Mitä tuloksia saitte kun aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No sillonku alotin niin tulokset olivat seuraavat
-penkki 4x40kg
-Hauis kääntö kässärillä 5x10kg
-Hauis tangolla 4x20kg
-kyykky n.7x40kg
-maastaveto 5x50kg
Olipas kyllä surkeeta muisteltavaa:lol2:

Noh noh, taitaa meikäläinen laittaa tämän threadin pohjat :lol2:

15 vuotiaana kun siirryin tietokoneelta salille olivat tulokset niinkin surkuhupaisat kuin:

Penkki 1 x 30kg
Kyykky 1 x 40kg just ja just :hyper:
Mave 3 x 50kg

Onneksi nykyään nousee vähän enemmän...

15½ vuotiaana kokeilin penkkiä ekan kerran, ja tulos oli noin 45 kg. Painoa mulla silloin oli n. 58 kg kun aloitin. Pituuteni oli n. 174 cm.

Tämän jälkeen olen käynyt salilla tasan 100 kertaa, nyt nousee 77,5 kg. Samalla oma paino on noussut: nyt noin 67 kg. Nyt olen pitkä noin 181 cm.

Hauiskääntö ei ole kehittynyt oikeastaan lainkaan sitten salilla käynnin alun. Edelleen jotain 10x32,5 kg.

:offtopic: mihinkäs mulla ois sopiva ruumiinrakenne kun on lyhyet jalat ja pitkä keskivartalo? Oon 173cm pitkä ja kun istun 185cm kaverin vieressä selkä suorana niin päät ovat samalla tasolla:david: ! Kyykky on melko heikko suhteessa penkkiin, mutta mave sujuu kunhan saa jalat suoraksi ja pääsee selkä töihin.:offtopic:

Veikkaanpa että näistä yli puolet on :anssi: Siis meinaan näitä aloituspainoja.

Omat aloituspainot 15-vuotiaana painon ollessa n.70kg

penkki 45kg
Kyykky: 50kg
Mave 80kg

Nyt 105kg painoisena tulokset

Penkki 125 pysäytyksellä
pohjakyykky 152,5kg
mave 180kg

Hmm, noloa. En osaa sanoa, millaisia rautoja olisin saanut treenin alkuaikoina kyykystä ja maastavedosta, sillä perustelin RHP-pohjaisen treenin itselleni melko pitkälle sillä, etten halua rikkoa selkääni kyseisissä liikkeissä jo 13-vuotiaana, koska en osannut tekniikoita riittävän hyvin...

Mutta niin, seitsemännen luokan ensimmäisillä liikuntatunneilla oli tietenkin se maaginen penkkitesti, jossa jokainen sai kolme yritystä ja maksimit kirjattiin ylös. Muistaakseni lämmittelin ensiksi tangolla ja sitten yritin 50 kiloa. Nosto ei käynyt rinnassa asti, kuten ei itseasiassa muillakaan, mutta opettaja päätti sitten hylätä ainoastaan minun nostoni. Nooh, ihan hyvä sinänsä, että opin edes kantapään kautta nostotekniikkaa. 47.5 kilolla sain sitten suhteellisen puhtaan toiston, se taisi olla ensimmäinen ennätys penkistä. Hauiksella sain noihin aikoihin suoralla tangolla noin 35-40 kiloa, se oli ensimmäinen hauisennätys, minkä muistan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäli muisti toimii niin itsellä taisi olla maksimi penkissä 47,5kg, ikää 17-vuotta ja strategiset mitat n. 175 ja 58. Kyykyn ja maastavedon aloitin myöhemmin, joista kyykkyä en muista, mutta mavessa taisin repiä selkä solmussa juuri ja juuri 102kg (jonka verran oli painoja erään kerrostalon alakerrassa).

Ammattikoulun ekalla oli joku penkkitesti, 65kg nous.

Sitten alotin salillakäynnin, lenkkeilty oli jo pitkälti yli vuos. Iskin kyykkyyn eka 50kg tankoon, ei tuntunu juuri miltään. Iskin toiset 50, ja niillä alotettiin sitten sarjoja. Eli kyykyssä 100kg alotin.

Oma painokin yli 100 tosin.

Mavesta en muista, mutta eiköhän tuo jotain 70-80kg ollu alussa. Sen alotin vähän myöhemmin kun kyykyn.

14w alotin:penkistä 50kg, kyykky 60kg, mave 70kg

Nyt n. 3kk treenin jälkeen Penkki 60kg, kyykky 75kg, mave 85-90kg:hyper:

joskus 14 vuotiaana tais tulla kokeiltua penkkiä ja sillon sain hikisesti ylös about 40kg, sen jälkeen ei muutamaan vuoteen taidettu kokeilla olleinkaan. nyt muutaman vuoden reenin jälkeen penkki 155kg..

edit: niin siis raw:na tietysti!

Kun joskus 7-luokalla penkkiä kokeilin, niin maksimi taisi olla siinä 40kg paikkeilla. Maastavetoa kokeilin vasta joskus myöhemmin, en muista milloin, mutta ensimmäiset tulokset olivat n. 120kg. Tuossa vaiheessa oli jo aloiteltu jalkatreeniä. Tällä hetkellä penkkimaksimi 140kg (raw) ja mave 220kg (varusteina kengät, t-paita ja verkkarit). Kyykystä en ole maksimeja kokeillutkaan.

Kyykyn olen aloittanut kevyesti muutama viikko sitten, maksimia en ole vielä koettanut mutta treenisarjoissa on mennyt 15x55kg ja 10x60kg eikä ne ollu ees kovin lähelle loppuun asti sarjoja...
Maastavetoa en ole koittanut enkä ehkä koitakaan.

Luultavasti olet päivä päivältä tehnyt käännöt puhtaammin.
Kyse ei ole ollenkaan siitä. :hyper:
Nykyään menee se 35kgx10 eli kuitenkin vähän on kehitytty.
Mutta asiaan: en ole voinut tehdä hauiskääntöä melkein ollenkaan välillä kun sattuu toi hauiskääntö kyynärvarsiin. Eli aika penkkipainoitteista on toi salitreeni ollu:D

Hauikseni olivat melko vahvat jo ennen kun aloin käymään salilla koska olen 6. luokalta lähtien vetänyt ahkerasti leukoja. Vaikka mitä liikkeitä tekisin hauiksille niin ne eivät ole edes kipeytyneet treenin jälkeen, ne eivät ole varmaan koskaan olleet salitreenin jälkeen kipeät.

No, se siitä kääntöjen puhtaammin tekemisestä. Sanotaan nyt kerran selvästi, että asia tulee varmasti selvästi: TEEN AINA KAIKKI LIIKKEET PUHTAASTI JA OLEN AINA ENNENKIN TEHNYT (no...leuanvetoa lukuunottamatta:eek: )

Kun ekaa kertaa kokeilin penkki max niin 60kg tuli uskokaa tai älkää :D nii ja oma paino on 72kg. Niin ja mave max en oo kokeillu mut 110kg oon maksimissa kokeillu ja melko kevyttä oli ja kyykky max en oo varma mut prässissä tein tänään 6*150kg sarjaa ja melko kevyttä oli ( ja nostot oli puhtaita ja kunnolla alas laskettu!!)

Vittu mitä voimapesiä täällä on, on oikeen vaikee uskoa etteikö about 50% olis täyttä paskapuhetta...

En muista mitä olen nuorempana painanu, mutta n. 14 vuotiaana nosteltiin kaverin luona joskus ihan huvinvuoks sen broidin penkissä vähän. Taisin saada joku 5x50kg sillon. Sitte ku olin 16v ja painoin joku 85kg penkistä lähti semmoset 68kg. Sitte en kyllä muista muita tuloksia, paitsi että ku olin treenannu ehkä jonkun vuoden ni nousi penkistä semmoset 110kg ja itellä oli painoa semmoset 95kg.

Voihan se olla että mä olen vaan synnynäisesti heikko, mutta aika uskomatonta se musta on että jengi repii 100kg viikon treenin jälken :D

Suositut

Back
Ylös Bottom