Mitä tuloksia saitte kun aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä onkin hyvä aloittaa postit.

Ekat kisatulokset tais olla tempaus 17,5kg ja työntö 22,5kg. Vuosi oli vissiin -93, treeniä takana reilu kuukausi ja ikää 9v. Painoa en muista, mutta en ollut mikään lihava kakara. Sijoitus oli kahdeksas ja viimeinen. Ja natuna mentiin :rock:

Ei mitään tarkkoja muistikuvia niinkun ei mistään muustakaan mutta ehkäpä 40-60kg nurkilla penkissä ja kyykyssä molemmissa. Maastavedosta mukamas tarkempi muistikuva että 90kg. On kai noihin ainakin 10kiloo tullu lisää...

Tästä onkin hyvä aloittaa postit.

Ekat kisatulokset tais olla tempaus 17,5kg ja työntö 22,5kg. Vuosi oli vissiin -93, treeniä takana reilu kuukausi ja ikää 9v. Painoa en muista, mutta en ollut mikään lihava kakara. Sijoitus oli kahdeksas ja viimeinen. Ja natuna mentiin :rock:

Pitäiskö uskoo? :D

13 vuotiaana ekaa kertaa kunnon salilla penkkiä ja nousi 42,5 kiloa.
leukoja meni silloin 17 kappaletta ja hauista tehtiin 5-10 kilolla.
Tosin nuitakin ennen olin tehnyt hauista telkkaria katsoessa ja punnerruksia ettei nuo ihan reenaamattomana tullut :D
Ja leukoja tuli vejettyä melkeimpä joka päivä 11 vuotiaasta lähtien. Parhaillaan olen saanut ysiluokalla kuntotestissä 33 leukaa.

Ekaa kertaa maastavetoa otin 16 vuotiaana 66kg painavana ja 120 tein 2.. Lajitaustaa toki painista josta syystä mave ja kulmasoudut ollut aika kovia painoon nähden! Kun taas esimerkiksi penkistä nousi tuolloin `kevyet` 60 kg.. Punnerruksissa ikinä oikein pärjännyt..

kuukauden reenillä KaJu:n punttikoulussa ekat kisat syksyllä 2000. tempaus 32,5,työntö 40. 42,5 hylättiin hirveestä pumpusta :D ikää oli 11v ja painoa noin 42kg.

Kun aloitin saliharrastuksen penkki oli jotain 50 kg, mave 80 kg ja kyykky 60 kg. Nykyään kaikkiin on tullut parisenkymmentä kiloa lisää.

Ammoisina aikoina kaverilla oli penkki. Itse olin silloin yläasteella, ja muistan parin kerran jälkeen nostaneeni 50 kg. Painoin itse alle 60. Yläasteelta käytiin kerran salilla, ja siellä muistan nostaneeni 30 kg sen verran sarjoja, että sitten 40 kg jäi rinnalle.

Ja sitten 35-vuotiaana aloittaessa sain ~45 kg penkistä, kyykystä ja mavesta lähdin niin pienestä kuin mahdollista. Luulen, että heikompikin maatalossa kasvanut teini nostaa enemmän kuin keskiverto kaupunkilaisteini, koska paalien nostelu yms. pakottaa lihasvoiman kasvamaan vaikka miten välttelisi urheilua.

:)

14-15v ekaakertaa jos ei koulun liikuntatunteja tms lasketa. penkki 65kg mave 145kg kyykky 130kg. omapaino sillon ollu 55 alapuolella. 16 vuotiaana, raw penkki 120kg pysäytyksellä (56kg) mave 170kg kyykky 140kg. nyt 18 ja 2 vuoden tauon jälkeen penkki 95kg mave 160kg luokkaa ja kyykkäämään en oo vielä uskaltanu

Kokeilin ekan kerran penkkiä koulun salilla 13-vuotiaana.. 30kg jäi rinnalle :):). Tosin olin luokan pienin, ja siis todella pieni, lähestulkoon kaikkia tyttöjäkin pienempi :D. Vaikka laahaapa tuo penkki edelleenkin törkeesti jäljessä, 3-4v treeniä takana johon mahtuu pieniä taukoja, eikä satanen nouse penkistä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tais olla penkki jotain 50/60kg, ite painoin 68 kg. Leukoja meni kyllä n 20+ kummalla otteella vaan. Olinkin kyllä aika kevyt ja himassa tuli apinoitua leuanvetotangossa joka päivä kun oli tylsää. Harmi kun nykyseen kämppään ei oikeen mihinkään saa kiinni tommosta kun seinät on helvetin paperista tehty.

nyt oon 40v enkä ole maksimeja sillai kokeillu, mutta 16 vuotiaana muistan kun penkistä sain 124 kiloa ja se oli juhlaa :dance: sillon ei kyykkäilty tai vedelty maasta. Penkin lisäks tehtiin vaan hauista :hyper:

Vanha ukko

Toissapäivänä aloitin 24 vuoden treenitauon jälkeen.

Eka treeni:
PP: 5x10x65kg
JK: 2x5x100kg
Hauis vinotanko:5x8x40kg

Kylläpäs tuli paikat kipeäksi. Onneksi jalat tuli tehtyä ylikevyesti, niin ne eivät kipeytyneet :)
Ikä 50v.

15-vuotiaana (?) jotain 3x5 sarjoja, kyykyssä 40kg, penkissä 30kg ja mavessa 60kg. Eipä ollut mulle lahjoja suotu tähän hommaan :D

Penkkiä tein varmaa ekan kerran yläasteella eli 2008(?) ja silloin tein tangolla. Harrastin yleisurheilua silloin eli penkki ei ollut tärkeässä roolissa.. Nyt olen saanut 77,5 kg salilla ja 2013 marraskuussa oli ekat penkkikisat, jossa tein Suomen ennätyksen penkissä tuloksella 70kg sarjoissa N20, N23 (57kg painoluokka).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom