Mitähän viisaammat ohjelmastani sanoo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Maanantai: selkä ja hauis
leuanvetoja myötä otteella 3x8-12
ala-talja 3x12
kulmasoutu käsip. 3x12
kulmasoutu tang. 3x12-15
ylä-talja 3x12
maastaveto 3x6

Hauiskääntö tang 3x12
hammer kääntö 3x12
keskitetty hauis 3x12
vuorottainen hauis seisten 3x12
hauis ristikkäis taljassa 3x12-15

Tiistai: Rinta

penkki pyramidi
vinopenkki 3x10-12
penkki käsip. 3x12
vipunostot selällään maaten 3x12
pull-over vinopenkissä 3x12
dippejä 3x8-12
ristikkäistalja 3x12-15

Torstai: Jalat

Reisien ojennus 3x12
Kyykky 3x15
etu-kyykky 3x12
reisien koukistajat 3x12
mave suorin jaloin 3x12-15(viimenen sarja 15 toistoo)
pohjeliike 3x15
kolmivaiheinen pohjeliike 2x

Ps. Käytän koulun salia josta puuttuu kaikki hack kyykyt ja kunnon jalka-prässit sun muut jalka laitteet ja kyykytkin teen smithissä ku ei erillistä kyykky paikkaa ei oo (kun sais kaverit innostuun kunnon salista ni vois ruveta käymään) :itku:

Aika vitusti sarjoja!! Selälle18, hauiksille 15 ja rinnalle 18 + pyramidi :eek:

ja missä on olkapäät ja ojentajat?

(kun sais kaverit innostuun kunnon salista ni vois ruveta käymään)
Mihin sä niitä kavereita siellä salilla tarvit?

Oisko noin?

natu76 sanoi:
Liikaa liikkeitä,karsi osa pois ja ota seuraavaan ohjelmaan ne käyttöön.

Aattelin ens viikon tehä maksimi voimaa ja jos sen jälkeen jotain karsis pois.
Ja unohtu muuten olkapäät kokonaan elikkä teen olkapäät jalkojen kanssa torstaisin seuraavasti pystypunnerruksia 3x12
vipunostoja sivulle 3x12
vipunostoja kulmassa 3x12
pystysoutu 3x12-15
kohautuksia tangolla selän takaa 3x12-15
...ja käsipainoilla 3x20-25

ja vielä kerran

Talassalo sanoi:
Aattelin ens viikon tehä maksimi voimaa ja jos sen jälkeen jotain karsis pois.
Ja unohtu muuten olkapäät kokonaan elikkä teen olkapäät jalkojen kanssa torstaisin seuraavasti pystypunnerruksia 3x12
vipunostoja sivulle 3x12
vipunostoja kulmassa 3x12
pystysoutu 3x12-15
kohautuksia tangolla selän takaa 3x12-15
...ja käsipainoilla 3x20-25

Ja ne ojentajat teen tosiaan rinnan kanssa näin:

kapee penkki 3x10-12
ranskakalainenpunnerrus tang. 3x12
ranskalainen tang. seisten 3x12
ranskalainen käsip. 3x12
ojentajat taljassa hampulla 3x15

Vaihtoehtoisesti voisi tehdä niin, että eka sarja 12 toistoa ja seuraaviin kahteen lisää painoja & vähemmän toistoja, 6-8. Joku 3x12 kuulostaa meinaan aika tylsältä.

Sanoisin, että sarjoissasi on noin puolet liikaa. Meinasin joutua ylikuntoon pelkästään lukemalla ohjelmaasi. :)

Omskakas sanoi:
Sanoisin, että sarjoissasi on noin puolet liikaa. Meinasin joutua ylikuntoon pelkästään lukemalla ohjelmaasi. :)

Tuon ylikunnon oppii tasan jokainen, joka aloittaa bodauksen. Turhaan varoitetaan sillä tämä vain pitää oppia kantapään kautta. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omskakas sanoi:

Oon kyllä tehny tolla ohjelmalla jo jonkun 2,5 kuukautta eikä oo tullu mitään ylikunnon oireita mutta täytyy kokeilla pudottaa noista jotain pois! Kiitoksia vastauksista ja lisää otetaan vastaan

Talassalo sanoi:
Oon kyllä tehny tolla ohjelmalla jo jonkun 2,5 kuukautta eikä oo tullu mitään ylikunnon oireita mutta täytyy kokeilla pudottaa noista jotain pois! Kiitoksia vastauksista ja lisää otetaan vastaan

Rispektiä sulle, jos jaksat vetää tuollaiset treenit intensiteetin käsimättä kokonaan läpi. :thumbs: Muista kuitenkin, että enempi ei ole aina parempi. Varsinkaan treenatessa.

No taas tulee mun kommentti kun oon kuitenkin seurannu sun treeniä aika tarkkaan :)
Harva mun tuntema jätkä vetää treenin niin innolla läpi kuin sinä. sun intosi on suuri, MUTTA taisin jo sillon kun katoin sun ohjelmaa ekaa kertaa taisin mainita sarjojen paljoudesta. En kuitenkaan sanonu mitään erikoista kun sun kehitys on ollu niin hurjaa. :kuola:

No katellaan tossa sen meidän voimaviikon jälkeen uudet ohjelmat molemmile. (jos nyt darrasta pystyn)

jop mut mä meen takasin kaupunkiin kävin vaan juoma varastot täydentämmäs :)

joo samaa mieltä, jaa se ohjelma kahteen osaan, ja sen toisen puolikkaan pistät kiltisti jonnekin oottelemaan :)

Missä olkapäätreeni? Myös epäkkäät, vatsat ja kyynärvarret puuttuu.

Edit: Oli siellä olkapäätreeni sittenkin myöhemmässä tekstissä.

Jos nuo sarjat on semmosta pumppailua tuo voi ehkä toimiakkin joten kuten. Koita ja tiedä.

en jaksanut lukea kaikkea, mutta yks ainakin mikä pisti pahiten silmään on haukkarit ja maastaveto. En suosittelis samalle päivällä, meinaan voi napsahtaa hauis poikki. Sellaista on nähty...
Ja muutenki päältäpäin näyttäs olevan hiomista tuossa ohjelmassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom