viimeiseen mahdolliseen toistoon asti, tauot sarjojen välillä todennäköisesti n. 90 s, treeni kauden aikana 1-2 kertaa viikossa, off seasonilla 2-3 kertaa viikossa.

JUNIOR SEAU - San Diego Chargers all-pro linebacker. Workout as reported by strength coach John Dunn in the October 1993 issue of Muscle & Fitness. Unless otherwise noted all exercises performed for only one set:

Poundages

Neck Flexion (manual resistance) 12 -

Neck Extension 12 x 120lbs

Lateral Flexion (L) 12 x 120lbs

Lateral Flexion (R) 12 x 120lbs

Shoulder Shrug (barbell) 12 x 275lbs

Duo Squat (Nautilus) 15 x 525lbs

Seated Leg Curl 12 x 135lbs

Leg Extension 15 x 200lbs

Leg Press (Hammer) 15 x 855lbs (no misprint)

Hip Flexion 12 x 50lbs

Situps (on board) 25 x bodyweight (2 sets)

Back Extension 12 x 180lbs (2 sets)

Bench Press (dumbbells) 10 x 340lbs

Rear Delt 10 x 40lbs

Incline Press (dumbbells) 10 x 240lbs

Seated Row (Hammer) 10 x 120lbs

Seated Press (dumbbells) 12 x 200lbs

High Row (Hammer) 9 x 345lbs

Iso-Incline (Hammer) 12 x 455lbs

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom