Mitä söit tänään/eilen? Kysymykset päivittäisestä ruokavaliosta tänne!

Lauantai:

Aamupala
50g puuro
2 ruisleipää
120g raejuusto

Lounas
150g riisi
2 leipää
100g kana
60g lihapyörykkä

omenaa

Välipala
50g puuro
250g rahka
100g tonnikala
1 ruisleipä

mandariinia

Päivällinen
110g riisi
3 ruisleipää
120g jauheliha
60g lihapyörykkä

+öljy, paprika

Iltapala
3 munaa
250g rahka + öljy
100g raejuusto

Paino laski 0.2-0.3 kg :down:

Muutaman viikon aikana paino nousi tuolla määrällä, mutta nyt tuli sitten stoppi. Pitänee kai alkaa syömään taas enemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään oli perus sunnuntai, eli syömiset vähän sitä sun tätä.

12:00; 3dl kaurahiutaleita, mass gainer drinkki
13:00; 2 ruisleipää
15:00; kourallinen makaroonia, kourallinen riisiä, ja kanaa
tässä välissä uppos 2 litraa kevytmaitoa, sekä mustikkakeittoa litra :D
19:00; kalapuikko paketti ja ranskalaisia
Ja iltapala tulee olemaan seuraavanlainen:
3ruisleipää, bulgarian jugurtti, 0,5l maitoa, banaani, omena.

Aamupala 11:00 Pullaa ja kahvia. +Kreatiini,B,D,Omega-3,Mag
Lounas 16:00 2prk tonnikalaa, 5 kananmunaa, litra ab piimää
Brunssi 18:00 2prk tonnikalaa, litra ab piimää, 2 rkl öljyä0
Yösyömingit 00:00 4x500g rahkaa

Kuten huomata saattaa ni massaa haetaan. Oon saattanu unohtaa tosta kyllä jotain.

Vähän yli 4000kcal
Protsuu 470g
Hiilareita 171g
Rasvaa 170g

Karkas hieman käsistä

aamupala: 250g rahka (lidl) + jugurttia n.2dl + elovena leseitä n.1dl + allbran murohiutaleita n.1dl nuo kaikki sekasin lautaselle. 2 ruisleivänpalaa (päälle. kinkku,juusto ja voi) Kuppi kahvia.
välipala: 250g rahka+hedelmä.
ruoka töissä: kanan rintapala,täysjyväriisin kanssa.salaattia paljon (kurkku, tomaatti maissi ym.) näkkäri.
iltapala: rahka 250g. kaksi ruisleipää (juusto,kinkku ja voi)
painoa tippunut nyt 2kk:n jälkeen 4 kiloa kun otin pitkästäaikaa välipäiville lenkit mukaan.Salilla sarjat lyhentyneet, ei siis jaksa enään tehdä niin paljon kuin ennen. onkohan käynyt niin että olen vetänyt vaa niin paljon miinus kaloreilla että vähäisiäkin lihaksia on nyt lähtenyt ? paino nyt 71, pituus 174 ikä 21. Mitä suosittelette päiväkalorimääräksi minulle ?

aamupala 11:00 pullaa ja kahvia. +kreatiini,b,d,omega-3,mag
lounas 16:00 2prk tonnikalaa, 5 kananmunaa, litra ab piimää
brunssi 18:00 2prk tonnikalaa, litra ab piimää, 2 rkl öljyä0
yösyömingit 00:00 4x500g rahkaa

kuten huomata saattaa ni massaa haetaan. Oon saattanu unohtaa tosta kyllä jotain.

Vähän yli 4000kcal
protsuu 470g
hiilareita 171g
rasvaa 170g

karkas hieman käsistä

Mitä:wtf: 2 kiloa rahkaa tosta vaa keskellä yötä WTF:wtf:

Aamupala Klo 9:30: Kaksi reissumies ruisleipää kalkkunan kera
Klo 11: 28km pyöräilyretki
Matkalla: Banaani + BisBis lakritsi
Retken jälkeen: 70g American Ass Blast
Hetken kuluttua: Täysjyvämakaronia ja kanaa
Iltapäivällä: Energiajuomaa, reissumies-leipää ja kalkkunaa
Pitkin iltapäivää: Bisbis lakuja
Klo 17: teetä ja dallaspullaa
Klo 18: Kolmen munan munakas kalkkunan ja paprikan kera
Klo 20: Iso lautasellinen tuoreita kasviksia, esim. tomaatteja, porkkanaa, sipulia
Illalla: 4 tölkkiä 8,5% olutta
Iltapala: 500ml maitoa ja purkillinen rahkaa

Ja joku vielä sanoo että en elä elämääni täysillä : D

Mikä on kun ei mies lihoa? 185cm/ aamupaino 83-84kg. Tammikuus ikää 21v.
Aamupala 10:30 2 real ruisleipää levitteellä ja kinkuilla + appelsiinimehu
Lounas 12:30 3 perunaa + jauhelihakastike, 2 täysjyväleipää levitteillä ja leikkeleillä, 4dl maitoo + mass whey drinkki
Päivällinen 18:00 makarooni & kanakastiketta, 2 reissumiestä Lev.+Leik., 4dl maitoo + jugurtti
Välipala 21:00 2 reissumiestä lev. + leik., 2dl maitoo, ehrmann rahka
Iltapala 23:45 makaroonii & kanakastike, 4dl maitoo & mass whey drinkki.

Kalorilaskuril laskin, et päivän saldoks tuli vaivaset: 4022Kcal, 296g P, 398g H, 131g R.
Salilla tulee käytyä 3 kertaa viikos ei hirveesti mitään muuta aktiviteettia ehi harrastaa, siis kodin ulkopuolella :D
Välillä tuntuu onko mussa joku lapamato jota syötän, ku pikku vaavia. Toisinaan paska lentää kans ihan helvetisti, tänää esim 6 kertaa. hmmm?!?!
* Tää on mun aika perus päivän mätöt, jos ei oo duunia tulee syötyä yleensä enemmän. Ja en oo missään fyysises duunis, joten siel ei tule myöskää kulutettuu energiaa erityisesti!

Aamupala ainakin on aika kehno että lisää sinne vaikka pari desiä kaurahiutaleita ja raejuustoa, niin katotaan miltä paino näyttää parin viikon päästä. :) Paljo tulee aktiviteetteja päiväs?

Aamupala ainakin on aika kehno että lisää sinne vaikka pari desiä kaurahiutaleita ja raejuustoa, niin katotaan miltä paino näyttää parin viikon päästä. :) Paljo tulee aktiviteetteja päiväs?

Yleensä tulee kyl vedettyä 1,5dl kaurahiutaleita + pari leipää aamupalaks. Ja siis käyn sen 3krt viikos salil, et muuta aktiviteettia ei juurikaa tule. Ellei toi nussiminen sit vie nii helvetisti kaloreita...

Ketodietti ja hiilarit iha cold turkey pois.

6prk tonnikalaa
2rkl öljyä
100g pekonia
3kananmunaa

2500kcal (tarpeeks?)
246g P
0,5g H
180g R

Kohta vois mättää vihanneksia lärvii.
Olikoha se 40/60 suhde noin päin...Hm

Katotaan montako viikkoa jaksaa noilla hutuilla

Kahden edellisen päivän safkat:

Pe.(ruoka, g määrä)
Aamupala:
Raejuusto 114,0
Kananmunia 91
Rypsiöljy 5
Kreatiini 5

Koulusafka 4 Normaalia perunaa, jauhelihapihvi, iso lautasellinen salaattia ja 2ruisleipää voilla

Välipala&salijuomat:
Banaani 143
Ennen salia(Hera) 41
Palautusjuoma(Hera) 43
Palautusjuoma(Malto) 32
Kreatiini 10

Päivällinen:
Kalapuikot 263
Ketsuppi 46
Vähän hätänen safka kun piti vissiin vauhdissa syödä ja lähtee kissanristiäisiin

Iltapala:
Kreatiini 5
Maapähkinät 100
Maitorahka 245
Maito 269
Banaani 147

Perjantain Total kalorit: 2322,5+kouluruoka.
Tavoite 3075. Paino pysyi samana (76,5kg) seuraavan aamun mittauksessa.

Kysymys, eli kouluruualla ei taidettu saavuttaa ihan 700kcal vajetta?

Lauantai
Aamupala:
Raejuusto 94,0
Kananmunia 2kpl 100
Rypsiöljy 5
Neljän Viljan-puuro 50
Maito 134
Kreatiini 5

Päivällinen:
Pinaattikeitto 270
Maito 110
Banaani 133
Kreatiini 5

Salijuomat:
Ennen salia(Hera) 38
Palautusjuoma(Hera) 33
Palautusjuoma(Malto) 33
Kreatiini 10

Lounas:
Kasslerrpaisti 308
Makarooni 186
Ketsuppi 31

Iltapala:
Olut Litran verran
Ei ideaalinen mutta pakollinen

3005,4 kaloria tuli päivässä syötyä ja 3045,4kcal oli tavoite. Tänään aamulla saatu paino 76,2kg. Ihmeellinen krea&hyvän kalorimäärän jälkeen.

Sitten kysymyksiä:

1)Parannettavaa ruokavaliossa pääsääntöisesti, toki kasviksia lisää aina mutta muuta?
Muut kysymykset laitan tonne toiseen topicciin paremman aktiviisuuden takia.

Eiliset sapuskat:

Aamupala
50g puuro
2 ruisleipää
250g rahka
120g raejuusto

Lounas
150g riisi + 1tl öljy
100g kana
60g nakki

omenaa

Välipala
50g puuro
250g rahka + omenaa
100g tonnikala
1 ruisleipä

tomaattia ja kurkkua

Päivällinen
100g riisi + 1tl öljy
2 ruisleipää
120g jauheliha
60g nakki

Iltapala
3 munaa + 1tl öljy
250g rahka
100g raejuusto

Paino laski 0.1kg :down:
On se kumma, kun kaloreita koittaa lisätä niin paino vaan putoaa.
Olisi mukava kuulla viisaammilta vinkkejä ruokavalion ehostamiseksi. Pitää syödä enemmän, sehän on selvää, mutta mistä lähteistä nuo ylimääräiset kalorit olisi järkevintä ottaa?
Ja mihin kohtiin sitä apetta tulisi lisätä? Itse olen ajatellut proteiinin ja/tai rasvan lisäämistä joillekkin aterioille, mutta mille? Treenaan yleensä aamuisin joten kannattaisiko ne ylimääräiset kalorit sijoittaa sille aikavälille?
Kiitokset jo etukäteen kaikista neuvoista.

Eiliset sapuskat:

Aamupala
50g puuro
2 ruisleipää
250g rahka
120g raejuusto

Lounas
150g riisi + 1tl öljy
100g kana
60g nakki

omenaa

Välipala
50g puuro
250g rahka + omenaa
100g tonnikala
1 ruisleipä

tomaattia ja kurkkua

Päivällinen
100g riisi + 1tl öljy
2 ruisleipää
120g jauheliha
60g nakki

Iltapala
3 munaa + 1tl öljy
250g rahka
100g raejuusto

Paino laski 0.1kg :down:
On se kumma, kun kaloreita koittaa lisätä niin paino vaan putoaa.
Olisi mukava kuulla viisaammilta vinkkejä ruokavalion ehostamiseksi. Pitää syödä enemmän, sehän on selvää, mutta mistä lähteistä nuo ylimääräiset kalorit olisi järkevintä ottaa?
Ja mihin kohtiin sitä apetta tulisi lisätä? Itse olen ajatellut proteiinin ja/tai rasvan lisäämistä joillekkin aterioille, mutta mille? Treenaan yleensä aamuisin joten kannattaisiko ne ylimääräiset kalorit sijoittaa sille aikavälille?
Kiitokset jo etukäteen kaikista neuvoista.

Onko nuo riisit kuivapaino? Ite syön päivässä 200g riisiä (Kuivapaino) ja 200g makaronia (Kuivapaino). Niistä tarttuu jo 1400..kcal. Jos sulla noi on keittetty paino niin vaihda se kuivapainoon niin pitäs ainakin tulla kaloreita. Ite lisäisin ainakin hiilareita reippaasti jos treenipäivä kyseessä. Itellä tulee esim treenipäivänä hiilareita noin 500g, proteeinia n. 200g ja rasvaa 50-60g. Lepopäivinä sit hiilarit n.200g ja loput kalorit rasvasta.

Sinuna lisäisin vaikka juotavia välipaloja. Ite vedän blenderillä rahkan, 100g kaurahiutaleita ja mustikkakeittoo 2dl sekasin. Tulee nopeesti juotava n.500kcal setti ja makrot kohillaan.

Tuplaa tai triplaa aluks vaikka aamupuuros, iltapalalle 2-3 munaa lisää, öljyä lisää. Lisää reenipäiville kaloreita hiilareista ja lepopäiville rasvasta. Treenin jälkeen kannattaa mättää paljon sitä ruokaa. Lisäilet sinne ja vaikka aamupalaan, kun näyttää näin omaan silmään aika kehnolta.

Olen kirjoitellut tuolla vinkkejä alipainoisille osiossa ja pitänyt monta mättöpäivää, koska olen anorektikko ja en häpeä sitä. Olen laittanut elämän takaisin järjestykseen ja liikunnat unohtanut nyt. Aamupaino varmaankin tällä hetkellä 52kg ja pituus 175cm niin ja olen 19-vuotias poika. Tänään kotosalla ollut pelkästään ja syönyt seuraavanlaisesti:

Aamupala: 8.00
Danio jogurtti+mysli
2 ruispuikulaa(voi,juustot ja lauantaimakkarat + kurkkua)
lasillinen rasvatonta maitoa

Lounas: 11:00
Kotiruokana makkarakastiketta ja perunamuussia lautasellinen
Kasviksina tomaattia,jäävuorisalaattia ja kurkkua + minun herkkua pitkästä aikaa eli mozzarella juustoa muutama viipale
Tosirukiinen ruisviipale(voi,salaneuvos juusto,lauantaimakkara)
Olight mehua kaksi lasillista

Jälkiruoka: 12:00
Jättis vanilja-tuutti

Välipala: 15:00

Banaani ja Ehrmann maitorahka

Tälläistä tänään kaloreita en laske, koska ne ovat piinanneet minua koko sairauteni ajan liikunnan kanssa. Nyt vain elän rennosti ja lepäilen, vaikka naamasta tuntuu ja itse näen lihavan pojan :wtf: Eikös tänään ole Halloween vielä joten illaksi voisi kehitellä jotakin hyvää!!!
Hauskaa Halloweenia kaikille tasapuolisesti! :hyvä:

Jumalaton kuva, mut en osannu paremminkaan:

2s964hz.jpg

Mitä tästä ruokapäiväkirjasta voi olla mieltä, luin säästöliekin myytistä, mutta ei siltä tunnu näilläkään kaloreilla. Onko herkkuja liikaa? Pitävätköhän nuo laskemani kalorit paikkaansa?

Tällä jaksaa hyvin harrastaa, viimeinen sarake kertoo liikunnasta. Nälkää ei ole tarvinnut potea, mutta napostelusta eroon pääsy on kiristäny hermoa.

Noh, ehkä se tästä. Jotenkin tuntuu, että paino ei vaan putoa.

Jumalaton kuva, mut en osannu paremminkaan:

2s964hz.jpg

Mitä tästä ruokapäiväkirjasta voi olla mieltä, luin säästöliekin myytistä, mutta ei siltä tunnu näilläkään kaloreilla. Onko herkkuja liikaa? Pitävätköhän nuo laskemani kalorit paikkaansa?

Tällä jaksaa hyvin harrastaa, viimeinen sarake kertoo liikunnasta. Nälkää ei ole tarvinnut potea, mutta napostelusta eroon pääsy on kiristäny hermoa.

Noh, ehkä se tästä. Jotenkin tuntuu, että paino ei vaan putoa.

Ei kyllä hääviltä näytä syömäsi ruoka, ja sen laatu. On tuossa hyvääkin, mutta mielestäni liian paljon valmis&roskaruokia, sekä alkoholia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom