Mitäs eläimiä pakkotoistolaisilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saario
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Fat22
Söpö pikkuinen kissa nimeltä Nelli. Sen isosisko lähti juuri leikattavaks ja samantien muutenkin pois eli nyt ollaan kahestaan :(

meil on kans 4 vuotias nelli ja 2 vuotias alma
oot hyvän nimen keksiny kissalle :kippis1:

voi surku sen isosiskon kohtaloo :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, meiltä löytyy himasta neljä maastonakkia eli mäyräkoiraa, ja yhden nimi on yllätys yllätys Nelli :D

Originally posted by Hgu
Meillä taasen Parson Jack Russel, 42cm säkä, 13kg painoa ja ikää 8 vuotta...

Hahaa! Meillä kanssa. En oo mittaillu mutta henkisesti se on 100kg luokkaa, käy aina isottelemaan suuremmille koirille ja vahtii meillä himassa kun äete on poissa.

Vesikilpikonna nimeltä Rafaello!

Minulla on kaksi kissaa, ollut 16 vuotta. Nyt ollaan siipan kanssa muuttamassa saman katon alle kun perheenlisäystä on odotettavissa. Siippa on jossain määrin allerginen kissoille ja ainakin psyykkisesti. Nyt tässä onkin tiukka paikka, minun täytyy kai luopua kissoista vaikka päätös on todella vaikea. Ajattelinkin kysyä täältä neuvoa. Toisaalta ymmärrän itsekin sen ettei vaavi voi kontata siinä kissankarva/-hiekka/oksennus/satunnainen kakkapökäle -meressä mikä kotona välillä on. Minulla on ollut lemmikkieläimiä siitä asti kun täytin 5 vuotta.:( Harrastan myös ratsastusta ja sekin harrastus pitänee masun kasvaessa lopettaa. Voi tätä elämää!

> Irongirl

Itse asiassa koti, jossa on lemmikkejä, on lapselle fyysisesti ja psyykkisesti terveellisempi kuin sellainen, jossa eläimiä ei ole. Lisäksi miehesi on kyllä alusta asti tiennyt, että sinulla on kissoja, joten ei se mikään ylivoimainen este hänelle voi olla. Toisaalta, jos kissoista tulevaisuudessa tulee jatkuvasti riitaa, on lopettaminen niille karvavarpaillekin ehkä armeliaampaa.

Sinulla on vaikea päätös tehtävänä - en kadehdi yhtään.

Hmm, kasvava masu - odotettavissa on siis punttibeibi. :) Tuleepahan käyttöä kuntosalin hempeän värisille vinyylipainoille. ;)

Meillä kaksi paukaijaa ja yksi undulaattia. Ennen oli kaksi undua mutta toinen kuolla kupsahti kesällä. Nyt siis kiljukauloja on vain kolme, mutta kun molemmat lajit kuuluu äänekkäimmät lemmikit top 10:iin kärkisijoille, riittää melua meillä :)

Originally posted by Johnny
Osaaks ne papukaijat puhua? :)

Ei osaa, kun ovat nymfipapukaijoja eli semmoisin töyhtöpäisiä, joilla on häveliäänpunaiset posket... Tosin nimensä mukaisesti ovat koko ajan parittelemassa, ja siinä pitävät ääntä niin pirusti. Onneksi niillä on oma huone, missä ne voi olla vapaana. Ainiin, ja ne matkii huonosti käynnistyvän autonmoottorin ääntä :lol2:

Aivan ihana Rottweiler neiti meillä,ja muutama villakoira sängyn alla...Kesällä on "kotilepakko";)

Originally posted by MAP
2,5-vuotias beagle. Virtaa yhtä paljon kun isännälläkin... ja ruokahalua myös.

hehee..
Esiintyykös teilläkin "häiritsevää vilkkautta" jos se ei
saa väh. tunnin lenkkiä päivässä...
--> mulla on 4,5v piikkeli ja ihan yhtä levoton kuin pentuna.

Originally posted by TeräsInva
hehee..
Esiintyykös teilläkin "häiritsevää vilkkautta" jos se ei
saa väh. tunnin lenkkiä päivässä...
--> mulla on 4,5v piikkeli ja ihan yhtä levoton kuin pentuna.

Kysy vaan... Aika raketteja tuntuu kaikki beglet olevan. Taitaa olla geeneissä.

Eipähän tule aika pitkäksi, kun koko ajan pitäs jotain palloa heittää tai retuuttaa.

Meillä on 1,5-vuotias, yliaktiivinen kissapoika. Mielipuuhaa hyökkäillä ihmisten jalkoihin ja purra niin p****leesti. Ensimmäinen kysymys vierailta ennen sisälle tuloa yleensä onkin pelonsekainen: Onko kissa hereillä?:rolleyes:

Papukaijoja, neitokakadut Kiki ja Fifi, kaulanauhakaijat Otto ja Olga, harmaapapukaija Roma. Puhua osaa ainoastaan Roma ja se kyllä riittää, sanavarasto käsittää noin >50 sanaa ja >10lausetta. Esim: mitäs sie, mitä, täh, moi , terve, huhuu, terveisii, romps tai rompo(lemmparinimi Romasta), hei, ei ,hiljaa, ei o mitään hätää, hyvää yötä , päivää, perkele, ym.......
myös matkii herätyskelloa, oven vinguntaa, koiran haukkua, kaikenlaisia vihellyksiä (myös naisten perään). :lol1: :D

Oli vielä kesällä kani, Puppe (jotain reilu 3vuotta). Sitten se otti ja kuoli helteellä: kärpäset vissiin jotain pöpöjä siihen tartutti, kun ei syönyt kahteen päivään paljon mitään.

Sen yöelämään kuului se, että se rämisteli häkinovea. Sitten keksin laittaa peiton päälle, niin se rämistely loppui.

Otettinhan me sitten toinenkin kani (naaras), mutta se ei tuntunut sopeutuvan, joten siitä sitten luovuttiin.

Jääräpäinen chow chow nimeltään Lasse

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom