Mitä tuloksia saitte kun aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä mulla kaikki perusjutut on hanskassa. Kyllä sitä tuli jonkun verran luettua juttui ennen ku alko paikkojaan rikkoon. Mutta voin kyllä sanoo että monet mun ikäset nostaa ihan kauheella tekniikalla.
Hyvä että sulle on joku opettanu pitäskö sun koittaa hioo niit tekniikoita viellä kun se et on perus jutut kasas ei oikee riitä

Haha :D nää on aina niin mahtavia keskusteluita.

ILOLA: Minä oon vasta 14 vuotta ja kyllä kuukauden bodaus treeneillä menee 80kg penkki

Toi lämmittää sytäntä, uskon ton jos painat 150kg. Tai sit minä + muut kilpapunnertajat ollaan vain oltu alussa melko heikkoja.. ;<

Itse aloitin treenaamiseen 17veenä ja 65kg. Penkki 40, kyykky 50 ja mavea ei tullutkaan kokeiltua ennen 19 ikävuotta, silloin ensikerralla meni 100kg.

Mut hei, ILOLA ja muut 14-17 kesäset 200kg penkkaajat :) menkää MM kisoihin ja hakekaa sieltä se kultamitali kuukauden treeneillänne. Harmittaa kun te ette tajua mennä kisoihin kun olette noin lahjakkaita ainakin internetin välityksellä ;)

ILOLA: Minä oon vasta 14 vuotta ja kyllä kuukauden bodaus treeneillä menee 80kg penkki

Toi lämmittää sytäntä, uskon ton jos painat 150kg. Tai sit minä + muut kilpapunnertajat ollaan vain oltu alussa melko heikkoja.. ;<

Itse aloitin treenaamiseen 17veenä ja 65kg. Penkki 40, kyykky 50 ja mavea ei tullutkaan kokeiltua ennen 19 ikävuotta, silloin ensikerralla meni 100kg.

Mut hei, ILOLA ja muut 14-17 kesäset 200kg penkkaajat :) menkää MM kisoihin ja hakekaa sieltä se kultamitali kuukauden treeneillänne. Harmittaa kun te ette tajua mennä kisoihin kun olette noin lahjakkaita ainakin internetin välityksellä ;)

Eihän tuo 80kg penkistä oo mittää tuossa iässä. Itsekkin yläasteella ollessani ilman treeniä sain tuo ylös.Jotkut vaan on skrodeja ja jotkut himpuloita ei sille mitään voi enkä tosiaan ollut yläasteella mikää 150kg massamonsteri vaan vähän alta 80kg. Tosin tuolloin tuli harrastettua kaikkea muuta "kehittävää".

Pakko vielä vähän heittää lisää vettä tähän myllyyn. 18v amiksessa ilman sen kovempaa treeniä nousi se 100kg penkiltä.

Kyllä nyt 80kg penkki, 14 vuotiaana, kuukauden treenillä on jotain! En millään usko tuota, mutta kaikki on tietenkin mahdollista ja näistähän varmaan voidaan kiistellä monta sivua.

Täysin mahdollista! itse saman ikäisenä väänsin 100kg puolenvuoden höntsäilyllä, ja painoin tuolloin 60kg+ Sehä on nyt selvää että jotkut saa jo alussa kovia romuja jotkut ei. Eikä siinä tarvi olla 150kg painava norsu jotta rauta liikkuis, vaan lahjakas!

15-vuotiaana ennen treenailuja penkki 66kg ja paino jotain 58-62kg väliltä muistaakseni.
:anssi:
Ens olis ikinä uskonu että joudun 66kg penkkitulosta jolleki selittämään :lol2:
Skannaanko sulle kuvan vihosta, mihin se elintärkeä penkkitulos laitettiin ylös, sekä suorituspäivä 66kg alkaen aina 115kg asti?
Kyseessä nyt ei ollut mikään ensimmäinen kerta koskaan, mitä penkkia tein, mutta ei tuossa vaiheessa ole mitään säännöllisiä viikottaisia treenejä ollut. Vuotta nuorempi kaveri nosti 60kg silloin, taustalla uintia 7 vuotta.
Itsellä ei ollut mitään kilpaurheilutaustaa, mutta pesäpallo, jääkiekko, hiihto ym. urheilu sekä kaikenlaiset työt isää auttaen oli ihan normaalia ajanvietettä, ennen teiniangstin alkamista :D

Taisi olla 66kg penkki kun ensimmäistä kertaa salille menin.
Mave 120 ja kyykky n.100. Jalkapalloa oli tullut harrastettua jo 8 vuotta mutta lopetin sen ja siirryin puntin puolelle :)
E: Ja paino oli n.63kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
yli 1x oma paino eka nostokerralla on melkoinen suoritus =D tekniikka, VOIMA yms ovat aika pahasti vastaan, ellei sitten aikaisemminkin ole penkannut. Vaikka sitten kerran kuussa tekniikan hiomiseksi.

Sotketaan nyt sitte omaki lusikka soppaan ja sanotaan että ei toi 14v ja 80kg mahdottomalta kuulosta. 14 vuotiaana penkkasin 50kg ja ku alootin salilla käymääv 15 vuotiaana meni penkistä 55kg kyykystä 80kg ja maastavedossa 105kg painoa tuolloin 55-60kg. "15-vuotiaana ennen treenailuja penkki 66kg ja paino jotain 58-62kg väliltä muistaakseni." <--itte uskon tuohon täysin meinaan salikaverini joka on mua tuhottomasti edellä nosti ekalla kerrallaan penkistä 72.5kg.

Mulla nousi ensin penkistä jotain 52,5 kun alotin jonkinlaisen kuntoilun vaikken salilla käynytkään. Ikää oli 18, ja painoa 62, pituutta 172,5cm :kuola:

Lisäystä vielä: Kokeilin maastavetoa ekan kerran eilen ja 110 nousi :D

Ite muistan ku ekaa kertaa ikinä penkkiä kokeilin niin 35 tais olla ykkönen :D
Vedosta otin jotain 130-150 väliin.

Nää on aina yhtä surkuhupaisia ku jaksaa ihmiset tapella jostain penkkituloksesta.
Fakta on se, että toiset on syntyny punnertamaan ja toiset ei. Itse kuulun ikävä kyllä jälkimmäiseen ryhmään, kun taas yks treenikaveri on ollu ihan penkkikone jo yläasteelta asti.
seiskalla työns 85kg kolmosia ilman mitään tekniikkaa tai ees kunnon harjottelua.
Nyt otti viimeks ku kokeiltiin ni 190 vyöllä ja rannesiteillä.
Toiset tulee punnertamalla vahvemmaks punnerrusliikkeissä ja sit on tämmöset niinkuin minä jotka joutuu kikkailee selän ja joka saatanan sormikulman kanssa et saa jonku satkun räkästyä penkistä :D

Muistaakseni penkissä meni 40kg:lla kuusi toistoa ja mavessa meni 70kg:lla samanverran. Pystypunnerrusta smithissä tein muistaakeni 30kg:lla kaseja ja hack kyykkyä meni 50kg:lla myös kahdeksan toistoa.

Olen ollut aika vahva :D

Muistaakseni penkissä meni 40kg:lla kuusi toistoa ja mavessa meni 70kg:lla samanverran. Pystypunnerrusta smithissä tein muistaakeni 30kg:lla kaseja ja hack kyykkyä meni 50kg:lla myös kahdeksan toistoa.

Olen ollut aika vahva :D
Väitätkö, että nyt sitten teet noita kovemmilla romuilla sarjoja...?

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom