Mitä tuloksia saitte kun aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon 20v ja aloitin treenamisen n.5 vuotta sitte. Kaks ekavuotta oli vähä sellaasta "ei motivaatio" treeniä. No oli vuoden tauko ja taas aloitin. Treenasin vuoden, menin inttiin eli ei treeniä vuoteen ja nyt kuukausi sitte aloitin. Noh aloituspainot: penkki 50kg, maastaveto 120kg, kyykky 100kg. Nykyään: penkki 130kg*2, maastanosto 225kg*5 (ennätys ennen inttii 255*5 sarjan jälkeen), kyykky ehkä n. 140kg en oo tehny ny intin jälkeen. Kyykyssä mulla on tekniikassa joku vika ku se on pahasti jäljessä vetoa. Ja yritän aina tehdä mahd monta toistoa. En tykkää vedellä ykkösiä... =)

Cradle_of_Power sanoi:
Noh aloituspainot: penkki 50kg, maastaveto 120kg, kyykky 100kg. Nykyään: penkki 130kg*2, maastanosto 225kg*5 (ennätys ennen inttii 255*5 sarjan jälkeen), kyykky ehkä n. 140kg en oo tehny ny intin jälkeen. Kyykyssä mulla on tekniikassa joku vika ku se on pahasti jäljessä vetoa. =)

Jos ymmärsin oikein ja sinulla on maastanostossa ennätys 255kg x 5 sarjan jälkeen(mitä helvettiä se sitten ikinä tarkoittaakaan) ja kyykky noin 140kg x 1 samaan aikaan, niin silloin sinulla on vika jossain muuallakin, kuin kyykyn tekniikassa. Vaihtoehdot:

A) Olet jopa perussuomalaista välistävetotyyppiäkin muutaman sukupolven lähempänä apinaa ja tykkäät banaaneista

B) Sinun suorittama "maastanosto" on eri liike kuin maastanosto. Vedätkin pukeilta, jotka tosin käytännössä ovat kylläkin ihan oikein, maassa kiinni

C) Käytät kyykyissäsi SI-järjestelmän mukaisia yksikköjä ja vedoissasi taas anglosaksisia

:kuvia:

Olen samaa mieltä strongin kanssa, sulla Gradle mättää kaikki päin persettä.

Eikös sen pitäis mennä jotakuinkin näin 270/220/300

METALGOD sanoi:
Olen samaa mieltä strongin kanssa, sulla Gradle mättää kaikki päin persettä.

Eikös sen pitäis mennä jotakuinkin näin 270/220/300

Ehei...

Maastanosto 255*5 ja vetäkää te pukeilta jos kiinnostaa mä en nimittäin vedä....
Kyykky en oo kokeillu vuoteen joten en tiedä mutta se on perseestä... :wall:
Prässi ny ei kyykkyyn vaikuta paljoo mutta siinä menee 350kg

Uskokaa jos haluutte mua se ei kiinnosta pätkääkään ku tiedän ite mitä saan nostettua ja selkä mulla on vitun hyvä sen voin sanoo... ja maastanosto on mun suosikki... oli se sitte edellä tai jäljessä...

ja kuten oon sanonu (en tiedä oonko tällä palstalla) mutta en oo aikomassa mihinkään ammattilaiseks....

Ja toi sarjan jälkeen tarkottaa että oon tehny 70kg kaks lämmittely sarjaa sen jälkeen lisänny 40kg joka 5 toiston jälkeen... otan osaa jos ette ymmärtäny...

Olin täysi sohvaperuna 14-15 ikävuoteen asti, nyt juuri menossa 10 vuoden passi vanhaksi ja siinä oleva kuva hymyilyttää kovasti :D
15-vuotiaana kokeilin penkkiä kai ensimmäistä kertaa ja 40 muistaakseni nousi, 30:llä taidettiin ruveta kisahallissa sarjaa vääntämään :) Ensimmäinen kyykky jonka muistan on suunnilleen samalta ajalta ja oli 100 kiloa kuten myös maastaveto, enempää rautaa en edes kokeillut mutta aika lähellä maksimia ovat olleet.

Treenipäiväkirjaa aloitin pitämään vasta 16-vuotiaana, joten aiempia tuloksia vaikea muistaa.
12v. penkkipunnerrus 1*55kg. Mitat: olkavarsi 29cm, paino 55kg, pituus 151cm.

16v. penkkipunnerrus 8*80kg. Mitat: olkavarsi 35cm, reisi 53cm. (73kg/174cm.)

17v. penkkipunnerrus 8*90kg, maastanosto 1*190kg, kyykky 6*110kg.
Mitat: Olkavarsi 37,5cm, reisi 58cm. (80kg/178cm)

18v. Penkkipunnerrus 8*100kg, 1*130kg, maastanosto 1*210, kyykky 6*140kg
Mitat: Olkavarsi 40,5cm, reisi 60cm. (178cm/86kg)

28v. Penkkipunnerrus 8*140kg, 1*170kg, maastanosto 1*275kg, kyykky 6*180kg.
Mitat: olkavarsi 45cm, reisi 65cm. (178cm/100kg)

Alotin salilla käymisen joskus 21v ja muistaakseni penkki oli jotakin 70kg kyykky 70kg ja maastaveto 170kg. Jotenkin se veto tuntu tosi hyvältä ja selkäänkään ei sattunu yhtään.. Kaverit vaan ihmetteli että miten voi eka kerralla vetää noin paljon. Oon nyt 24 ja oon saanu vedon 215kg, penkin 105, mutta kyykky on jääny vähemmälle, mutta se on jotakin 140-150. On tullu tässä pidettyä mekein vuosi taukoa ja tympii ku ei kerkiä treenaamaan koulun ja töiden takia.

No kyllä tässä vielä kerkee...

Wtf, mitä v*tun teräsmiehiä tää palsta on pullollaan!? :eek: Onkohan teiän ainut heikko kohta todellakin kryptoniitti vai voiskohan se olla myös muisti? Melkeen jokainen näköjään nostanu sen 60-70kg penkistä ekalla kerralla 13-vuotiaana ja mavessa sekä kyykyssä vielä tuplat päälle. Ja sitten muutamassa viikossa kaikkiin parikymmentä kiloo lisää... :confused:

Tai ehkä tää mun hämmästely johtuu vaan mun omasta heikkoudesta... :itku: Musta ei todellakaan mitään voimamiestä koskaan tule, huolehdin lähinnä vaan sen levon tarpeesta ekat 17 vuotta, syömisen ja varsinki treenamisen jätin muille. :david: Kun ekaa kertaa (18-vuotiaana) kävin salilla tosimielellä, ykkönen oli penkissä 46kg, oma elopaino vajaa 80kg. Lähes puolen vuoden yläkroppatreenin jälkeen ykkönen on nyt 70kg. :curs: Kyykky- ja maastavetotreenejä aloin tekemään 1,5 kk sitten, ykköset ois ollu varmaan tyyliin: kyykky 50kg, mave 100kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salilla tuli käytyä joskus seiskaluokalla puolisen vuotta. Sillon mistään ei mitään tiedetty ja treeni oli mitä oli. Muistan vaan sen, että olin kaveriporukan kovin nostaja ja penkistä nousi 52,5kg ja oma paino oli alle sen...

Keväällä 2003 tuli myös käytyä vajaa puol vuotta salilla. Sillon mukana vähän mavee ja kyykkyäkin. Muistaakseni tulokset jotain pp 65kg, jk 80kg, mv 90kg...

Nyt syksyllä alotin uudestaan ihan tosissaan. Muutaman kuukauden aikana sai suurinpiirtein ravinnon, ohjelman ja levon hyvin hanskaan. Oiskohan alussa menny penkissä joku 3*5*50kg... Nyt kovin sarja taitaa olla 2*6*67,5kg. Kyykky oli alkusyksystä ehkäpä 70-80kg, ja nyt se liikkuu reilun sadan hujakoilla. Mave oli sen vajaan sata ja nyt oon nostanu joulukuun alussa 120kg. Nykykunnolla voisin haaveilla kymmentä kiloo kovemmasta lukemasta. Oma paino oli kesän jälkeen vajaa 65kg ja nyt vaaka näyttää 75kg:n molemmin puolin. :)

KeppiNiska sanoi:
Wtf, mitä v*tun teräsmiehiä tää palsta on pullollaan!? :eek: Onkohan teiän ainut heikko kohta todellakin kryptoniitti vai voiskohan se olla myös muisti? Melkeen jokainen näköjään nostanu sen 60-70kg penkistä ekalla kerralla 13-vuotiaana ja mavessa sekä kyykyssä vielä tuplat päälle. Ja sitten muutamassa viikossa kaikkiin parikymmentä kiloo lisää... :confused:

Tai ehkä tää mun hämmästely johtuu vaan mun omasta heikkoudesta... :itku: Musta ei todellakaan mitään voimamiestä koskaan tule, huolehdin lähinnä vaan sen levon tarpeesta ekat 17 vuotta, syömisen ja varsinki treenamisen jätin muille. :david: Kun ekaa kertaa (18-vuotiaana) kävin salilla tosimielellä, ykkönen oli penkissä 46kg, oma elopaino vajaa 80kg. Lähes puolen vuoden yläkroppatreenin jälkeen ykkönen on nyt 70kg. :curs: Kyykky- ja maastavetotreenejä aloin tekemään 1,5 kk sitten, ykköset ois ollu varmaan tyyliin: kyykky 50kg, mave 100kg.

No eihän siitä tarvii muille olla vihanen jos omat tulokset ei oo samaa luokkaa kuin muiden.. Ihmiset ovat luonnostaan erilaisia ja vaikuttaahan suorituksiin myös elämäntausta, eli jos on vaan levännyt laakereilla ensimmäiset 18 vuotta, milloin keho on parhaimmillaan ottamaan uusia asioita vastaan ja varsinkin liikunnasta on silloin eniten hyötyä, niin eihän silloin voi ihmeitä odottaa kropaltansa.

Itse olen harrastanut liikuntaa koko pienen ikäni ja tehnyt raskaita metsätöitä pienestä pitäen, joten siitä varmaan johtuu vahva selkäni, vaikkei se nyt niin iso olekkaan.

KeppiNiska sanoi:
Musta ei todellakaan mitään voimamiestä koskaan tule, huolehdin lähinnä vaan sen levon tarpeesta ekat 17 vuotta, syömisen ja varsinki treenamisen jätin muille. :david:

no eikös tuo kerro jo aika paljon!? jos on esim. urheillut koko pienen ikänsä niin eiköhän siinä tule jo jonkunlaisia pohjia raudankolisteluun...

juha79 sanoi:
No eihän siitä tarvii muille olla vihanen jos omat tulokset ei oo samaa luokkaa kuin muiden.. Ihmiset ovat luonnostaan erilaisia ja vaikuttaahan suorituksiin myös elämäntausta, eli jos on vaan levännyt laakereilla ensimmäiset 18 vuotta, milloin keho on parhaimmillaan ottamaan uusia asioita vastaan ja varsinkin liikunnasta on silloin eniten hyötyä, niin eihän silloin voi ihmeitä odottaa kropaltansa.

Itse olen harrastanut liikuntaa koko pienen ikäni ja tehnyt raskaita metsätöitä pienestä pitäen, joten siitä varmaan johtuu vahva selkäni, vaikkei se nyt niin iso olekkaan.

... :lol2: Enhän mä muille vihanen olekaan, ehkä esitin asiani vähän liian kärkkäästi... Hämmästelin vaan näitä kovia tuloksia. Vertasin niitä lähinnä kaveripiirini tuloksiin, en omiini... Esim. meidän kaveripiirin oma jättiläinen on punnertanu lastentarhasta asti ja voimaillu koko ikänsä jollain lailla. Ei oo salilla käynyt, mutta punnertanut, vetänyt leukoja, nostellut käsipainoja jne. Jättiläiseltä se ainakin meidän muiden, täydellisten kukkakeppien silmiin näyttää. ;) Sillon kun käytiin kavereiden kanssa salilla mittailemassa voimiamme puolisen vuotta sitten :david: , nosti tuo "jättiläinen" kuitenki vaan 90kg penkistä. Sit ku täällä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että 13-vuotiaat nostaa ekalla kerralla sen 70kg niin vähän järkytti. :jahas:

Osaan kyllä arvostaa omien tuloksien nousua ja otan niistä ilon irti... itseasiassa kun viimeks ykköstä hakiessa sain 70kg penkistä, niin olo oli hetken aika pulleahko. :lol2: Toki palasin maanpinnalle hetken päästä kun joku körmy tuli siihen vetämään sarjaa 140:llä... :D

KeppiNiska sanoi:
... :lol2: Enhän mä muille vihanen olekaan, ehkä esitin asiani vähän liian kärkkäästi... Hämmästelin vaan näitä kovia tuloksia. Vertasin niitä lähinnä kaveripiirini tuloksiin, en omiini... Esim. meidän kaveripiirin oma jättiläinen on punnertanu lastentarhasta asti ja voimaillu koko ikänsä jollain lailla. Ei oo salilla käynyt, mutta punnertanut, vetänyt leukoja, nostellut käsipainoja jne. Jättiläiseltä se ainakin meidän muiden, täydellisten kukkakeppien silmiin näyttää. ;) Sillon kun käytiin kavereiden kanssa salilla mittailemassa voimiamme puolisen vuotta sitten :david: , nosti tuo "jättiläinen" kuitenki vaan 90kg penkistä. Sit ku täällä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että 13-vuotiaat nostaa ekalla kerralla sen 70kg niin vähän järkytti. :jahas:

Osaan kyllä arvostaa omien tuloksien nousua ja otan niistä ilon irti... itseasiassa kun viimeks ykköstä hakiessa sain 70kg penkistä, niin olo oli hetken aika pulleahko. :lol2: Toki palasin maanpinnalle hetken päästä kun joku körmy tuli siihen vetämään sarjaa 140:llä... :D

Itekki kyllä ihmettelen semmosia jotka nostaa jo teini-iässä hirveitä rautoja, mutta he ovat lahjakkaita.. Yks kaverini on tällähetkellä 24 82.5kg ja kilpailee voimannostossa ja tuloksia on ilman varusteita: Penkki 165, kyykky 225, MV 245 ja nämä liikket on puhtaita. Varusteiden kanssa samat on P190, K280-300,MV 270. että aika kova kaveri on, no sillä on hyvä valmentaja joka itse on tehnyt yli 50 maailmanennätystä. Mutta ei sitä valmennuksella tuommosia tuloksia saada... Ko. kaverilla on kisat tuossa maaliskuun alussa, jolloin saadaan tuoreimmat päivitykset.

Ei muutaku kovaa reeniä, niin ne tuloksetkin lähtee nousuun.. :thumbs:

Itse kun eka kertaa koitin penkki maksimii niin tais mennä 37,5kg ikää oli 12v. No kyykyn ja maven kokeiluun menikin sitten noin 8vuotta lisää :) tulipahan kokeiltua.
Eka kertaa veto 135kg ja kyykky 100kg.
Liian kaus noista painoista ei oo päästy, tosin kyykyssä perse menee puoli metrii alemmas :)

juha79 sanoi:
Itekki kyllä ihmettelen semmosia jotka nostaa jo teini-iässä hirveitä rautoja, mutta he ovat lahjakkaita.. Yks kaverini on tällähetkellä 24 82.5kg ja kilpailee voimannostossa ja tuloksia on ilman varusteita: Penkki 165, kyykky 225, MV 245 ja nämä liikket on puhtaita. Varusteiden kanssa samat on P190, K280-300,MV 270. että aika kova kaveri on, no sillä on hyvä valmentaja joka itse on tehnyt yli 50 maailmanennätystä. Mutta ei sitä valmennuksella tuommosia tuloksia saada... Ko. kaverilla on kisat tuossa maaliskuun alussa, jolloin saadaan tuoreimmat päivitykset.

Ei muutaku kovaa reeniä, niin ne tuloksetkin lähtee nousuun.. :thumbs:

Tunnen itsekkin kyseisen kaverin. Penkki on tosin raakana 175kg. Kunhan vedon saa vaan kuntoon, niin hänellä on mahdollisuudet vaikka mihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom