Mitä söit tänään/eilen? Kysymykset päivittäisestä ruokavaliosta tänne!

251235_10150614543205654_716985653_18799339_3201870_n.jpg

Paleoburgerin.

- 400g jauhelihapihvi
- 5 pekonifilettä
- 3 kananmunaa
- yks tomaatti
- kaks pientä sipulia
- 1/2 viipaloitu kurkku
- 3 valkosipulinkynttä
- 3 ruokalusikallista salsaa

Koko komeus käärästynä jäävuorisalaattiin. Tuosta tuli hauska nyytti. (lisäsin siis jälkeenpäin sen päällimmäisen kerroksen jäävuorisalaattia)

Aivan kuin hamppari ilman sänpylöitä ja valkoisia hiilareita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen

09:00
Ruisleipä juustolla ilman voita, 250g rahkaa

11:30
Kanaa 200g fileepihvi + tummaa riisiä 50g

16:00
100g jauhelihaa
160g tonnikalaa
2 kananmunaa

18:00
tonnikalasalaatti
(tomaattia, salaattia, tonnikalaa ja kurkkua)

22:00
raejuustopaketti sotkettuna 160g tonnikalaan

+ tietysti vitamiinit ja erinnäisiä lisäravinteita

"hups."

Klo 1200 paastorikko:

- 510g ylämaan luomukarjan paistijauhelihaa...raakana.

Klo 1630:

- Purkki tonnikalaa
- Yks avokado (joka oli ihan saatanan iso. Huhhuh.)
- Yks omppu

Klo 21:30 firman sponssaama illallinen:

- Etanoita ja "gluteenitonta" leipää. Miksiköhän ees riskeerasin ton leivän kans. Vittu mikä morkkis.
- Ankanrintaa ja salaattia. Hoksas taas miksi en käy ravintolassa. Kun tilaan gluteenitonta, laktoositonta kampetta, saan lautasen täydeltä sokerisiirapissa uitettua salaattia ja neljä peukalon pään kokoista lintufilettä. Tuli niin paha mieli että

Klo 23:30 iltapala:

- Noin 400g edestä jauhelihapihviä naudan paistijauhelihasta, uunissa valmistettu ja puristettu niin tautisen kuivaksi että melkein täyty vettä juua että sai alas
- 200g raejuustoa + suklaasteviaa

Noniin nyt ois taas niinku koko ensviikon kalorit nautittu yhen päivän aikana. Ehkä tästä oppii taas jotain: Älä käy ravintolassa, alota paleo eilen, 34'c kämpässä ei kannata syödä 21:00 jälkeen jos meinaa nukkua.

1. lihapasteija
2. valtavan kokoinen kanakebabrulla, varmasti tuplasti enemmän syömistä ku ateriassa numero 5. Meinas oksennus tulla jo puolivälissä mutta sisulla söin loppuun.
3. palkkari: 1.5dl heraa ja 1dl maltoa
4. Mars-jäätelö
5. 4,5 hiillosmakkaraa ja 1,5 marinoitua sianlihavarrasta

Lisäksi kului sokeroitua limsaa noin 1,5 litraa ja sokeroitua mehua noin puoli litraa.

Ei näin pojat, ei missään nimessä näin.

Kyllä sää jotain teet väärin jos oksennus meinaa syödessä lentää!

Miksiköhän ees riskeerasin ton leivän kans. Vittu mikä morkkis.

Mulla on kans jotenkin takaraivossa tuo "vilja on saatanasta" -asenne, mutta olen yrittänyt päästä siitä hieman eroon. Negatiivinen tekijä se hifistelyhitsaaminenkin on, ei välttämättä kropalle mutta mielelle (joka siis kuitenkin vaikuttaa kroppaan). Sori OT

Mulla on kans jotenkin takaraivossa tuo "vilja on saatanasta" -asenne, mutta olen yrittänyt päästä siitä hieman eroon. Negatiivinen tekijä se hifistelyhitsaaminenkin on, ei välttämättä kropalle mutta mielelle (joka siis kuitenkin vaikuttaa kroppaan). Sori OT

Niinpä. Stressi yleisesti ei oo hyväksi, mutta gluteenikaan ei kauhean hyvää ole..

- Etanoita ja "gluteenitonta" leipää. Miksiköhän ees riskeerasin ton leivän kans. Vittu mikä morkkis.
- Ankanrintaa ja salaattia. Hoksas taas miksi en käy ravintolassa. Kun tilaan gluteenitonta, laktoositonta kampetta, saan lautasen täydeltä sokerisiirapissa uitettua salaattia ja neljä peukalon pään kokoista lintufilettä. Tuli niin paha mieli että

Voi toista. Aika janna muuten, ma olen aina saanut ihan ok-annoksia ravintoloissa kun olen pyytanyt ihan vaan lisukkeeksi kasviksia/salaattia ja kastikkeet aina viereen. Toisinaan olen pyytanyt jauhotonta kastiketta jos mahdollista.

Eilen en kylla pyytanyt, vaan soin hyvilla mielin IKEAn lihapullia. Olin leffassa poikien kanssa ja leffamassyista pystyin viela kieltaytymaan, mutta IKEAn pullista en. Siina oli ranskalaisiakin, tosin niita en pystynyt kaikkia syomaan koska vahingossa uitin ne vinegariin... Luulin vinegar-pusseja ketsuppipusseiksi :jahas:
IKEAsta mentiin perinteisesti pubiin, join pari olutta. Yolla ranuja ja kanaa, koska muutkin ostivat.

Ei oikeastaan ole morkkista, mutta eivat ne ranskalaiset kovin hyvilta maistuneet. Ei tarvitse syoda niita taas vahaan aikaan :)

Eilen män..
Safka1: 1dl kaurahiutale, 0.5dl vehnälese, 0.5l plus maito ja vitskut ym
2: 250g vihannessekoitus ja 200g naudan paistijauheliha
3: sama kun 2
4: puolikas pussi rasvattomia nuudeleita ja purkki vaaleta tonnikalaa
5: raejuusto 450g ja 15g oliiviöljy
6: maitorahka 500g, rasvaton jogurtti 3dl ja oliiviöljy 15g
Palkkariks meni vielä puol 20g maltoo ja 10g protskuu. Kalorit pyörii varmaan about vähän reilussa 2000, ihmeen alhaalla joutuu pitämään jos haluun että paino putoo :(

n.klo 14.00
1 prk Ehrmannia
200g mustikoita
2 banaania

n.klo 18.00
2 ps nuudeleita
240g kanaa
500g pakastevihanneksia
5 kananmunaa
3 kananmunan valkuaista

n.1800kCal

Nälättää, tai oikeastaan tekee mieli makeaa. Pahimpia nämä mättöpäivättömät lepoviikonloput dieetillä. Saa nähdä, kuinka loppupäivän jaksaa, kun nukkumaankaan on varmaan turha yrittää pitkään aikaan. Kahvilla ja Pepsi maxilla kokeillaan

Voi toista. Aika janna muuten, ma olen aina saanut ihan ok-annoksia ravintoloissa kun olen pyytanyt ihan vaan lisukkeeksi kasviksia/salaattia ja kastikkeet aina viereen. Toisinaan olen pyytanyt jauhotonta kastiketta jos mahdollista.

Ei oikeastaan ole morkkista, mutta eivat ne ranskalaiset kovin hyvilta maistuneet. Ei tarvitse syoda niita taas vahaan aikaan :)

Ei käyny mielessä että vois pyytää jauhotonta kastiketta. Ehkä olin jo outolintu kun tilasin laktoositonta ja gluteenitonta kun muut tilas jotain pitsa/lasagnehelvettiä ja jälkkäriksi suklaakakkua.

Mulle tulee ruokahommista morkkis. Treenihommista ei niinkään. Mutta olen kuitenkin päässyt pikkuhiljaa senkin yli, ja tänään kulki ton eilisen tankkauksen ansiosta treeni niin makeasti että ensviikko olkoon paleon aikaa. Vaikkapa.

Tänään söin:

Paastorikko 1500
- 1 Paavo Väyrysen pään kokonen bataatti
- 1 jauhelihapihvi

PWO
- 20g dextroa
- 30g heraa
- BCAA + krea + glysiini

PWO Ruoka
- 1 Timo Soinin pään kokonen bataatti
- 1 jauhevihapihvi (tämä oli pieni)

Tunnin päästä aion syödä
- 1 Esko Ahon pään kokonen bataatti
- Hera/raejuustosoosit

^Pakko kysyä, onko nälkä? Miks syöt noin vähän? :)

Normaalisti syön kun hirvi. Nyt vaan ei helvetilläkään saa ruokaa alas näillä keleillä. Viikolla meni 800g heraa, kun mitään kiinteetä ei oikein pystyny syömään, niin alko tuleen jo korvista pihalle. Ajattelin ottaa vlopun rennosti, miettimättä prodee (ehkä vähän raejuustossa mietin kuitenkin) ja syödä mitä alas saa :)

Normaalisti syön kun hirvi. Nyt vaan ei helvetilläkään saa ruokaa alas näillä keleillä. Viikolla meni 800g heraa, kun mitään kiinteetä ei oikein pystyny syömään, niin alko tuleen jo korvista pihalle. Ajattelin ottaa vlopun rennosti, miettimättä prodee (ehkä vähän raejuustossa mietin kuitenkin) ja syödä mitä alas saa :)

Mä en oo koskaan tajunnu miten joillakin keli vaikuttaa ruokahaluun. Mulle maistuu aina ruoka, oli keli mikä hyvänsä! =)

^^ Tuo on kyllä valitettavasti ihan totta. Tänäänkin päivällä tajusin, että pitäsköhän sitä syödä jotain kun aamupalasta (söin vielä aika kevyesti) oli vierähtänyt jo 6h. Normaalisti nälkä alkaa vaivata viimestään neljän tunnin jälkeen. Se siitä OT:sta.

Mitä vielä! Fish n chips ja runsaasti etikkaa on kyllä match made in heaven.. no toiset tykkää, toiset ei :)

Ma tykkaan laittaa vahasen, mutta noihin ranuihin lorahti toiselle puolelle tosiaan koko pussillinen, joten ne kirjaimellisesti uivat vinegarissa :D Toinen puoli ranuista (epa)onneksi saastyi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom