Mitäs eläimiä pakkotoistolaisilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saario
  • Aloitettu Aloitettu
Saatta sillon tällön löytyy tommosia mäyräkoiria kotoa.. Aika harvinaista enää nykyään. :D

Liitteet

• mäyris.jpg
    mäyris.jpg
    18,2 KB · Katsottu: 289
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kotoa löytyy 7-vuotias Collie Jasmin, 4-vuotias Belgian paimenkoira Vanttu ja hyperaktiivinen vajaan vuoden ikäinen maatiaiskissa Tuisku.

Vaimoni ja hänen äitinsä yhdessä omistama 11-vuotias Persialainen kissa Mimmi käy myös meillä silloin tällöin, joten meillä on kotona 3 ½ eläintä.

Originally posted by torquemada
Saatta sillon tällön löytyy tommosia mäyräkoiria kotoa.. Aika harvinaista enää nykyään. :D

No voi yhden kanssa :lol2:
lollotiloo

Originally posted by saario
Minkäslaisia Lemmikkieläimiä pakkotoistolaisilla on?

Itselläni on pullotunkin mallinen koira ( kuin isäntänsä)eli tutummin stafforshirenbullterrieri + avopuoliso rodusta en tiedä mutta haukkuu minua kyllä useammin kuin koira :))

Mulla kotia vahtii 4v Dobermann uros. Toin Sisun aikoinaan Jenkkilästä muuttaessani takaisin Suomeen. Energiaa enemmän kuin pienessä Pohjalaisessa kylässä... :D

Originally posted by wilbo
Kotoa löytyy yksi 8kk bullterrieri ja saman ikäinen kissanroikale. Eiköhän siinä ole jo ihan tarpeeks... :lol2:

Miten nää kaks tulee toimeen? Mulla on semmoisia kokemuksia että kun isäntä/emäntä menee toiseen huoneeseen ja esim. bullterrieri ja kissa jää samaan huoneeseen niin kissalle tulee kuumat paikat ja heti kun menee takaisin niin koira on kun mitään ei olis tapahtunut.. tolloin oli kyse kylläkin naaras-staffista.. Millainen koira se bullterrieri muuten on? Tarvitseeko se kovastikkin pitkämielisyyttä? Itse olen ajatellut hommata..

Njoo... Kyllä kissa ja bullterrieri hyvin toimeen tulee, varsinkin jos ne on pienestä pitäen ollut yhdessä. Tosin välillä meno on ulkopuolisista aika hurjan näköistä ja kissa välillä aika kuolainen... :lol2: Tosin jos kissalle liian kuumat paikat tulee niin kyllä se bullin ojennukseen laittaa.

Meillä molemmat otukset on uroksia ja varsinkin koiran kohdalla vaatii todella piiiiiiiiitkää pinnaa. :evil: Jos todella aiot hommata bullia niin kannattaa käydä bullterrieriyhdistyksen kotisivuilla lukemassa vähän omistajien kommentteja. Kannattaa myös aloittaa ajoissa pentujen kysely sillä pentueita tulee harvakseltaa ja pentua voi joutua odottamaan jopa muutaman vuoden.

Koirana bulli on on melko epäkoiramainen. Sillä ei juurikaan ole mitään palvelusviettiä, itsepäinen kuin mikä, urokset ovat aika kovia koettelemaan tietyssä iässä ja ihan kämpän/auton sisustaa ajatellen niin ovat kovia pureskelemaan tavaroita kun pitkästyvät tai turhautuvat. Sitten taas toisaalta bullit ovat todella ihmisrakkaita, eläinrakkaita (pitää todella paljon kissasta vaikka välillä jahtaakin sitä), lapsiystävällisiä (pitää tosin muistaa että yli 30kg pentuikäinen hyökkäyvaunu ei ole paras leikkikaveri lapselle), kiltti, aktiivinen, vilkas, rohkea ja hyvä lenkkikaveri. Jos tottelevaisuutta ajatellaan niin toko-kisat voi heti unohtaa mutta kyllä silti perustottelevaisuus on "helppo" opettaa. Vaatii vain satoja ja taas satoja toistoja... :lol2::lol2::lol2:

Kaksi kissaa...otan ehkä kolmannen kissan tai koiran.(Harkinnassa vielä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom