mitat...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teemu38
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tää on ehkä vähän tyhmä kysymys mutta kysympä silti... aloitin treenaamisen viime vuoden elokuussa ja mittasin silloin hauiksen ja rinnan ympärysmitat... sillon hauis oli 36cm ja rinta 103... nyt hauis 42cm ja rinta 123cm... minkälaiselta kehitykseltä toi kuulostaa...? rasvaprosentti nyt n. 18-20%...

mikä se rasva silloin oli?? 10-12??

kehitys kuulostaa aika kovalta! 5kk ja 10cm rintaan lisää, 6cm hauis!?! miten voiman kanssa on käynyt? ja paljonko vyötäröön on tärähtänyt?

pori1980 sanoi:
kehitys kuulostaa aika kovalta! 5kk ja 10cm rintaan lisää, 6cm hauis!?! miten voiman kanssa on käynyt? ja paljonko vyötäröön on tärähtänyt?
20cm rintaan lisää...;) esim. penkillä tulokset ovat parantuneet ainakin 1/3- 1/2
sen huomaa että rasvaa on tullut jonkin verran juuri vatsan alueelle...

teemu38 sanoi:
tää on ehkä vähän tyhmä kysymys mutta kysympä silti... aloitin treenaamisen viime vuoden elokuussa ja mittasin silloin hauiksen ja rinnan ympärysmitat... sillon hauis oli 36cm ja rinta 103... nyt hauis 42cm ja rinta 123cm... minkälaiselta kehitykseltä toi kuulostaa...? rasvaprosentti nyt n. 18-20%...

Loistavaa kehitystä :thumbs:

Ootko pitkäkin kaveri ?

Kun tämmösillä normaalipitusilla toi hauiksen ympärysmitan lähtökohta on yleensä semmonen 31-33 cm :eek:

Viikinki 86 sanoi:
Kun tämmösillä normaalipitusilla toi hauiksen ympärysmitan lähtökohta on yleensä semmonen 31-33 cm :eek:
naisella niin.

kuulostaa kyllä aika uskomattomalta toi kehitys noin lyhyessä ajassa.. oot vissiin kuuritellut?

Ilecules sanoi:
kuulostaa kyllä aika uskomattomalta toi kehitys noin lyhyessä ajassa.. oot vissiin kuuritellut?
en oo kuuritellut... salilla oon käynyt epäsäännöllisesti n.5vuotta... varmaan se kuuluisa "lihasmuisti" vaikuttaa...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
aika harhaanjohtava tuo alkuposti :jahas:

teemu38 sanoi:

Senttimetrien mukaan on aika hankala kertoa "minkälaista" kehitys on ollut. Ei senteillä ole mitään merkitystä vaan sillä miltä näyttää. :jahas:

teemu38 sanoi:

Paljon on mies paksuuntunut lyhyessä ajassa! Minäkin aloitin "tosissani" treenaamisen elokuussa 2004, mutta en ole kyllä tuollaisiin mittoihin päässyt. Hauis oli muistaakseni 33 cm, nyt 38 cm. Rinta 105, nyt n. 112 cm. Vyötärö 95, nyt 94 cm. Paino 85, nyt 85 kg.

Eli esim. noihin minun lukuihini verrattuna olet kyllä kasvanut todella paljon (tai minä vähän...).

Jamaha sanoi:
Paljon on mies paksuuntunut lyhyessä ajassa! Minäkin aloitin "tosissani" treenaamisen elokuussa 2004, mutta en ole kyllä tuollaisiin mittoihin päässyt. Hauis oli muistaakseni 33 cm, nyt 38 cm. Rinta 105, nyt n. 112 cm. Vyötärö 95, nyt 94 cm. Paino 85, nyt 85 kg.

Eli esim. noihin minun lukuihini verrattuna olet kyllä kasvanut todella paljon (tai minä vähän...).

no mutta kun sä oot tollanen vanha gubbe...;) no ei... sulla ei ainakaan fläsää ole kertynyt...=)

Jamaha sanoi:

Aika sama tilanne itsellä, tosin lähtö tilanne oli vielä "heikompi".
Eli itsellä mennyt jokseenkin näin välillä elokuu 2004 - helmikuu 2005.
Hauis 31,5cm -> 35,5cm
Rinnan ymp. 93cm -> 105cm
Vyötärö about 95cm -> 88cm
Paino 74kg -> 80kg

Paljon on vielä tekemistä, mutta suunta ainakin oikea ;)

kai sekin vaikuttaa millai rinnanympärystä mittaa keuhkot tyhjänä/normaalina/täynnä.............??????

neljässä vuodessa hauis 26 - 35,
rintaa en muista sillon mut nyt 90/97/101 (ton yläpuolisen kysymyksen mukaisesti)
vyötärö 84

Mniska sanoi:
kai sekin vaikuttaa millai rinnanympärystä mittaa keuhkot tyhjänä/normaalina/täynnä.............??????

Eiköhän tuo tosiaan vaikuta.
Itse olen mitannut "normaalina" eli ihan rentona niin, että en vedä ilmaa sisään, mutta en myöskään puhalla keuhkoja tyhjäksi. Eli ihan "tavallisessa asennossa".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom