Tämän päivän safkat:
Aamu: 200 g kaurahiutaleita ja 30 g heraproteiinia
Välipala 1: 2 omenaa (Golden) ja maitorahka 250 g
Lounas: 400 g pastaa ja 700 g kanaa (minuuttipihvi naturell), salaattia, paprikaa
Välipala 2: 8 palaa ruisleipää, 8 siivua kalkkunaleikettä, 8 siivua juustoa (5 % Kadett)
Treenin jälkeen: 60 g heraprotskua, paketillinen (130 g) riisikakkuja, omena (Golden)
Päivällinen: 400 g pastaa, 800 g pakasteseitä, 250 g pakastevihanneksia
Iltapala: 60 g heraa, 6 palaa ruisleipää
Mansikoita tai puolukoita tekis mieli, mutta kun ei jaksa lähteä kauppaan. Protskua menee liian paljon, mutta jos olisi varaa, menisi enemmän:D Siis kun on dietti just loppunut, niin täytyyhän silloin saada syödä just mitä haluaa...
Aika järkyttävä määrä ruokaa naiselle, varsinkin proteiinia! Ootko kaloreita laskeskellut? Millä vauhdilla paino nousee tuolla määrällä ruokaa? Vai satutko omaamaan jonkun monsteriaineenvaihdunnan?
Tossahan on enemmän ruokaa, mitä minä (mies) vedän bulkilla :D Rasvoja kannattaisi ehdottomasti lisätä, jotta hormonitoiminta pysyy hyvin käynnissä. Vaikka oliiviöljyä joka aterialle ruokalusikallinen. Itse olen ainakin ihan käytännössä huomannut, että kun söin liian vähän rasvaa ei juuri panettanut ollenkaan. Edelleen syön kyllä mahd. vähärasvaista lihaa ja maitotuotteita, kuten tuota Polar 5% juustoa, mutta olen lisännyt pehmeiden rasvojen saantia aterioilla. Vieläkin varmaan täytyisi lisätä, mutta jotenkin ei vain tule lisättyä vaikka järki sanoo että pitäisi.
Kellään muulla samansuuntasia kokemuksia liian vähärasvasesta ruokavaliosta?