Mua sitten alkaa vituttamaan tämä sun tyylis, että kysytään jotain, sittenkun saadaan vastaus niin kyseenalaistetaan kaikki ja joka vitun vastaukseen pitäisi joku tutkimus tunkee mukaan. Voin kirjottaa ite tutkimuksen CLA:sta vaikka wordilla, laittaa siihen jonkun professoritittelin jos helpottaa elämääsi. Vittuako täälä edes sitten kyselet, jos sulla on jotain tuttuja kenelle soittaa, soita ihmeessä, jos hänellä olisi tutkimuksia vielä antaa, kun täällä kaikki vaan arvailee. Koittaisit olla tyytyväinen edes johkin.
e. googlella löytyy, että cla ei pitäisi blokata ketoosia, melkeimpä päinvastoin.
Jäitä hattuun... Minua vitutuksen sijaan naurattaa kaltaisesi kaverit melko usein. Yritän vain saada mahdollisimman paljon oikeaa tietoa haltuuni tältä foorumilta. Miksi suutut minulle tästä? Jos lähtisin vain treenaamaan ja syömään jonkun itselleni täysin tuntemattoman arvauksien perusteella niin mitäköhän siitä tulisi? Eikö ole vain hyvä asia, että minulta löytyy kriittisyyttä arvauksia kohtaan ja halua selvittää miten asiat oikeasti ovat? Pyydän anteeksi, jos tuntuu että hyökkään jotenkin henkilökohtaisesti juuri sinua kohtaan. Ei ole tarkoituksellista. Tottakai voit heittää mutuarvauksesi kysymykseen ja otan sen huomioon, mutta älä nyt jumalauta tuolla tavalla räjähdä, jos en sitä aivan kyseenalaistamatta niele. Hieman objektiivisuutta asioihin jos saisi pyytää? Lupaan myös nyt sitten selvittää tuon asian vaikka life myymälän kautta ja vertailla saamaani tietoa muista lähteistä saamaani.
Hienoa, että googlella löytyi! Hyvätapaista olisi vielä jakaa url foorumille! (:
Tälläkään foorumilla kaikki eivät missään tapauksessa arvaile, ja monet täällä todetut faktat löydät myös muista, tästä tahosta riippumattomista lähteistä. Miksi minun pitäisi olla tyytyväinen johonkin antamaasi vastaukseen? Jotta sinulle tulisi hyvä mieli? En ole tällä foorumilla miellyttämässä sinua. En myöskään ikinä ole pyytänyt sinua vastaamaan mihinkää kysymyksiin mitenkään, olen vain pyytänyt tarkentamaan jo antamiasi vastauksia siinä uskossa, että halusi on auttaa. Jos haluat arvata tai veikkailla niin olet väärällä sivulla. Tämä ei ole mikään veikkauksen vedonlyöntipiste. Jos et pidä siitä, että neuvosi kyseenalaistetaan niin mene neuvomaan niitä idootteja, jotka suostuvat kiltisti kuuntelemaan sinua ilman minkäänlaista kritiikkiä. Katson kunniaksi itselleni, että osaan kyseenalaistaa asioita.
Vittuako täälä edes sitten kyselet, jos sulla on jotain tuttuja kenelle soittaa, soita ihmeessä, jos hänellä olisi tutkimuksia vielä antaa, kun täällä kaikki vaan arvailee. Koittaisit olla tyytyväinen edes johkin.
Tämä on myös ensimmäinen ja viimeinen viesti, kun lähden edes kommentoimaan mitään tämänkaltaista soopaa. Ei ole mitään mieltä keksiä pyörää uudestaan tuhatta kertaa. Juuri sen takia olen tämänkaltaisessa yhteisössä jolla on jo aika paljon faktoja tiedossa, kun joku/jotkut ovat jo niitä ennen minua kaivanneet. Olen tyytyväinen vasta sitten, kun voin omasta mielestäni olla varma, että kysymykseeni on vastattu oikein. Kaikenkaikkiaan laita ne valot vintille ja lue wikipediaa. Voisimme myös sopia, että jätämme toistemme kommentit ja kysymykset kokonaan vastaamatta, niin ei tule tämän enempää enää nokkapokkaa. Olen täällä faktojen, en arvostuksen perässä. Foorumeilla asioiden ja näkökantojen pitäisi taistella ihmisten sijaan. Kun asiat menevät henkilökohtaiseksi niin juttu karkaa aina käsistä ja muuttuu ajanhukaksi.
Pyydän nyt vielä omasta puolestani anteeksi mikäli olen ollut jotenkin epäasiallinen sinua kohtaan jossain vaiheessa. Huomautathan noista mahdollisista loukkauksista seuraavalla kerralla suuttumisen sijaan, niin pyrin karsimaan ne pois tulevista kirjoituksistani.
Viluhan räjähti. :D Pitäiskö soittaa palokunta paikalle? :D
Ps. syön hatullisen paskaa jos cla:lla on joku yhteys tuohon ketoosihommeliin :D
Näin minäkin oman vähäisen informaation perusteella arvaisin. Katsotaan mitä tulee eteen kun lähdetään kaivelemaan asiasta.