mitat...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teemu38
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
teemu38 sanoi:
no mutta kun sä oot tollanen vanha gubbe...;) no ei... sulla ei ainakaan fläsää ole kertynyt...=)

No joo, fläsää ei ole kertynyt elokuun tilanteesta lisää, mutta tuosta vatsanseudulta löytyy vielä ihan rehellinen suomalaisen miehen MAHA... :D

Eli nimimerkkini kuvaa minua edelleen paremmin kuin hyvin...

training_day sanoi:
Eiköhän tuo tosiaan vaikuta.
Itse olen mitannut "normaalina" eli ihan rentona niin, että en vedä ilmaa sisään, mutta en myöskään puhalla keuhkoja tyhjäksi. Eli ihan "tavallisessa asennossa".

Samalla lailla myös minä mittaillut rintaa, samoin vyötärö on mitattu niin, että mitään "sisäänvetoja" ei ole harrastettu. Hauiksen olen mitannut jännitettynä.

Jep aika selvä kehumis threadi. Eka kysyy "hei minkälaista on ollut mun vuoden kehitys". No on se ollu 2x parempaa, kuin viimeisen neljän vuoden aikana. Ja sanotaan aloitin treenin viime vuoden elokuussa ja sanoit äsken 5 vuotta epäsäännöllisesti. Posti on muutenki ärsyttävää luettavaa, kun on joka perkeleen lauseen loppuun pistetty kolme pistettä. Miksi kellään kuka kysyy minkälaista on ollut kehitys ei ole digikameraa? Etkö itse erota oletko kehittynyt? Tästä paska threadista palkinnoks annan viikon pakkotoiston :david: nimityksen. Jep olipa järkevä posti multa, mutta pakko oli avautua.

Viikinki 86 sanoi:
No mun kaikki kaverit on varmaan sitten neitimäisiä miehiä kun kaikilla ollut lähtökohta about jotain 32,5 cm :D

Harrissa kyllä vaikuttaa reippaasti rasvaprossa. Jos on yli 20 prossaa laardia, niin kyllä varmaan tulee se muutama sentti alleista.

Kateeksi kyllä käy tuota rinnanympärystä. Itsellä 5 vuodessa tullut rinnanympärystä ehkä 7 - 8 senttiä lisää n. 96 -> 104 ja nämäkin mitat on otettu jännitettynä. Hanska oli alotettaessa n. 33 senttiä ja nyt 39 - 40. Rasvat on ehkä noussu semmoset 2 prossaa. Kinttuihin on tullut semmonen 5 senttiä lisää, hanuria en ole mittaillut. Paljonko on Teemu38:lla tullut painoa lisää. Omalla kohdalla paino on noussut 62 -> 85 (siis n. 23 kiloa 5 vuodessa), eikä ympärysmittoihin ole tullut kuitenkaan tämän kummenpaa muutosta.

Moron.

Eiköhän haba,pohkeet,reidet,kyynärvarret ym. mitata jännitettynä. Vatsa ja rinta "löysänä". Näin ainakin itse teen. Tärkeintä tietenkin että mittaa aina samalla tavalla niin näkee kehityksen.

Mulla ei hirveesti oo kasvanu hauis. Vuoden oon reenaillu ja alussa oli 30cm pintaan. Nyt on 34,5cm. Rasvat tippunu kai vähän. Oisko ollu 12-15% alussa ja nykyään sen verran, että rintalihaksissa ja olkapäissä paistelee pikku suonta (jännittelemällä of koors) ja lihassäikeet olkapäissä ja rinnassa (rinnasta saa vähä ettiä enemmän posettelemalla :rolleyes: ). Mitä toi tekis rasvoista? 10% pintaan kai.. emt. Mutta oon ihan tyytyväinen koska aloittaessa ei verisuoni näkyny ees habassa... eikä habakaan kyllä näkyny :D
Statseja vielä: 180cm pitkä ja 63kg (muistaakseni) --> ~73kg tossa 1 vuosi 1kk

Niin kivaa kehitystä tosiaan ketjun aloittajalla :thumbs:

Minä ainakin mittaan rinnan, selkä+rinta jännitettynä.
Viikinki 86 sanoi:
No mun kaikki kaverit on varmaan sitten neitimäisiä miehiä kun kaikilla ollut lähtökohta about jotain 32,5 cm :D
Tuota luokkaa se on itelläkin joskus ollut
teemu38 sanoi:
tää on ehkä vähän tyhmä kysymys mutta kysympä silti... aloitin treenaamisen viime vuoden elokuussa ja mittasin silloin hauiksen ja rinnan ympärysmitat... sillon hauis oli 36cm ja rinta 103... nyt hauis 42cm ja rinta 123cm... minkälaiselta kehitykseltä toi kuulostaa...? rasvaprosentti nyt n. 18-20%...
Rintaa kyllä vähän epäilen että oisi nuin lyhyessä ajassa 20 senttiä tullut, paljonko on tullut painoa lisää tuona aikana?

Viikinki 86 sanoi:
tässä tapauksessa on ehkäpä hiukan eri homma kun kaverin salihistoria on 5v.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom