Miten aloitit salilla käynnin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Autotallissa penkkiä pumppamalla 7x viikossa noin puolen vuoden ajan. Jonka jälkeen tajusin et kait niitä muitakin vois treenata ja aloin käydä salilla.

Olin haaveillu että joskus alkaisin käymään salilla, mutta en kehdannut kun en saanut kaveria ja sitten serkku muutti samalle paikkakunnalle opiskelee ja heti tuli kysymään salille :D

Käsi meni intissä sijoiltaan ja salilla käynti oli aluksi hoitomuoto, kun velipoika ja kaverikin kävivät sitten kanssa salilla tuli 'pakollisesta hoidosta' hyvä harrastus

Oli varmaan ihan mukava oranki-look. :D

Enkai mä sen kummemmin oranki ollut kun kukaan muukaan joka joskus harrastuksen alottanut ja kuvitellut et ei tartte muuta tehdä kun penkkiä. No tein mä tietty haukkaria, vatsoja ja leukoja kanssa tohon päälle. Kyllähan sitä voimaa tarttui hienosti alkuaikoina. Mut onneks isä treenannut nuorempana 15 vuotta, ja se neuvo sit hyvissä ajoin et kannattaa alottaa jalkatreenitkin ajoissa. Nykyään tykkään sit eniten kinttuja treenata.

Kaverit ihmetteli kun oon niin hirveän laiha, ja tyttöystäväkin haukkui mun kroppaa kaks vuotta.. No sit kun pääsin siitä mimmistä eroon, katsoin peiliin ja päätin alkaa käydä salilla. 18 vuotta tais olla ikää.

Ex-muija sano et vittu oot laiska susta tulee läski ku et harrasta etkä tee mitään....
ajattelin et varmaan näytän sulle prkl:whip:

nyt reilun vuoden käyny enkä päivääkään katunu :)

Ite alotin 5-vuotiaana jääkiekon ja pelasin aina tonne 17-ikävuopteen asti, mutta joukkueen puutteesta jouduin lopettamaan...Joukkueen kanssa käytiin puntilla ja sitäkautta alko minun salitreenit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmaa liikaa sain vaikutteita Rocky elokuvista pienenä.
Eli aloitin hakkaamaan säkkiä siinä 15v.

Ja sittekko isä meni ostamaan uusia salilaitteita.... se oli miehen menoo :rock:
Hyvä iskä :worship:

Alotin puntin aktiivisesti siinä 17v. Nyt seuraavana tiistaina tulee 19 täytee

Kaverin luona kisailtiin penkissä ekana joskus 4. luokalla ja siitä lähti ajatus hautumaan ja kun seiskalle päästiin niin ruvettiin aktiivisesti kulkemaan salilla.

Olin tosi huonossa kunnossa.. Marssin kuntokeskukseen ja mulle tehtiin simppeli hyvä aloitusohjelma. Hyvin lähti käyntiin :)

Mun serkkuni (nick pakkiksella pikku ronnie) aloitti käymään salilla ja menin hänen kanssaan ekan kerran. Taisi olla syysloma ja kun sitten loman jälkeen palattiin stadiin niin aloitin treenamisen.

Haluan olla joskus vielä iso barbaari!! :evil: :lol2:

Terv. Naru

Joskus muutama vuosi takaperin selailin netissä IRC Galleriaa :david: Sieltä löysin ikäiseni pojan komeilla vatsalihaksilla, ja halusin itse samanlaiset. Tutustuin tähän poikaan ja hän opetti minua treenaamaan. Puolisen vuotta sitten kului kun väänsin hauis-kääntöjä joka ikinen ilta ja vatsoa runnoin 9 x 50 iltaan. Sitten oli tullut aika löytää pakkotoisto, ja hetken päästä löysin itseni salilta. Nyt on käyty pian 2v mutta ensimmäinen vuosi oli rhp. Nyt on alkanut järkyttävä treenihimo ja motivaatiota saadaan salilla käyvistä körmyistä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom