Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäätäviä tuloksia jos porukka menee salilla käymään kokeilemassa 16 vuotiaina ja vetää älyttömiä summia... Itse en kyllä muista aloitustuloksia, mutta kyllä ne aika olemattomia oli :D (ja on vieläkin)
Olen lueskellut mielenkiinnolla näitä aloitustuloksia ja pitäähän tänne omatkin laittaa, vaikka ne ovat melko pitkän ajan takaa...
15 v. (aloitus): penkki 60 kg, mave ja kyykky sarjapainot 60-80 kg
16 v. (reilu vuosi treeniä takana): penkki 100 kg, mave 5x100 kg (muistaakseni), kyykky 10x100 kg
19 v. (n. 3,5 v treeniä takana): penkki 130 kg, mave 5x160 kg, kyykky 9x160 kg
Miten toi mave noin heikko on? (tai miks penkki ja kyykky on niin vahvoja)
maxsimeja kun lähetään kokeilemaan nii tekniikka pitää olla täydellinen
ja treeneiski on turha tehä sellasii nostoja jotka ei olis kisoiskaa hyväksyttyi
Minä oon vasta 14 vuotta ja kyllä kuukauden bodaus treeneillä menee 80kg penkki
kyllä se näin vaan on, ei tohon tietenkään lasketa satunnaista painoilla leikkimistä (alle kerran viikossa). ennen tota kuukauden vääntöö se penkki max oli 65kg.;)No epäilen vahvasti että jokaisella menee kk treenillä 80kg penasta..
En tätä nyt niin epäilisi, tosin vaatii kokeneemman kaverin neuvomaan ja penkkiä useammin kuin kerta viikkoon. Jos taas otetaan perusaloittelija, niin veikkaan että se nosto on kaukana edes normaalista salinostosta. Lähinnä ne usein nähdyt tekniikat ykkösiä nostaessa varsinkin nuorilla aloittelijoilla on: perse ylös ½ metriä, siitä pomppu rinnalle (jos edes sinne asti) ja telineisiin.No epäilen vahvasti että jokaisella menee kk treenillä 80kg penasta..