Miten aloitit salilla käynnin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Telinevoimstelua harrastin noin 3-4 v, siellä opin reenin perusteita ja lihaakin tuli vähän, sitten kun sen olin lopettanu ja pelasin futista, niin kaveri houkutteli salille, siellä sitten "aktiivisesti" käytiin parikertaa viikossa, mutta sitten se taas jäi. About vuosi sen jälkeen alettiin toisten kavereiden kanssa käymään salilla, Nyt sillä tiellä sitten ollaan :) . Kuukaudenpäivät se oli sellasta RHP-pelleilyä, sen jälkeen "löysin" treenikaverini äidinsiskonmiehen( :D ) joka on voimanostaja, joka sitten meille suunnitteli ohjelmat ja nyt pakkiksesta jo pitemmän aikaa lukenu mahtavaia neuvoja niin ruoka- kun treenipuolellekkin. Tarkoitus ois joskus voimanosto kisoihinkin mennä. :rolleyes:

Judon kautta tuli mahdollisuus ohjatusti punttilla käydä, tuolloin olin 16-vuotias ja siitä se sitten lähti. Pari ekaa vuotta meni ihan keveillä painolla treenatessa kerran viikossa, nyt käyn keskimäärin kolme kertaa salilla viikossa.

Futisjoukkueen penkkitestissä joskus 15v en saanu tankoa ylös. I kid you not. Meni sitten vuos että uskalsin mennä salille, mutta sitten kun menin ja tulokset lähti suht äkäseen pomppii ylöspäin, ni eihän sitä pystyny enää lopettaa :>

kaverit oli käyny pitkän aikaa. Joskus tuli puheeks et lähtisin mukaan ja nyt on jonkin aikaa tullut käytyä, tulokset ei näy missään. :)

koulun salilla / lätkä reeneissä aika junnarista asti jotai leiponu. sit ku lopeti lätkä niin sali harrastus alko kunnolla.

Koulussa liikunnantunnilla voimatestissä olin luokan huonoimpia. Noh, siitä se sitten lähti, salille mars. Seuraavana vuonna olin jo luokan vahvin kyseisessä testissä :)

No kokonaisuudessahan tarina menee silleen, et seiskaluokan leuanvetotestissä sain muistaakseni kaks leukaa. Sit ostin tangon himaan ja rupesin reenaamaan sillä. No kasiluokalla meni jo parikymmentä leukaa myötäotteella, mut eipä riittäny sekään. Seuraavaks ostin sellaset 15 kg:n käsipainot himaan ja rupesin reenailemaan niillä. Mut nehän jäi äkkiä pieniks suuressa osassa liikkeitä. Sit ysiluokalla rupesin käymään salilla.

Ja pakko mainita et alussa reeniohjelma ja -tahti oli suhteellisen eläimellinen. Nimittäin kun alotin, niin reenasin joka kerta kymmentä liikettä 4x10 toistoa per liike. Eli näin nopeesti laskien joka reenikerralla tuli tehtyä 10x4x10=400 toistoa. Ja tämä kaikki 28 päivänä putkeen ennen ekaa lepopäivää... Mut kun ei menny paikat kipeeks eikä jumiin ja kehitys oli alytön niin en muista että ois ottanu ees koville.

Mutta kuten voitte kuvitella, kyllä ne jumit, kivut, ylikunto ja niiden myötä motivaatio-ongelmat sieltä parin kuukauden jälkeen tuli.

lätkän kautta tutustuin ja kiekon pelaamisen jäätyä pois oli helppoa aloittaa toisenlainen kuntoilu....:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kotona nostelin ekaa reilu kuukauden ja sitte hankin avaimen salille. Niin täälläpäin ei oo salikorttia vaan saliavain. :D

joo nostelin noin. 1 vuoden himas ehkä 3 kertaa kk mutta sitten rupes ottaa pannuu ja hommasin kortin salille ja nyt olen käynyt noin kuukauden siellä:D:D ja oli kyllä ostamisen arvoinen kortti hieno paikka ja hyvä meininki ja treenit sujuu hyvin:D:D

Kaverit kyseli salille. Penkkiä tehtiin aluksi hartaasti. :D Siit se sit lähti, alettiin treenaa ojentajia ja haubereita. Loppu on sitten historiaa. :)

8. luokalla sain jouluna kolmen kilon painot. niillä aloitin ja 9. luokan alussa aloin käymään salilla kaverin kaa. eka penkkitulos oli 30 kg

noin 22 -vuotta sitten jääkiekon ohessa eli 13 vuotiaana (-84), jääkiekon jäädessä ryhdyin puolitosissaan (17-vuotiaana) harjoittelemaan salilla. Lopetin harjottelun kokonaan 25 -vuotiaana jolloin voimanostokilpailussa petti fysiikka ja lopetin harjoittelun (kaiken urheilun).
Nyt täynnä intoa aloittelen/opettelen jälleen kolmevitosena :)

mulla tuli eka kertaa kiekkoo pelatessa salilla käytyä, mut sit ku kiekko loppu ni vasta innostuin oikeestaan treenaileen...meinas olla pakkopullaa sillon nuorempana...

ite aloin, ku isobroidi oli käyny jo lähemmäs parivuotta, ni yht.äkkiä aattelin et pitäskö miunki ja siitä se lähti, ja alussa broidi tekikin kaikki ohjelmat :)

Aloitin noin 14,5 vuden ikäisenä salilla. Sitä ennen noin vuoden ajan leuanvetoa ovirekissä, punnerruksia ja vatsoja:) . Syy aloittamiseen oli se että, en uskaltanut koittaa penkki tulosta muiden nähden liikuntatunnilla, joten kävin kokeilemassa tulosta serkkuni kanssa kouluajan ulkopuolella. Laitoin tankoon 40 kiloa ja tein sillä 3x10 huonolla tekniikalla.:david: Sitten luin jonkun alaan liittyvän kirjan ja kyselin neuvoja suomi24:ssä.:rolleyes: Kyllä sieltäkin sai hyviä vastauksia. Treenasin 2-jakoisella noin kuukauden ennen kuin kokeilin penkki ykköstä. Sain nostettua 70 kiloa pompauttamalla. Oli sillon kyllä aika:rock: olo. Treenasin noin puolivuotta kunnes löysin pakkotoiston ja opin syömisestä ja liikkeiden suorituksesta enemmän. Ja loppu siitä ajasta tähän päivään onkin sitten ollut mitä mukavinta aikaa salilla käynnin suhteen.:)

Mä vaan halusin jonkun harrastuksen kun aiemmat harrastukset oli vaan jotenki lopahtanu tai jääny. Ryhmäliikunta ei oikein oo ollu koskaan mun juttu ja sitten kun sain kaverinkin innostumaan salireenailusta niin sehän meni ihan putkeen. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom