Mitäs eläimiä pakkotoistolaisilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saario
  • Aloitettu Aloitettu
Pari just alle kymmenkiloista kissanroikaletta, Mortti ja Futis. Loistokatteja, varsinkin silloin kun klo 4 yöllä alkaa naukumiskonsertti ja koko perhe mua lukuunottamatta herää. :D

Kuvat löytyvät tuolta vippipuolelta....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi iso norjan mettäkissa löytyy. Sikäli kiva yksilö, että päivät se nukkuu ja yöt se jahtaa olemattomia. Joskus hieman ennen viittä yöllä se alkaa maukumaan ja jos kääntää vaan kylkeä, niin se repii verhot alas. Olenkin tässä jo suunnitellut sähköpaimenen väsäämistä verhoihin..

Banaanikärpästen ja sokeritoukkien lisäksi kotoa löytyy 8-vuotias kissaneiti, joka on vähintään yhtä kajahtanut kuin emäntänsäkin. :p

Joo ja Hyppyrotalle :kippis1: , taas tuli valvottua tunti jos toinenkin viime yönä... *haaaaaukotuuuus*

Meillä asustaa 4-vuotias saksanpaimenkoirauros, 2kpl chincilloja ja lukematon määrä villakoiria.

Täytyy vielä lisätä, että mä unohdin tässä väsymyksessä tuon meiän kilpparin kokonaan. (nukuin jotain 4 tuntia yöllä :mad: )

Eli uus lista:
Massiivinen tappaja, eli se vaarallinen kuristajakäärme
KILPIKONNA
Akvaario, täysin ylikansoitettu, pitäis kaupata osa kaloista pois...

Gillyanne

Juu kippistä vaan. Nyt toi rontti nukkuu seljälleen sängyllä kieli pihalla täysin omissa maailmoissaan. Mikä ihme noitten kissojen kanssa oikein on, kun niitten on väkisin riehuttava yöt? Sellainen hullunkiilto vaan silmissä - minullakin. Äääh pitäis alkaa lukeen taas.. :mad:

Mulla on kaks kohta yhdeksän vuotiasta whippet-tyttöö. Kävelyllä niitten laiheliinien kanssa isäntäkin näyttää vähän isommalta, kontrastia, kontrastia!

Meidän perheessä rellestää Dobermanni ( muistuttaa lähinnä labradoria on yhtä massoissaan kun isäntä) ja snautseri sekä ikivanha kani ( 9-10 vuotias, kukaan ei tunnu muistavan milloin se tuli taloon):D

Ihmeellisiä katteja teillä, Gillyanne ja Hyppyrotta!

Oma möhömahainen tiikerikissani ei taida enää mieltää itseään eläimeksi. Yöt se kuorsaa emännän tyynyn vieressä ja riehuu vain päivisin järjestellen vaatekaappien sisällöt uudelleen ja uudelleen. Erityinen lemppari on se hylly, jossa kuntosalivaatteet ovat. Jossain välissä se on myös opetellut avaamaan laatikoita. Sille on hankittu ikioma elävä tv eli akvaario, josta se ei ole (onneksi) koskaan vaivautunut pyytämään evästä, mutta katselee sitä mielellään pää kallellaan. Kaappien siivoamisen jälkeen mieluisin harrastus taitaa olla kymmenysten vaivihkainen nyysiminen ihmisäidin lautaselta ja voileipien päältä. Prinsessa rakastaa vatsani päällä köllöttelyä ja seuraa minua jatkuvasti askeleen päässä aina ja joka paikkaan.

Kissat ovat itsenäisiä ja ylpeitä olentoja ... juu-uh. :rolleyes:

Meillä sotkee kaksi bullmastiffia koko kämpän lattiasta kattoon, on se mukava kun kuola jojo roikkuu katosta. Eipä tule huoltomiehet omilla avaimilla sisään.

Originally posted by Hgu
Meillä taasen Parson Jack Russel, 42cm säkä, 13kg painoa ja ikää 8 vuotta...

Jahas.. en tiedä mitkä on tarkat mitat mutta iso uros on, ainaki 9kg painava, näyttää melkeen Jack Russel Ronnie Colemanilta! :)

Olenpa minä papereiden mukaan tiibenspanielin omistaja, tosin ei kyllä enää asuta samassa osoitteessa kun meikä poistui koto puolesta mutta koira jäi sinne.

Söpö pikkuinen kissa nimeltä Nelli. Sen isosisko lähti juuri leikattavaks ja samantien muutenkin pois eli nyt ollaan kahestaan :(

Originally posted by Mike
Odu on sitten päättänyt pummilla painella vip-osastolle. Katos kun meillä on täällä semmoinen meininki että se on tarkoitettu jäsenille jotka tukevat forumin toimintaa.

Joo, tarkotuksena olis rekisteröityy tässä joku päivä (niinku viimeset 10kk) :)
Kattilan salasanaa en tiedä, vaan olin kattilalla ja se oli loggautuneena ja samalla vähän vilkasin :)
Kaipa se on nyt viimeistään mun velvollisuus rekisteröityy :rolleyes:
Mulla ei vaan nyt sähköposti toimi joten en oo kyenny kyselee tilinumeroo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom